[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Bangsat

    Bangsat Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Ielg gatver. Dan vrees ik zelfs misschien dat ie niet meer komt voor het weekend. Heb ze gemaild maar ze reageren niet. Ga hem denk ik annuleren en zometeen in de stad halen
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hoe annuleer je dan bij GD? Ik wil dat ook namelijk. Het is eens te meer gebleken dat preorderen eerder een nadeel is dan een voordeel.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gamedumper stuurt vaak geen verzendmailtjes. Ik heb ze zelfs nog nooit gehad. De games gelukkig wel, waarvan de laatste 2 niet op de release dag kwamen.
     
  4. Bangsat

    Bangsat Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Je stuurt een mail met je ordernummer, mail en naam en dan geef je aan dat je wilt annuleren. Ik heb gevraagd of ie al verzonden is en zo niet dat ik hem wil annuleren. Ze geven echter sinds vanochtend geen antwoord.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, lastige bij GD is dat je al betaald hebt enzo. Ik hoop dat hij morgen gewoon komt. Anders is het een wijze les ...
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb vanochtend een verzendbericht gehad van Billgames, dat is precies de reden dat ik niet meer bij GD bestel. 2x een game veel te laat binnen = tot nooit meer.
     
  7. Bangsat

    Bangsat Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een wijze les. Ik heb de mail in ieder geval gestuurd en laat jullie de uitkomst wel weten.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Thanks. Ik heb hetzelfde gedaan.

    Heeft me ook al vijf euro extra gekost bij GD. Op hun frontpage stond ie voor 47 euro, maar bij het product zelf 52. Opzich niet erg omdat ik dacht dat ik gewoon de actie voor extra vroege preorders had gemist. Maar nog geen dag later was ie wél weer gewoon 47 euro. Ik voelde me dus al geflest, maar ze kunnen in het vervolg bestellingen van mij vergeten.

    Dat is zo teruggestort. Geen game = geen geld.

    Heb je trouwens ook niet gewoon retourrecht enzo?
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Natuurlijk wel, maar je moet er dan wel weer achteraan. Heb ik ook niet altijd zin in. Dan wacht ik het wel even af.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tot nu toe had ik alles voor de release. Als TLoU morgen (op release) komt is er nog geen reden tot klagen. Maar als ik hem morgen niet heb, dan is het zeker de laatste keer dat ik daar besteld heb. Billgames heb ik eigenlijk nog nooit iets besteld, zal ik eens onthouden ...
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Yep, even gecheckt voor de zekerheid:

    http://www.gamedumper.nl/algemene-voorwaarden/

    Straks even naar de winkel dus, ongeacht hun antwoord.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Weet wel dat ze vaak gewoon de game versturen, dan zeggen ze dat het allemaal al verwerkt was. Ik heb dat ook al gehad (niet bij hen), dan moest ik wachten op mijn geld en de game weer terugsturen, dat ging weer mis enz.enz... Ik heb dat er niet voor over, ik wacht wel even af.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, wachten op m'n geld vind ik niet erg en even naar het postkantoor hier op 300 meter ook niet :) M'n wil om de game zo al te spelen is groter.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, aight. Ik denk, ik waarschuw je toch ff.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kan niet wachten om na net werk verder te gaan!
    Naughty Dog has done it again!
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga vanavond hopelijk beginnen. Kan niet wachten.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je hebt ook wel gelijk eigenlijk. Ik wacht nog gewoon een dagje. Hij is hier in de stad ook (minimaal) 60 euro hoor ik net.

    Alleen als ik 'm morgen niet binnen krijg haal ik m'n torch en pitchfork uit de schuur.
     
  18. Bangsat

    Bangsat Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha. Achja als ie morgen niet is dan bestel ik daar niet meer en anders verkoop ik hem door.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat zou ik ook doen, als ze hem morgen leveren, dan hebben ze zich verder natuurlijk prima aan de overeenkomst gehouden toch?
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dus net voor jan lul naar de MM hier gelopen, MM Assen verkoopt hem morgen pas

    dus vanuit de MM de Gamemania gebeld en daar kon ik hem gewoon ophalen
     

Deel Deze Pagina