1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Pot verwijt de ketel enzo. Je verwijt MAD1976 het een maar gaat vervolgens zeggen dat het in ieder geval niet superieur zal worden aan Live Gold. Voor allebei geldt, afwachten. ;)

    Gewoon kort door de bocht en blindstaren op het verleden. Dat je er waarde aan hecht prima, maar 1 op 1 conclusies trekken is veel te voorbarig.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wel lief blijven, jongens en meisjes :+
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Live kan niet eens gratis worden met al die servers die microsoft nieuw erbij heeft 8)
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Gold word inderdaad niet gratis. Hoe willen men dan de servers bij houden? Gold = Geld in het laatje voor de servers en andere extra dingen.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat was echt een cash cow voor deze generatie en dan ook nog de Xbox (1, dus de oude) servers offline halen :mad:
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Wordt idd eerder duurder dan goedkoper. Je bent zometeen totaal afhankelijk van hun servers. Dus wat als ze het duurder maken, dan heb je het maar te slikken. Niet raar kijken dat Gold duurder gaat worden. Maar gratis of goedkoper dat kan je wel shaken, dan hadden ze dat allang als een pluspunt aangekondigd.
     
  7. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk niet dat gold duurder gaat worden. De MS punten worden vervangen door geld. Wat ervoor zorgt dat ze niet goedkoper verkocht kunnen worden. Ze halen daar dus extra cash vandaan
     
  9. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het idee dat Sassler verwachtte dat MS een gold abbo van bijv. een jaar gratis erbij gaat doen, net zoals dat in het verleden gebeurde bij de verkoop van enkele games. Maar dat is natuurlijk speculatie, maar dat is volgens mij waar hij op doelde.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Azië moet toch al niks van MS hebben. En denk dat een console duurder dan de ps4 en die totaal niet op de Aziatische markt gericht is daar ook totaal niks te zoeken heeft. Ze verkochten de 360 daar al voor bijna niks, en nog steeds moesten ze er niks van hebben.
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Dit waren de Europese launch titels van de PS3

    Hoop bagger. Dan mag je nog blij zijn dat de PS4 met Killzone Shadow Fall komt... en dat er ook nog een hoop goede third party games uitkomen rond de release van de Next-gen consoles.

    Was eerst teleurgesteld (met name omdat inFamous geen launchtitel is). Maar met Knack, Killzone, BF4 en Watch Dogs ben ik tevreden. Meer dan 4 games heb ik voorlopig ook niet nodig.
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ze zullen wel een stuk of 10 naar azie verschepen, met een beetje geluk zullen die binnen het jaar verkocht zijn:+
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Als early adaptor is het toch logisch dat ik ook afga op het verleden? Waarom zou het kort door de bocht zijn als ik met wat ik nu weet en wat het verleden heeft uitgewezen kies voor de PS4? Alsof Naughty Dog en Santa Monica geen titels voor die console gaan maken. Ik ben geen gamer die een jaar gaat wachten op wat de beide console gaan doen en dan een keuze maken. Er is niets mis met kijken naar wat het verleden heeft bewezen en dat als zwaarwegend argument meenemen in de keuze die ik eind dit jaar wil gaan maken.
     
  16. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar na deze middelvinger na Azië verwachten ze dat ze later nog wel kunnen verkopen? Grapjassen :+
     
  17. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    als ze nu zien dat het prijsverschil zo groot is kunnen ze daar toch een xbox live bij steken (als tegenprestatie) dus je betaalt ook voor live in de 499 euro? waarom is dat zo'n idiote aanname volgens jou?
    of misschien het idee van een 2 jaar abo en dan de console voor 300 euro?

    ik beweerde niet dat het gratis zou zijn hoor, mss kwam dat zo over, my bad dan.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dan importeren ze het toch gewoon? Oh wacht, het is niet regiovrij.. :+
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Heb zijn stukje gezien, dat bedoelde hij volgens mij niet. Hij doelde op het gerucht van tijd terug dat er net zoals bij telefoons een Abbo systeem kon komen. 2 jaar 15 euro pm voor live betalen en dan de Xbox voor 300-400 euro erbij. Maar dat dit niet het geval is en ze hier niks over hebben aangekondigd.

    Alle voordeeltjes zou MS breed uitmeten. Dus hoop maar niet op gratis Gold. Dat is domme hoop en gebaseerd op niks. Makes no sense at all.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ze hebben dit nu voor de 360, maar zoals met vele dingen mbt Xbox; USA only.
     

Deel Deze Pagina