Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    sarcasme hoop ik?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    precies!

Dit zou zo enorm gamer/consument vriendelijk zijn dat het alle andere negatieve bullshit volledig van het toneel zou blazen

als dit echt zo zou werken zouden ALLE game en nieuws sites er vol mee staan compleet met isntructiefilmpjes van MS over hoe het gaat werken

Tenzij ze dit pas vorige week bedacht hebben als goedmakertje en zelf ook nog niet precies weten hoe ze het in moeten gaan vullen :+

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ja, leuk.
    Ik lees dit net nu ook pas dat het kan.
    Jij ook. Ken je nagaan hoe onduidelijk al deze info is. Als je als consument hierop al moet zoeken hoe het allemaal in zn werk gaat, en het alsnog vaag blijft, ben je als bedrijf verre van goed bezig IMO.
    Snap nog steeds geen fuck van hoe die One werkt, het wordt ook nergens goed uitgelegd.
    En jullie ook niet, want anders lopen jullie er niet pagina's lang over te discussieren.
    Toch zielig eigenlijk man. Niet jullie, maar dat het zo moet. Fuck die One. Beter koopt Sony de Halo licentie :+

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het leuke is dat je niet eens meer hoeft te switchen straks van disc. Stel je koopt vier games bij launch. Die installeer je en je kunt switchen tussen de games wanneer je wil, maar geen disc switchen. Gewoon heerlijk :D

5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ik snap het niet :+

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die discs kun je meteen meegeven aan de mensen die in je family list staan , hoeven ze niet eerst de games te downloaden als je van je shared library gebruik willen maken

Hoe meer ik erover nadenk hoe onrealistischer het hele idee word :+

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    geloof er geen fuck van :lol:

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat ik eerder Scarlett Johansson en Jessica Alba in mijn bed vind dan dat ik games van mijn vrienden gratis kan spelen.

9. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Je kan games wel digitaal sharen met 10 mensen.

Maar je kan geen fysieke spellen uitlenen aan 10 mensen...

Hmmmm

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    +1

Uiteindelijk zal er wel weer een adder ter grote van de eerste Xbox controller onder het gras vandaan komen

11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Sharen, zolang ze langer dan 30 dagen in je friendlist staan (wtf is dat voor een trieste regel), en dan maximaal een uur. Zoiets was het toch? :+

12. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Friendlists kunnen nu oneindig groot zijn, dus gewoon vrienden worden met de hele wereld?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Grappig is van regio lock games word gelijk al geroepen dat alles gelocked word en alles gelocked is in een land zonder reden en bijna als feit beantwoord. Maar met een positief bericht is het gelijk andersom. Xbox One op het internet in een nutshell. :+

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hehe, nah dat uur is de frequentie van de online checks als je een game speelt die eigendom is van een account die niet aan die XBox one gekoppeld is

dus als je uitleent of je profiel meeneemt naar de One van iemand anders doet hij om het uur een auth check online

Dus zolang je internet hebt kun je gamen wat je wilt, als het internet uitvalt is het idd na een uur afgelopen :+

eigen schild dikke bult

Sony roept gewoon: REGIOVRIJ!

MS roept : Xbox One word beschikbaar in de volgende 21 landen/regio's

het 1 is nogal wat duidelijk dan het ander :+

Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  15. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Je moet gewoon een keer per uur connecten met het internet, maar je nag langer dan een uur spelen

16. geen

geen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet oneindig groot, maximaal 1000 vrienden kun je hebben.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Echt boeie.....mijn broer staat al in die lijst sinds de eerste Xbox en al mijn vrienden, sowieso tegen de 10 staan er al super lang in ook. Dus meh :D

Mja...pretty much. :)

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ja boeiend dit dat, je kan toch zelf ook wel inzien dat het gewoon een aardig kromme regel is?

19. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    En wat ik in een ander interview las en wat ik nu ook pas door krijg hoe geniaal. Als je de game leent, download en installeert staat die op je Xbox. Als je dan de game als nog zelf wilt kopen omdat hij elke keer in gebruik is door de andere 9 mensen hoef je alleen maar te betalen en GO. Je hoeft niks meer te downloaden.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ging me er meer om dat van beide geen concrete info is maar dat het negatieve punt eerder als waarheid word beschouwd. :)

Deel Deze Pagina