Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Beyond Two Souls is natuurlijk wel het spirituele vervolg

    Vond Heavy Rain zeker eentje van de absolute toppers maar ik hoef eerlijk gezegd niet veel games te spelen op die manier. Zat mij toch net wat de weinig echte gameplay in maar zo lang je maar eens in de paar jaar zo een game hebt maakt dat niet zo veel uit
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb ook al besloten om voor de Xbox One te gaan. Heb nog steeds vertrouwen dat het goed komt met Microsoft.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het niet zo erg, ik verwacht ook van Beyond 2 Souls niets meer dan genialiteit. Ik hoef geen direct vervolg, een nieuwe IP met een nieuw verhaal, nieuwe setting en andere gameplay elementen, bring it on.

    Heavy Rain is een titel die geen vervolg verdient. Laat het spel maar gewoon bijzonder blijven in zijn soort.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Battlefield op de One hebben wij nog niet gezien;)
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Klopt. Was PC maar met next gen hardware.

    Peter Moore heeft wel gezegd dat er weinig tot geen verschil is in de gameplay die getoond werd
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Sowieso moet je niet 1 game met een totaal andere game op een andere console vergelijken.

    Dan kan je beter BF4 op de Xbone met de BF4 op de PS4 vergelijken wil je direct verschillen zien.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zal eens uitkijken naar Beyond Two Souls dan. :)

    En inderdaad het mist net de echte gameplay, maar het verhaal en hoe je eigen keuzes impact hadden en er uiteindelijk ook x aantal verschillende eindes waren is gewoon top. Een echt unieke game voor deze generatie, dus daarom ook zo goed.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Werd tijdens de Microsoft E3 conferentie getoond. Is alsnog pre-alpha dus knoppen van de PC e.d zaten er nog in en wat schoonheidsfoutjes. Kijk het begin nog maar is een keer. Zie je ID_CAPTURE nog wat...
     
  10. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ironisch dat Gold meer ging bieden (2 gratis games p/m) terwijl Playstation juist betaald wordt, allebei precies de tegenovergestelde richting op. :)
     
  11. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje off-topic, maar wat was Nintendo Direct een drama. Amper toffe nieuwe games of andere dingen...Al helemaal dat Retro een nieuwe Donkey Kong gaat maken. Ik ben er van overtuigd dat de Wii U de slechtst verkopende console wordt in ieder geval. Nul innovatie en creativiteit.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ze vullen elkaar netjes aan zo. :p
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Denk dat ze beide juist wel moesten. MS kan er niet meer mee weg komen om alleen online gamen aan te bieden en Sony heeft denk ik juist geld van online gamen nodig om eventueel exclusive DLC te kopen en de algehele kwaliteit van PSN te verbeteren

    Hoop ook dat voor wat extra concurrentie zorgt en we zo alleen maar betere gratis games gaan krijgen
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dit verdient gewoon een crosspost

    [yt]Uibnf_Q_51s[/yt]
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Dope _O_
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Second Son sprak me eerst niet zo aan, maar dit filmpje heeft mijn aandacht wel getrokken. Vraag me wel af hoe het zit met health en 'ammo' in deze game.

    EDIT: Ik heb trouwens ook wel zin in gameplay materiaal van The Order 1886.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  18. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Peter Moore:

    Hij wil echter niet bevestigen dat EA de doorverkoop van zijn games zal toelaten. "Dit is allemaal net gebeurd en we moeten overleggen, luisteren naar wat mensen zeggen en praten met onze verkooppartners."

    Het spel is nog niet gespeeld,zoals ik al zei.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Eerlijk is eerlijk, dit is natuurlijk gewoon prachtig. :)
     
  20. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar komt deze E3 geen gameplay van. Ik zag de makers (ready at dawn) een interview geven op Gametrailers over The order, maar ze zeiden vrij weinig. Behalve dat het een 3rd person action adventure zou zijn. Als dat zo is dan wordt het misschien nog wel interessant. Dacht na de trailer dat het echt niks was.
     

Deel Deze Pagina