Nou dan kan ik net zo goed stoppen met streamen aangezien jij de enige bent die in dit topic kijkt. edit: De titles vliegen je wel om de oren zeg. Tijdens 1 gesprek een stuk of 3 verdiend. Gelukkig is die wat ik heb vrij uniek.
Ik weet eigenlijk nog steeds niet goed wat ik met die hair pass moet. Als ik dus binnen 7 dagen een nieuwe hairstyle 'koop' is die dan permanent van mij, of ga ik dan na een paar dagen naar de kapper om mijn oude kapsel terug te krijgen? Niks mis met het huidige kapsel, maar aangezien die bij de standaard keuzes hoort is het alles behalve uniek.
Als je hem gebruikt kan je binnen 7 dagen een andere haarstijl kiezen. Dat verdwijnt na die 7 dagen niet Staat ook bij dat het permanent is. Verstond je niet wat die kat zei dan? En een mogelijkheid om je grijze haren te veranderen! Ik zou dat allang hebben gedaan
Praat het maar recht! Die van mij heeft sexy donkerrood haar Of bruin, ik meende toch echt dat het donkerrood was
lol, je kunt ook ondergoed kopen. Spoiler Nou, hoera voor opties natuurlijk! Maar wanneer gaat dit ooit van pas komen? Kan me niet voorstellen dat er ooit een situatie is waarin het nodig is dat je in je ondergoed gaat rondhuppelen. edit: Ja, ik spendeer vaak meer tijd aan het customizen dan aan het spelen. edit2: Er is sowieso meer dat je kan doen dan ik dacht. Maar alles kost NX. Heeeel beperkt zonder te betalen.
Jammer dat zoals gewoonlijk al het leuke (en dan doel ik niet op dit ) je met echt geld moet betalen. Systeem van GW2 was perfect!
Suuuuure! Dit valt ook wel tegen dat je overal voor moet betalen. En dat ze dan ook gewoon de echte prijs erbij zetten, want weet ik veel hoeveel € NX is! Mja, ik neem aan dat armor wel gewoon allemaal ingame is, en alleen dit soort extra's betaald. Maar toch baal ik ervan. Zelfs voor make-up met je betalen. Pff!
Kijk, en daarom vind ik F2P juist wel awesome. Niet iedere game implementeert het systeem goed, maar dan nog; ik heb nog nooit zo weinig voor zoveel games hoeven te betalen! En als de game leuk genoeg is gooi ik wel een paar centen hun kant op. Nog altijd goedkoper dan €60 per game. (en dan is de kans het grootst dat ik geld uitgeef aan cosmetische dingen. Zo heb ik een paar hoedjes in TF2 gekocht)
Klopt inderdaad, en ik wil TF2 ook weer eens spelen, is wel awesome maar vergeet het steeds Ik zal ook eerder geld aan cosmetische dingen uitgeven dan aan betere wapens want dat voelt aan als cheaten
Ok, dus 1.000 NX = €1 Dus make-up kost dan zo een 3 piek, een tattoo 4 piek en dat ondergoed een tientje (9900 NX). je hebt ook goedkopere opties in iedere categorie volgens mij (zo is er ondergoed van 4400 NX) en dit is dan allemaal de Permanent optie (je kunt ook voor minder centjes de 30 dagen optie kiezen) Haren was volgens mij 2 piek, maar daar krijg je een pass voor in het begin.
Een tientje voor virtueel ondergoed wat je nooit ziet is inderdaad wat veel. Maar de armor is natuurlijk wel gratis! Neem ik aan.