Op zich is het niet eens meganieuw he. In Manhunt op PS2 moest je niet te hard in je mic praten anders kreeg je ook vijanden op je af. Maar ik denk wel dat dit iets geavanceerder zal werken. Maar inderdaad, DIT is zoals Kinect moet. Trouwens Crimson Dragon...is niet meer on-rails en is controller gameplay!
Apart. Waarom lieten ze dit niet gewoon zien tijdens de show ipv een trailer? Dat vond ik echt jammer aan de Sony show veel teveel trailers en CGI. Gameplay is belangrijker.
Betere kwaliteit Wel even in 1080p bekijken Beste E3 gameplay trailer naar mijn mening. En voor mij al een reden om een PS4 te halen. Helaas is inFamous geen launch titel. Het spel komt uit in het eerste kwartaal van 2014
Het is toch echt jammer dat we niks van Lionhead hebben gezien en die Crackdown 3. Zie crackdown icoontje
Ja vond ik ook. Maar de GC komt er nog aan en ze hebben alle 15 exclusives nog niet aangekondigd. Dus het kan nog, hoop echt op een mooie Fable 4 en Crackdown 3. Maar wat is dat plaatje boven het cirkeltje toch? Zou het dan toch Ryse zijn?
Crackdown 3 zou ik een super toffe launch titel vinden. Gewoon echt zo'n game die zichzelf niet te serieus neemt en ook gewoon fun is.
Ik betwijfel het, zeker als jij kijkt hoe ze zich momenteel opstellen, ook na de E3. Ik denk dat ze bij MS nu zoiets hebben van we hebben alle shit nu gehad en how worse can it get after this. En dat ze eerst vasthouden aan deze strategie en kijken of alles achteraf wel meevalt voor ze.
Beter fixen ze gewoon alles, gezeur met always online, used games enzovoort. Die 100,- extra wil ik dan best betalen.
Zijn nu alle games al aangekondigd of komen er nog meer vandaag of morgen? Meen mij te herinneren dat de vorige E3's niets nieuws werd aangekondigd na de persconferenties en de 1e dag.
Dat las ik al ja, vandaar dat ik al zei hoe MS zich opstelt, ook na de E3. Bedoel dus niet dat interview maar ook het feit dat het stil blijft bij MS, terwijl hun product in de media toch redelijk negatief na voren komt. Ok we zijn pas 2 dagen verder, maar aan de andere kant is er ook wel een enorme ophef en beeldvorming waar MS ( nog ) niet op reageert. Dat vind ik, gezien hoe groot deze issues inmiddels geworden zijn bij publiek en media, op zijn zachts gezegd apart. Tenzij je dit wilt doorzetten, vandaar mijn gevoel. Kan het uiteraard ook verkeerd hebben, maar als je je hele plan nu meteen wijzigt dan zijn al die bakken kritiek wat je over je heen hebt gekregen voor niks geweest ( vanuit MS gezien dan ) want je hebt hoe dan ook schade opgelopen. Laten we hopen dat ik ongelijk heb maar ik weet het niet met die houding van ze.
Deze video laat goed zien dat het absoluut niet alleen maar QTE is. Je ziet hier gevechten die lang genoeg duren en dat het niet non stop QTE is, bij lange na niet. Gelukkig maar ook. Dit wordt duidelijk ook door iemand gespeeld, want de character doet andere dingen. Paar andere finishers zijn hier te zien ook....ben zeker wel benieuwd naar deze. [yt]dTWOU9qOG34[/yt]