Sta er echt van te kijken hoe 'iedereen' ineens eerst voor PS4 gaat. Puur alleen maar om die DRM en 24 uur online check shit? Mensen lijken wel te vergeten dat je geen idee hebt wat je kan verwachten van Sony qua services. Iets waar ik persoonlijk MS veel meer in vertrouw dat het gewoon soepel en goed werkt. Ik ben dat echt gaan waarderen door de jaren met 360 gaming en ik moet nog maar zien hoe dat allemaal op PS4 gaat. Alleen al daarom ga ik niet zomaar een PS4 pre-order plaatsen nu, rustig alles afwachten is veel beter. Blindelings vertrouwen in Sony lijkt het wel....nou...we shall see he.
Zoals ik het nu zie wordt de X1 gewoon mijn eerste next-gen console. Alleen al om de controller en vergis je niet hoe belangrijk dat is, je gamed er immers al die uren mee. Dan de services zoals Xbox Live, party chat, de UI die ongetwijfeld weer smooth zal zijn...nah, ik neig veel meer richting X1 dan. Enige wat daar drastische veranderingen in kan brengen is als third party games straks echt veel minder zijn op X1. Maar dat betwijfel ik. Toegegeven...de first party games als Infamous en KZ zijn zeker mooier dan een Ryse of Dead Rising, maar een Quantum Break waarvan alles in-game was, doet er in no way voor onder. Dat was schitterend, alleen komt die nog lang niet uit. Sony heeft twee top first party studios die meteen laten zien wat de PS4 oa kan doen, MS lijkt zo'n ontwikkelaar nog te missen....of zoals ik zei..Remedy en 343 moeten met iets komen. Hoe mooi infamous en KZ zijn, Driveclub vind ik echt niet speciaal er uitzien en Forza 5 gaat hier hard overheen imo. Denk dat het qua verschillen allemaal weinig zal uitmaken straks..en dan weet ik wel wat ik doe.
Laatst bewerkt: 13 jun 2013