Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222

Is ook weer zo idd.

@ PBateman: Fokker?:p:+

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is dat raar?

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Maar goed dat ik geen xbox one heb anders had ik niet kunnen gamen. Internet/televisie en telefoon lagen eruit. :eek:

En ik heb al 3 dagen niet ingechecked op xbox live! Had ik nu niet kunnen xboxen als ik een one had had ik helemaal niets te doen. :"(

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je een smartphone? :+

5. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Is er al iets bekend over of al die leuke functionaliteiten dit keer wel gaan werken in Europa? Gezien het feit dat we meer betalen, zou wel een keer leuk zijn.

6. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja maar vodafone werkt gewoon kut de laatste 2 weken heb nu alweer 3 dagen geen internet. :")

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vodafone die eruit ligt? Damn dat heb ik nog nooit meegemaakt. :)

8. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Japan niet eens, haha.

Oost europa ook niet echt belangrijk dus, Griekenland, Polen, Hongarije, Bulgarije. Luxemburg lol :)

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hebben ze toch al bekend gemaakt dat die daar pas na een jaar komt ofzo. Snap ik wel win je toch niet. Kunnen die consoles beter deze kant opkomen. :)

10. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dat win je inderdaad niet. Maar zal de japanse games die op de One uit gaan komen niet helpen als ze daar niet eens te spelen zijn.

Ook lullig voor de developers van the Witcher 3 uit Polen. Geen One in hun thuismarkt, tering.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet niet wat delay eigenlijk is in Polen bijvoorbeeld. Misschien een maand later of 2 maanden? Gelukkig staat Witcher 3 wel voor 2014 geplanned dus dat is op zijn vroegst Maart ofzo. :)

12. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Voor alsnog zijn er sowieso geen plannen voor Japan. Er is een lijst ergens met welke aziatische landen eind 2014 de xbox one op de markt krijgen. En japan werd expliciet niet genoemd.

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Heey ik ben half Braziliaans hey biatch. Pffs :mad:

:+

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    MOET je echt elke dag inloggen? Ik neem aan dat als ik drie dagen geen tijd heb gehad om te gamen en dan weer eens online kom dat ik dan wel gelijk kan gamen. Is denk ik alleen een probleem als je dan niet online kunt lijkt me ...

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je niet gamed hoef je niet inteloggen. Als je 24 uur niet online bent geweest en je wilt gamen moet je even connectie hebben.

16. Seh

Seh Guest

Ik dacht dat ze daar pas net de 360 hadden. :+

17. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Wat Hybrid zegt inderdaad. Het gaat er om dat ze bepaalde checks kunnen uivoeren wanneer je van je games gebruik wilt maken. Bijvoorbeeld om te zien of je de game hebt verkocht, dan halen ze hem van je account af zodat hij op het account van de nieuwe eigenaar kan worden gezet.

Maar zolang jij niet gebruik maakt van je games (en je console dus uit staat) hoeft er ook niks gechecked te worden.

De toekomst is online. Maar de 24 uur check is niet direct het gevolg daarop. Hopelijk is dit duidelijk:

Omdat alle producten op de Xbox One online aangeboden gaan worden zou het eigenlijk niet mogelijk zijn om uberhaupt games te kunnen verkopen. Zie steam, Uplay en Origin. De game staat op je account en that's it.

Om de second hand markt nog een beetje te laten leven is het, in tegenstelling tot steam e.d., op de Xbox One wel mogelijk om digitale games te verkopen. Maar via moet via officiële kanalen om fraude te verkomen en dat moet goed gecontroleerd worden. Daarom wordt er de 24h check doorgevoerd. Het is niet om ons te pesten, het is juist een positieve ontwikkeling om de second hand markt te redden van de online wereld die op de pc al jaren gaande is.

Had het beter gekund? Zeker. Vooral de communicatie waarom gaat erg fout bij MS. Ze willen alles online aaanbieden net zoals steam, maar proberen wel een oplossing te bieden voor de second hand markt. Playstation stapt nog niet in het online verkoop model en dat is voor de console gamer vertrouwd. Maar de games die dan wel online te verkrijgen zijn op de PS4 zijn dan ook totaal niet te verkopen. DAAR zit het verschil.

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had liever gehad geen check of eens in de x aantal weken dan dat ik m'n games kan verkopen.

19. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ook, ik verkoop nooit mijn games. Als we niet onze games hadden kunnen verkopen hadden we ook nooit never checks gehad.

20. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve de Xbox One, is de klantenservice ook dramatisch. Wat een antwoord, hi-la-risch.

Deel Deze Pagina