Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wij gebruikte altijd memory cards en nu USB Sticks. Duurde soms gewoon echt een half uur.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik zei minder dan ik gedacht had. Ik had wel een 1 tegen 3 verschil verwacht. :)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  5. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Als het goed is, is het nu dus gewoon inloggen en klaar. Al zal ik dan dus moeten wachten op die vrienden die nog even een peuk moeten doen, en daar heb ik toch vele uren aan verspild :)
     
  6. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je weet de reden waarom mensen het niet geloven? En vind je die reden echt onterecht?
     
  8. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    En vind het prettig dat je moet betalen voor iets wat je helemaal niet wilt? :+
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon zoals die van de PS3. :)
    Draadloze controller maar ook een mini USB om hem op te laden.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  12. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Je krijgt er gewoon 1, die is draadloos met een USB kabel om te chargen. Zo is het met de PS3 ook. Volgens mij heeft XB 1 hetzelfde

    EDIT gelukkig niet de enige die te laat was ;)

    Ik kan me zeker voorstellen dat er ook een PS 4 komt met grotere HDD, al is het misschien bijna net zo gunstig om dat zelf ff te fixen :)
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ok prima! Met alles waarbij de kinect niet nodig is kan hij volledig uit. Dit stuk is iets minder duidelijk over b.v. games waarbij kinect een optie is. Maar voor het gemak (en ik wil MS toch ergens wel een beetje voordeel van de twijfel geven) ga ik er van uit dat ook bij die spellen de kinect volledig uit kan.

    Blijf het wel onzin vinden dat het ding aangesloten moet blijven, maar goed ;)

    Dit echter neem ik een beetje met een korrel zout. Noem mij achterdochtig, kan best. Maar mijn vertrouwen is niet zo groot als het gaat om privacy bij grote bedrijven. En misschien dat ik iets teveel tussen de regels lees, maar er staat niets over voice recordings?
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Staat nergens een bedrade controller bij, gewoon 1x een PS4 Dual shock 4 controller.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Als iemand trouwens een mooie startpost heeft, PM me even, dan pas ik hem aan!
     
  17. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja, ik weet het wel hoe je erover denkt. En aangezien dit een forum is en iedereen zijn mening mag geven blijf ik maar weg uit deze topics.

    Ik word er een beetje moe van van constant de herhaling van zetten. Ik heb eerder al gezegd dat het hier net een afsplitsing is van de Jehova getuigen waarbij iedereen zijn geloof maar aan het prediken is en andere proberen te overtuigen dat hun geloof de juiste is.

    Om nog antwoord te geven op je vraag, ja ik geloof dat als ik de privacy settings op privé zet dat dan niemand meekijkt of mij afluisterd.

    Net zoals ik geloof dat andere mijn fotos op Facebook niet kunnen zien als ik daar geen toestemming voor geef.

    Net als dat ik geloof dat niemand meekijkt via mijn laptop webcam als die uitstaat.

    Net als dat ik geloof dat de overheid mij niet constant volgt via de gps van mijn smartphone.

    Ik geloof nog in de Next Gen van Microsoft...
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    De Sony Conferentie was indrukwekkend.

    Maar qua games viel het tegen!!

    Ze lieten alleen The Order zien. En die komt niet eens uit in 2013. Terwijl MS bijna non-stop nieuwe games liet zien.

    Heb genoeg vertrouwen in Sony. Playstation heeft altijd vette exclusives gehad. Maar ze hadden wel wat meer titels mogen laten zien. Desnoods een Uncharted 4 trailer van 30 sec (om maar een voorbeeld te geven)... om mensen hyper te maken. :+

    Knack, Killzone en Driveclub gaan denk ik wel vet worden. En in begin 2014 komt inFamous uit... maar wat gaat er daarna komen ? Ik wil niet tot eind 2014 wachten tot er weer een PS4 exclusive uitkomt
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ben benieuw hoeveel er voor de Xbox komen. 15 in eerste jaar, maar daarna?
     

Deel Deze Pagina