[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel ingame. Maar alleen opgepoetst later. :)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja klopt, my bad :)

    Ik denk dat je gewoon bij die screenshots wat kartelrandjes moet denken en dan heb je denk ik ongeveer wat je krijgt te zien op 17 sep.
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Best erg nu door de E3, maar ik heb nu eigenlijk zoiets van. Laat die game maar zitten, want ik wacht wel op een PC release of hopelijk een next gen release.

    Ik ga ook geen Xbox 360 titels (ook omdat ik al nergens echt meer naar uit keek) meer kopen. Ga nu gewoon sparen voor een PS4 en daarna zie ik wel waar ik GTA V voor haal. Tuurlijk is GTA V super vet en heb er ook echt zin in, maar vind het toch zonde om dat spel te kopen net voordat de nieuwe consoles er komen.
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Screens zien er weer gelikt uit! :)
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hou op, dalijk ga ik nog twijfelen!

    Al is het bij mij eerder van; ik haal 'm gewoon voor de 360 aangezien ik geen nextgen console haal. Game ik nog te weinig voor. Maar van de andere kant hmmm twijfels...
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Naja als ik heel eerlijk moet zijn. Nu zit ik echt in die E3 hype en vind ik veel dingen vet. Maar om eerlijk te zijn game ik ook echt lang niet zoveel meer.
    De enige games die ik nog speel zijn de Fallout games, Black Ops 2 online/zombie en een keer in de zoveel tijd een andere game.

    Misschien als de E3 weer over is en alles een beetje is ingewerkt. Dat ik dan echt een keuze kan maken wat betreft gamen. Ga ik dan toch alsnog voor een nieuwe console of blijf ik gewoon achter de PC gamen.

    Daarom blijf ik echt hopen dat die alsnog voor de PC of next gen komt. Dat maakt de keuze dan wel iets makkelijker.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mwoah, de game komt in september, de eerste next-gen console in november. Easy for me, dan heb ik GTA V al lang en breed dood gespeeld. Daarbij, niemand weet wanneer de game voor de next-gen consoles komt. R* kennende nemen ze daar de tijd wel voor. En ik kan echt niet wachten omdat ik hem perse op de PS4 wil spelen. Dan heb ik toch het gevoel een oudere game te spelen.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.847
    Waarom blijft iedereen in een glazen bol kijken en denken dat de game op next-gen komt? Zelfs in 2014 zijn er nog games die op de huidige gen komen. Next-gen is pas aan de beurt als ik klaar ben met GTA, ergens in 2014 dus.
     
  9. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Maar wanneer ben je 'klaar' met GTA? :+
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Normaal zou ik hardstikke enthousiast zijn over nieuwe GTA V shots, maar ik denk echt door de drukte en al dat geweld aan games voor next-gen, dat die hype zeg maar...effe wat minder is. Lang genoeg gewacht op de game nu ook, screenshots boeien gewoon bij lange na niet zo extreem meer. Gewoon uitbrengen en hop spelen. :D
     
  11. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn wispelturige meisjes.

    Deze game gaat gewoon keihard kont schoppen, op de 360 jahwuhl!

    En bij iedere game zijn screenshots altijd mooier dan in het echt. Geef mij maar
    vlotte fps en mindere graphics. Max Payne 3, RDR en Midnight Club geven mij aan dat het goed komt.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    GTA V wordt ook awesome, dat staat vast. Maar door al het indrukwekkende nieuws van de E3 wordt de aandacht gelukkig wat verlegd :+
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

    Daar ben ik het 100% mee eens.. \o/
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Alle vertrouwen er in, Rockstar staat wel bekend om hun kwaliteit :)
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    GTA IV was ook alles behalve lelijk en GTA V zal er zeker niet voor onderdoen dus grafisch zit het wel goed.
     
  16. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar GTA IV was wel een trage game. Dat lag niet alleen aan de fps, maar ook aan de algehele animaties van de karakters.

    Ik denk dat ze hun engine gewoon niet op orde hadden. En dat ze dat nu wel hebben :)
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Eerste game met die engine, logisch dat het niet allemaal soepel werkt. Als je RDR ziet dan is het al een heel stuk beter.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.847
    Rockstar Table Tennis was nummer één met Euphoria en RAGE. Ik wil Table Tennis 2 op next-gen! :+
     
  19. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Dat kon je ook wel merken aan de pc versie:'-( Mocht er een PC versie komen, dan hoop ik echt dat ze hem beter maken.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik merkte het eergisteren idd toen ik ff aan het gamen was. Ik speelde GTA IV en ik was alleen maar politie achtervolgingen aan het doen en ik crashde een paar keer op een kruispunt omdat m'n auto gewoon zo belachelijk traag instuurde en afremde.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina