1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    oh man, als ze dat doen!

    Wil ik er ook 1.:+
    360 controller blijft de beste controller ooit (door de sticks)._O_
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was een post op Neogaf van iemand. Vond het best een goed idee. :)
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    Allebei! :+
     
  5. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    betalen voor online playstation? zoals adam sessler zei "it could go from a 400 dollar device to a 460 dollar device" ALS de xbox live er bij je console bij zou zitten voor een jaar oid, dan is het prijs verschil toch een stuk kleiner (anders blijft het verschil hetzelfde natuurlijk :+)
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Dat het een goed idee is was volgens mij iedereen het wel mee eens, mij blij maken met een dode mus! :mad:

    :+
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Er is echter een groot verschil met Live en Plus wat je ervoor terug krijgt;
    bij MS alleen online gaming, bij Sony veel gratis topgames en extra korting op andere games.
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    :lol:.

    PS Plus-abonnement vereist voor online gamen op PS4
    11 jun. 2013 05:00 / Gewijzigd 11 jun. 2013 05:39 / Door: Michel Musters / 38 reacties

    Er is een PlayStation Plus-abonnement vereist om online te kunnen gamen op de PlayStation 4. Dat blijkt uit Sony's E3-persconferentie.

    Sony liet tijdens de presentatie zien dat diverse opties alleen beschikbaar zijn wanneer een Plus-abonnement wordt afgesloten. Hieronder vallen onder andere automatische game-updates, cloudsaves en online multiplayer. Daarnaast heeft Sony een video uitgegeven waarin in kleine letters deze informatie te lezen valt.

    PlayStation Plus-gebruikers kunnen de game Drive Club PS Plus Edition in het eerste jaar na lancering van de console gratis downloaden. Daarnaa zijn ook de indietitels Don't Starve, Outlast en Secret Poncho bij lancering gratis verkrijgbaar voor leden van de service. PlayStation Plus kost op dit moment iets minder dan 5 euro per maand. Abonnement die nu al zijn afgesloten lopen gewoon door op de PlayStation 4.

    Bron: Gamer.nl

    Fixed.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Er valt niks te fixen; ik had erover wat je daarnaast krijgt.

    Daarom zei ik ook bij MS alleen online gamimg.
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    :+. Bij Microsoft krijg je nog wel meer dingen. Elke Herfst een grote update voor de dashboard. Tot nu toe elke herfst is dit gebeurd. Word altijd wel naar gekeken en beter gemaakt. Dit gebeurd niet bij Sony?
     
  11. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Betalen om korting the krijgen op games :F:
     
  12. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live stikt anders van de exclusieve content, is van duidelijk betere kwaliteit, heeft partychats, heeft grote support van MS en heeft evenwel doorgaans flinke sales (summer sales, deal of the week etc.).
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Nou, verbetering zou ik het niet noemen.. Het eerste tabblad had tenminste niet van die kutreclames en je kon games makkelijk vinden!

    PS4 heeft ook Party Chat :)

    En kom op, die sales stellen meestal toch niet heel veel voor?
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Wat een uitermate domme opmerking.
     
  15. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    bij MS is het toch niet ALLEEN online gaming? ik kan me goed inbeelden dat je er bij de xbox one nog meer voor gaat krijgen dan nu.


    ik weet niet héél veel over indiegames, maar echt TOPgames vind ik dat persoonlijk niet, maar voor sommigen misschien wel. ik denk ook wel dat diegene die je gratis krijgt waarschijnlijk niet echt top zullen zijn. (de gratis versie van driveclub is een minder uitgebreide versie.. iets meer dan demo, minder dan een volwaardig spel)

    Als die korting relevant is, dan is dat wel leuk ja.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het is niet alleen online gaming inderdaad, je krijgt ook keiveel advertenties te zien voor je geld

    (daar irriteer ik me al jaren aan, ik betaal voor gold.. ik wil geen ads zien)
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vind het toch wel apart dat sommige gasten Xbox Live nog zitten aan te prijzen terwijl we met z'n allen voor zo'n 450-500 euro gewoon keihard zijn opgelicht door Microsoft over de jaren :+
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja fanboy, als je niet goed leest...._0/


    Door de meeste Xboxers wordt PS plus ook als een goede service gezien door wat je krijgt, beter dan Gold. Maar daarvoor moet je wel effe je roze fanboy bril af kunnen zetten.

    :lol:
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Zelfde als met Microsoft.. Je moet Gold hebben om de aanbiedingen te hebben.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Sterker je moet Gold hebben om apps te gebruiken, waarom is dat niet op mijn Windows Phone? :+
     

Deel Deze Pagina