1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Project spark ook voor de One volgens mij,
     
  2. handige_har

    handige_har Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Als zij willen dat ik elke dag online kom, prima. Snap de ophef niet zo. Als je dan een single player wil spelen dan zorg je toch gewoon voor een internet verbinding. Games ruilen of kopen doet sowieso al bijna niemand. Iemand die dat doet verkoopt ook direct z'n hele apparaat dus wat dat betreft geen probleem. Maar wordt xbox live nu wel gratis? Anders zou het wel krom zijn..
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee Gold blijft gewoon dezelfde prijs

    maar je hebt uiteraard geen Gold nodig voor de online-DRM checks
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vertel jij dat even aan de mensen op Marktplaats, X-Bazar en bij de tweedehands afdeling van iedere fatsoenlijke games-winkel? :)
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Tweedehands markt is anders best groot.. Wat een onzin 8)

    Xbox Live is altijd al gratis geweest, Gold niet en dat verandert ook niet.

    En ja, mijn internet zal vast wel stabiel blijven, maar wat als dat niet zo is en ik me even verveel? Ja, sorry maar dan kan je niet gamen. Dat is toch behoorlijk bullcrap?
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En stel je gaat verhuizen, en je internet is niet op orde. (Wat bij de meeste mensen een week of 2 moet duren...)
    Dan ben je mooi de lul.

    En wat, zoals al eerder aangegeven, MS de servers uit de lucht trekt, omdat de One te slecht verkoopt? Dan kun je in theorie geen kut meer met je games.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Het is gewoon niet goed te praten. Ik denk dat ook redelijk wat 360 bezitters dat ding niet op internet hebben aangesloten, dan wordt dat ook verplicht voor hun waar zij waarschijnlijk niet op zitten te wachten.. :emo:
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik moet wel zeggen dat ik nu meer naar de PS4 neig, ivm die restrictie.
    Maar, MS heeft nog tijd om het aan te passen / te verwijderen. (Niet dat ik dat zie gebeuren, maar toch...)
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, missen we Crackdown 3 niet? Meende dat die op het scherm stond tijdens de reveal.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bij mij in de winkel komen zoveel ouders die een xbox kopen en als ik ze uitleg over gold is het vaak "nee dat ding gaat toch niet op internet". Dus die doelgroep is verloren denk ik.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    vandaag en morgen worden nog 2 games revealed. Alleen staat er niet bij welk platform enzo, maar het zou kunnen dat het een Rare Crackdown is?
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik verbaas me trouwens over het ontbreken van Kinect titels, dat is wel een pluspunt :)
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt ik ken ook zulke ouders. Dus MS zou er goed aan doen om met koeien letters WARNING : ALWAYS ONLINE erop te zetten voordat ze bij programma's als Kassa en Radar eindigen binnen een paar weken na hun launch. Of sterker nog de hele EU niet inkomen met zulke restricties.
     
  14. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    haha, Al die niets wetende ouders.

    "ja, na 1 dag deed hij helemaal niks meer"
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yup geheid dat je dat krijgt als het niet duidelijk op de doos staat en ik neem ze het niet kwalijk. Veel van de ouders zijn atechnisch omdat ze de techniek niet kunnen bijbenen of gewoon geen interesse (druk) er in hebben.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Sorry, maar de tweedehands markt voor games is ENORM. Marktplaats (je kent het wel) staat VOL met games.

    Als zij willen dat ik elke dag online kom, my ass. Dat bepaal ik dus zelf wel, ik MOET namelijk al genoeg in mijn leven. Als ik ook nog dingen ga moeten van mijn hobby, dan houdt het echt op.
     
  18. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Het is ook hoe ze het brengen. Hoorde net het interview met die lelijkerd van MS zegt die gast gewoon ''Als je niet over een goede internet verbinding beschikt... Awww is jammer jongen maar dan moet je gewoon een 360 kopen'' :+
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Linkje?
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Link van wat?
     

Deel Deze Pagina