1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Uhh. Ze hebben gezegd dat het niet voor SP games komt.

     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik bedoel met "dat was eerst niet" bij vorige dashboard update toen het nog geen Modern UI had. :)
     
  3. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig ik zie dat precies andersom.

    Niet dat ik van plan ben dag 1 een Xbox One te kopen, maar dat komt omdat ik eerst wil weten welke van die services nou eindelijk eens naar Nederland komen. Als dat allemaal US-only is, dan hoef ik hem voorlopig niet. Gamen doe ik er toch niet op, net als momenteel mijn 360.

    PS4 al helemaal niet, want die heeft niets, maar dan ook niets voor mij. Sinds ik een losse BluRay speler heb, is de PS3 ook opgeborgen in een doos. Trouwens, dat zou ik ook met mijn 360 moeten doen, maar goed, dat doe ik dan om morele redenen niet. Dus dat blijft ook lekker niksen. Ik ga zo echt mijn Xbox Live Gold opzeggen.

    Gamen doe ik nog wel (veel zelfs), maar dan op Ipad en PC. Zo vond ik de aankondiging van die Halo game voor Windows 8 echt mega.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee check dat interview wat iemand vannochtend had gepost van giantbomb. Daar zegt die man duidelijk nee online passes staan we niet toe.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus nu hebben ze weer een andere statement? Heb je een link?
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ieder zijn ding natuurlijk. Ik als veelzijdige gamer (ik vind heel veel genres leuk, behalve FPS) heb altijd veel meer gehad aan mijn Sony consoles dan aan mijn Xbox of 360. Die staat bij mij juist opgeborgen. De PS3 draait als een zonnetje en vanavond ga ik aan de slag met The Last of Us.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zelf het idee dat hier allemaal echt nog wel een addertje onder het gras zit. En zelf denk ik dat Sony echt wel van plan was met die DRM troep te komen en ook een prijs van 450 a 500 te hebben, maar dat ze het last minute veranderd hebben. En daarom ook zo flink te laat waren. Slim is het absoluut, of course. Niet dat ik dit uberhaupt kan zeker weten, maar ik denk het.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Win 8 is geweldig! Zeker op m'n Surface Pro O-).
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gast, zulke beslissing last-minute? Dat kan nooit 8)

    Ook in dat interview zeiden ze dat ze vanaf het begin af aan een prijs wouden hebben van 399 euro/dollar wouden hebben indien het mogelijk was.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb altijd moeite om dit te geloven. Hoe kan je nou als gamer zeggen dat je niks met welke ip van een console dan ook?

    Halo, Gears, Uncharted, The Last of Us en ga zo maar door. Elke console biedt toffe games. De 1 meer dan de ander, maar ik kan geen console bedenken waarvan ik geen enkel spel wil spelen.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja Lik Sang

    Een vriend van mij is zo boos op ze nog steeds vanwege dat, dat ie gewoon Sony haat, lol.
     
  13. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zoiets zei Boris van Gamekings ook. Die had het weer van iemand anders gehoord.

    Dat ze gewacht hadden totdat MS een prijs had en toen die 399 bekend hebben gemaakt. Volgens mij wilde Sony ook een prijs van 499 of zelfs nog hoger gaan doen.

    Ach ja je weet het nooit.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Boris, wat een lapzwans is dat.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Waarom kijken hier mensen uberhaupt naar GK? :+
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt daar ziet het er redelijk op uit en werkt ook goed. Maar op mijn pc van 8 jaar oud niet echt komt ook omdat het geen touch is. :p

    Daarnaast blijf ik erbij dat ik eigenlijk alleen WP mooi uitgewerkt vind in Modern UI maar smaken verschillen. Het liefste had ik een design combi gezien van de interface van Zune HD + Windows Phone voor de 360 en dan al helemaal de snelheid van de interface want die mist echt...
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hij kan gwn niet geloven dat MS het zo opfokt en Sony niet. Daarom MOET Sony wel een adder hebben
     
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Sony zei zelf de prijs al enige tijd geleden vastgezet te hebben. Het lijkt me niet dat als je uit gaat van minimaal 499 Euro, dat je dit in enkele uurtjes tijd even snel aanpast naar 399.
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Lijkt nu alsof ie idd aan het zoeken is naar minpunten bij Sony :p
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Was die prijs niet last-minute bepaald of DRM? :+
     

Deel Deze Pagina