Xbox heeft het begeven vandaag. Na 5 jaar Deze week een PS3 kopen denk ik. Alleen door The Last of Us
Heerlijk om die lovende reacties hier te lezen. Ik hoop dat ik 'm morgen uit m'n brievenbus kan halen Dan zou ik ook meteen de Uncharted trilogie even meepikken
Heb ooit een PS3 gehad en de meeste exclusives ook gespeeld, maar omdat party chat ontbrak, heb ik em niet snel daarna weg gedaan. Wat kost ie bij Arena? Speciale launch prijs?
Was nog niet binnen. We hebben sowieso goedkoopste van nld op de top 10 games van Dutchcharts. Volgende week zal hij dus wel cheap zijn
Deze game is echt nice, en de intro is inderdaad epic! Ik vond Uncharted al geweldig, maar dit rustige, intuitieve en emotionele trekt me nog veel meer dan Uncharted. Van mij mogen ze echt deze kant op gaan met al hun games. Eigenlijk he, is dit denk ik gewoon mijn droomgame, postapocalyptisch is zo'n beetje mijn favo genre geworden, en icm met survival, heerlijke gameplay en prachtige omgevingen is dit mijn absolute topper van heel het PS3 tijdperk!! (Beetje samen met heavy Rain en Beyond straks )
Een mens moet hoop houden. Heb echter nog geen verzend gegevens gezien en anders annuleer ik hem gewoon. Iemand enig idee of dat nog kan bij Gamedumper?
De game was vanaf gisteren al te koop bij Mediamarkt, sowieso in Hengelo (waar ik hem heb gehaald) en Enschede....
Helaas niet in Ede nog, vanavond een nieuwe poging. Morgen op vakantie dus zou hem graag nog even willen spelen
Dude bij MM Hengelo wou de game niet aan mij verkopen (via telefoon nagevraagd) Dus maar naar Enschede (voor niets dus) geknapt om hem te halen. Achja was wel leuk.. mijn vriendin heeft me nog nooit een game gegeven maar deze kreeg ik voor vaderdag Nu nog tijd om te spelen krijgen
was die 'nee' die je te horen kreeg in Hengelo gister of vandaag? twijfel een beetje of ik de moeite moet nemen naar de MM te lopen straks of dat ik net zo goed naar de gamemania kan gaan
Was dat vanochtend? WTF is dat nou dan, gister lag hij er gewoon, heb hem zelf s'middags opgehaald en een paar vrienden s'avonds nog.... Geen enkel probleem.
Ik heb hem gisteren avond tegen 19:30 uur ook zien liggen in Hengelo. Heb hem niet meegenomen omdat ik de Special Edition Ellie in bestelling heb staan.
Was gisteravond ik belde zo rond 17:00. In Enschede lagen ze iig voor het oprapen Kan niet wachten op verder te spelen.. echt gaaf de manier waarop het verhaal heel langzaam tijdens het spelen wordt verteld.
Hier ook geen mail gehad van Gamedumper, dus ik vrees het ergste. Zal zo even naar m'n brievenbusje lopen.