HDD uit je oude laptop halen en de HDD uit de oude laptop in je nieuwe laptop steken (als er geen ruimte is en/of je geen SATA kabel hebt, DVD speler uit je nieuwe laptop halen en op die plek de oude HDD plaatsen). Of als je nog een Desktop PC hebt staan waar meestal meer ruimte is voor HDD's etc, HDD (en evt. SATA kabel) uit je oude laptop halen en in je Desktop PC steken. Wel zorgen dat ie vanaf de HDD die normaal in je laptop/desktop zit opstart, maar waarschijnlijk doet ie dat wel.
Ik heb een probleem met geluid. Als ik het spel EVE speel en ondertussen muziek luister via Xbox Music of Spotity, dan hoor ik enorm veel haperingen. En niet van de muziek die pauzeert/verder gaat, maar puur 'audio distortion'. Ik heb Realtek HD drivers en die heb ik reeds opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat. De problemen gebeuren vooral als mijn laptop veel taken uitvoert. Het lijkt dus ook met werkgeheugen/processors te maken te hebben. Ik heb ook het idee dat mijn laptop trager is dan vroeger. Het gebeurt zowel met oordopjes als met de luidsprekers. OS: Windows 8 Laptop: ASUS N55SF
Drivers er helemaal afhalen met Driver sweeper in safe mode en opnieuw installeren. PC Decrapifier is ook een handige tool om alle crapware die door de fabrikant is geinstalleerd of met andere software is meegekomen van je pc af te halen, kan ook wat in snelheid schelen. Ook even kijken in Taakbeheer welke programma's met Windows opstarten en eventueel CCleaner draaien.
Ik kamp momenteel met een vraag. Ik heb eergisteren mijn laptop opnieuw geïnstalleerd, maar ik vraag me af of ik alle benodigde drivers heb geïnstalleerd. Na de herinstallatie van mijn laptop, heb ik meteen gekeken in de apparatenbeheer of er vraagtekens zijn bij enkele componenten van mijn laptop. Allereerst waren deze er, maar door het downloaden en installeren van enkele benodigde drivers zijn deze vraagtekens verdwenen. Echter blijf ik mezelf afvragen of ik nog andere drivers moet installeren/ updaten? Wellicht die voor de processor of harde schijf of voor een andere component? Hoe kan ik dit merken of zit het gewoon goed wanneer er geen vraagtekens zijn in de apparatenbeheer? Voor de grafische kaart heb ik immers de nieuwste driver geïnstalleerd. Alvast bedankt!
Ben er al uit. C-schijf zat te vol. Heb niet meer gecontroleerd hoeveel, maar meende nog 10GIG ofzo over te hebben. De balk was wel al rood. Nu een heleboel naar de E-partitie weggeschreven en draait weer als een zonnetje. Toch bedankt voor het meedenken.
Echt ik snap er nog steeds niks van. Hoezo downloadt exact hetzelfde bestand via Google Chrome 5/6MB per seconde en via torrents schommelend tussen 0,1 en 100 kb per seconde?!
In het GTA V topic hadden leden last van willekeurige woorden die werden gelinkt naar spam sites. Ik heb wat dingen opgezocht: - Als je plugins hebt op je pc (en voor zover dat kan op Tablet en Phones) moet je ze allemaal uitzetten. Dan een voor een aanzetten totdat je de schuldige hebt te pakken. Die dan verwijderen. - Cache verwijderen. - Geschiedenis verwijderen. Het is niet alleen Nederland, en ook niet alleen Fora. Veel verschillende websites en mensen hebben er last van.
Op een of andere manier skipt mijn Performance MX muis elke keer 2 tracks in Spotify en via de keyboard van m'n laptop gewoon 1 zoals het hoort. Iemand een idee wat het probleem hiervan is? Zit dat probleem in de muis of is dat ergens te tweaken of iets?
Hier worden een paar oplossigen gegeven in de support en ondersteuning van Microsoft: http://support.microsoft.com/kb/266738 En gebeurt het ook bij andere programma's?
Tnx! Het zijn alleen niet de muisklikken, maar de toewijsbare knoppen. Als ik via zo'n knop op de muis naar de volgende track in Spotify wil, dan slaat die een track over... heel irritant!
Heb net een nieuwe Logitech M705 voor mijn laptop gekocht en heb eigenlijk alleen maar gezeik met het ding Na eindeloos gepruts met stuurprogramma's en whatnot nu eindelijk werkend gekregen maar zit nu met het probleem dat de muis traag als stront wordt als je bijvoorbeeld een internetpagina in aan het laden bent of een programma... Iemand een idee waar dit aan kan liggen want het is gruwelijk irritant. Edit: en nu is mijn geluid ook weggevallen sorta. Hoor alles alleen nog maar in een soort tering irritante superslomo Zucht...
De muis zou het prima moeten doen zonder stuurprogramma's. Het lijkt me wel heel sterk dat een nieuwe muis al die problemen veroorzaakt heeft. Ik denk dat je je probleem ergens anders moet zoeken.
Windows 8-probleem: Mijn schijfverbruik blijft constant steken tussen 80 en 100%. Na een tijd zakt het wel in, maar het piekt vaak, ook bij maar 6MB verbruik bijvoorbeeld. Ook loopt Explorer regelmatig vast als r-click of via Start een nieuwe map wil openen, als ik r-click doe in bureaublad doe duurt het lang voor ik respons krijg, Spotify wil niet starten... ook blijven mails in m'n Postvak Uit steken (Mail App) en krijg ik geen mails binnen die ik wel op m'n phone heb. Iemand een idee?
Ik zoek een simpel programma om IMAGES to mounten... zonder al die extra troep erbij (zoals bij alcohol of deamon tools) weet iemand miss wat?