E3 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 mei 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Haha, wedden dat EA met een Singleplayer Pass komt :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Awesome vent :cool:
     
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Maar is het niet gewoon van de zotte dat we allemaal zo blij zijn dat we 2e hands games kunnen kopen en games kunnen ruilen etc.. met de ps4.

    Dat zou toch gewoon de normaalste zaak van de wereld moeten zijn in mijn ogen...
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Meer opgelucht dat de PS4 deze praktijken niet doorvoert denk ik.
     
  8. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja publishers kunnen regels doorvoeren die precies hetzelfde zijn als op de Xbox One. Je zal gaan zien dat de ene game wel door te verkopen is, de ander alleen met een pass en de ander totaal niet.


    Ik ben deze 2 weken van 3000 naar meer dan 3500 posts gegaan! :cool: 8)
     
  10. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Persoonlijk zou ik ook als ze de DRM droppen nog steeds eerder voor de PS4 gaan dan voor de XB1. De Playstation 4 is gewoon 100 euro goedkoper voor een sterker systeem hardwarematig.

    Microsoft heeft altijd voorop gelopen met sterke exclusives, logisch als softwarecompany natuurlijk. Maar dat zie ik dus nu niet.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Hier iets van 500 posts in 2 dagen :cool:
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb je verder gelezen. Het gaat over dat Sony niet de ONLINE mogelijkheden dicteert. Een online pass kan wel. Maar een used game tegengaan kan niet. Hoe je het ook went of keert het is niet hetzelfde als bij MS. Bij MS kan je alleen via de geselecteerde winkel doorverkopen. En het is niet duidelijk nog hoe vaak.

     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    Maar in een interview op GT gister zij die Sony dude dat dat voor hun eigen Games geld. Zei bouwen alleen het platform en developers zijn vrij om hun business model te implementeren in hun games. Het zal niet zo ver gaan als de One, maar een simpele code implementeren die 24 check binnen de game doet is wel mogelijk bijvoorbeeld.

    En voor dat iedereen ontploft. Ik zeg niet dat ik dit graag wil om voor de Xbox te compenseren en dan te lachen ofzo, ik deel slechts mijn gedachtes.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Maar waarom zou die check er dan zijn als je hem toch kan verkopen/ruilen/lenen?
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok. Weer ff verder lezen of nvm ik kopieer het wel voor je

     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zeg maar wat met die check hoor, just sayin wat ik gehoord heb gister. Wat hij ongeveer zei was "We just build the platform, and we welcome developers with their own bussiness plans." En dat was zijn antwoord op een vraag die ging over DRM en Used games enzo.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Klopt. Maar die Dan Rice zegt het ging over online passes en online mogelijkheden. Dus online passes kunnen. Die andere restricties niet
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Uiteraard, maar 24 uur regel geldt dus puur alleen voor online onzin, en ik vind de instelling dat Sony zoiets heeft van "Jongens/ Meisjes als jullie lekker 2 weken willen gamen zonder internet nodig te hebben ga je gang! wij houden je niet tegen"

    Dat is geweldig! (echt erg dat ik dat zeg, maar het zou gewoon normaal moeten zijn"
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Niet 1 uitgever durft dat aan na de shitstorm van de afgelopen paar weken.

    Dat hele 1 keer per 24 uur was MSs idee, niet uitgevers. Belangrijk verschil!
     
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    De xbox One kost 499, daar zit de Kinect sensor bij.
    Misschien komt er ook wel een pack uit zonder de kinect sensor voor een schappelijke prijs.

    En mediamarkt of saturn stunten altijd wel met een leuke aanbieding.

    Zoiezo bij mij komen dit jaar gewoon de xbox one en ps4 in de kast te staan. Dure aankoop maar je kan er wel weer een jaar of 7/8 mee vooruit.

    PS3 heb ik hier voor de exclusieve games en de Xbox 360 voor alle andere games ( vind die controller gewoon vele malen beter en xbox live werkt in mijn ogen beter)

    Alleen mijn dilemma... GTAV komt in september. De nieuwe generatie consoles in november. Dus de xbox 360 zal ff moeten blijven staan aangezien ik gta games zeker een jaar kan spelen. Of zouden ze toch iets gaan verzinnen dat je gtaV dalijk op de xbox one/ps4 kan spelen?
     

Deel Deze Pagina