1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Het probleem met je argument is dat je weg gaat van het object waar we het over hebben, online gaming. Je borduurt voort op je eerdere voorbeeld van het kijken naar de games die zijn uitgekomen, maar dit is geen perfecte vergelijking met de online diensten die de partijen aanbieden en wat we kunnen gaan verwachten van die diensten. Sony kan en zal namelijk vrij eenvoudig een betere dienst kunnen aanbieden omdat het om wijzigingen gaan die vooral binnen hun eigen organisatie en platform liggen terwijl je bij jouw vergelijking vooral rekening moet houden met derde partijen. Bovendien gaf ik al aan dat het prima is om te kijken naar het verleden, maar het moet niet worden uitgelegd als een 100% bron om te voorspellen wat er gaat gebeuren. Dat is namelijk mijn probleem met de reactie waar ik op reageerde, niet het uberhaupt een vergelijking trekken met de stand van zaken nu en in het verleden. Een nuance is op zijn plaats. ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  3. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet niet of dit al bekend is.
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Huh

    The Order bundle ?

    Dat is toch geen launch game.

    Volgens mij komt die game pas in eind 2014 ofzo.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oeh hoop launch game. Sfeer was cool.

    Waarom is elke sony game bundel 60 dollar duurder? Hoeveel kosten games?!
     
  6. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het zelfde als nu. tussen de 50 en 60 euro denk ik
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    pffff na 2 dagen non-stop discussiëren over de nieuwe consoles ben ik het geloof ik wel zat onderhand. Maar weer eens verder met het normale leven :+
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Van edge online.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Zit extra controller bij zo te zien.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik begrijp niet zo goed waarom je een "probleem" zou moeten hebben met mijn persoonlijke argumentatie waarom ik een bepaalde console wel of niet aanschaf.

    Er is inderdaad nog weinig over te zeggen, maar nogmaals, ik ben een early adaptor en niet iemand die eerst een tijd gaat afwachten. Daar zit een wezenlijk verschil. Ik kan dus niet weten of de online dienst van Sony geweldig goed is (ik zal de console op de release dag aanschaffen), terwijl ik wel kan verwachten (op basis van de kwaliteit dat Live tot nu toe heeft geleverd) dat het online gedeelte op de Xbox One goed gaat zijn. Ik spreek nergens over 100% bronnen, ik spreek mijn verwachtingen uit. Ik zeg ook niet dat ik verwacht dat het online gedeelte van Sony niet in orde zal zijn, ik zeg dat ik op basis van het verleden al weet dat Live goed zal zijn.

    Ik kies dus, nogmaals, voor de console die in het verleden heeft bewezen het beste bij me te passen. Je geeft zelf aan dat Sony de online dienst zal verbeteren, dat is ook niet zo moeilijk, want nu stelt het niet zoveel voor. Ik blijf erbij dat als ik een fervent online gamer zou zijn geweest dat ik dan waarschijnlijk voor de Xbox One had gekozen. Die komt in November en de PS4 waarschijnlijk in December. Als ik dus een Xbox One had aangeschaft, zou er geen PS4 meer komen. Ik wil immers maar 1 console en niet meer zoals nu alle consoles. Nu kies ik voor de PS4 omdat online mij niet meer boeit, die koop ik dus bij de release. Op basis van mijn verwachtingen en die worden toch echt voor een groot deel gevormd door het verleden, zowel m.b.t. games als het online gedeelte. Daar gaat mijn vergelijking over. Ik zeg en bedoel ook niet dat mijn beargumentatie voor iedereen zou moeten gelden, of dat deze manier van kiezen 100% waterproof is of iets dergelijks. Ik zeg alleen dat je best kunt kijken naar wat het verleden heeft uitgewezen en dat je je daar ook door zou kunnen mogen laten leiden. Ook zit er gewoon een verschil tussen iemand als ik die op day one de console naar keuze gaat halen en iemand die eerst de kat uit de boom gaat kijken. Die kan namelijk wel gewoon kijken wat er terecht komt van de online dienst.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  11. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Prijs is nog niet bevestigd.
    Heb wel al ergens geruchten gelezen over dat ze $70 zouden worden...
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Als er in NL ook een bundle uit komt.

    PS4 + Killzone + extra controller voor €460 of €450.

    Dan ga ik liever voor een bundle. Scheelt je toch €60
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Goeie vraag, bij de 360 kreeg je standaard de headset erbij.

    Mooi headset trouwens!
     
  14. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    voor 459 is het enkel de console en het spel?

    en voor 519 is het met een controller?


    dat kan toch niet kloppen? :+


    EDIT: nevermind, ik snap het :p
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Een console zonder controller? Ok...
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Weet eigenlijk nog steeds niet wat ik nou het meest kut moet vinden, de Bone's headset of het oortje van de PS4. Had iig verwacht dat je gewoon in je kinect kon brullen, niet dus.

    Hopelijk komt Sony iig snel met een goede Dolby headset, dan is het een non-issue :)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De oude headsets kan je sowieso niet meer gebruiken?

    Ik ben zelf blijer met het oortje. Die kan ik gemakkelijker opbergen. De headset van X1 ziet er wel nice uit. Deze zit, zover ik weet, niet bij het pakket in.
     
  18. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem met in Kinect brullen is dus dat je geen stemmen van je medegamers kan horen.

    Als ze de headset niet standaard erbij leveren is dat een enorme fail. Dat is namelijk een van de redenen waarom de PS3 nu gewoon voor online gameplay / gezelligheid tegenvalt: geen headset en geen cross-game chat.
     
  19. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    uit het algemene topic. Veranderd het één en ander ivm met uitlenen hé
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is nog veel chiller voor het uitlenen van gamen.
     

Deel Deze Pagina