Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan kan je ook gewoon de disc opsturen en 25 euro vangen. :)

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, zo kan je overal een punt aan lullen. Ik vind het niet leuk dat een Kinect systeem aan het spioneren is.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Kinect kan dus gewoon uit :+

Daarnaast kan de Kinect veel meer bieden dan als een gek voor de camera dansen. Horror games kunnen je hartslag meten, geluid opnemen zodat de game daarop kan reageren. Dit zijn maar enkele mogelijkheden, iets wat toch wel echt ''next-gen'' is, in plaats van de standaard grafische boost.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het kan aan mij liggen, maar wat is nou precies het voordeel dan? Tegelijk spelen kan echt niet, dan maak ik nl een maand voor de release een masteraccount aan en koop met 9 man het spel. Allemaal friends/fam worden met dat account en je zit voor een dubbeltje op de eerste rij. Bij oudere spellen komen vanzelf weer slots vrij en binnen no time heb je hier op xbw de wereld aan ruilhandel in slots en worden er zelden meer spellen gekocht. Was het maar zo'n feest :+

Het uitlenen en dan niet tegelijk kunnen spelen is digitaal wellicht iets gemakkelijker dan fysiek. Maar wel weer beperkt aan wie je hem uitleent. Daarnaast voorspel ik problemen met overlaoppende groepen waarbinnen het spel meerdere keren is aangeschaft. Eaar systeem imo

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik neem aan dat maar 1 van de 10 zo'n spel kan lenen van jouw. Oftewel het spel spelen op dat moment. Dat zal vast wel kunnen, maar ik verwacht niet dat zoiets op die manier ''escaleert''.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nee Kinect kan niet uit. Zolang Kinect reageert op een voicecommand moet hij dus ALTIJD zijn mic aan hebben staan en registreren wat er in de kamer gezegd wordt om af te wegen of hij wel/niet aan moet gaan. Ik snap niet dat mensen dat 'uit' vinden.

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ben te lui om het optezoeken, maar het is bevestigd dat ie uit kan. Hij staat wel aan bij de games die gebruik maken van de functionaliteit.

8. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ja maar hoe weet jij of ik het spel al meer dan 1x heb uitgeleend ?

Zou wat zijn als je straks op marktplaats een Xbox One spel koopt die vaker dan 1x is uitgeleend.

Dan is digitaal sharen toch een betere optie.

Of een PS4 kopen, en het op de old skool manier doen.. :b:

PS4 gaat er sowieso komen.

Maar een Xbone wordt ook steeds interessanter als ik de berichten hier lees.

9. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dit klopt Kevf. Je weet als er iets nadeligs is met de One zal ik dat zeker melden. Maar dit klopt idd. MS heeft gemeld dat je uit kan hebben maar dat hij nog steeds naar Xbox on luistert, maar ook dat die optie ook uit kan en dat ie dan ook echt helemaal uit is.
    Ik blijf het dan nog wel raar vinden dat ie nog steeds aangesloten moet blijven en vraag mij dan af waarom. Maar dat is iets anders.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hij kan 'uit' op de manier die ik omschrijf, wat imo dus niet uit is.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

Weet niet of het slim is als het waar is. Want dat is een dag na Black Friday in Amerika. Wanneer iedereen spullen koopt voor elkaar. Daarom wil MS voor Black Friday releasen.

Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Dat zou voor mij iig nieuw zijn. En als hij dan nog steeds wel aangesloten moet zijn vind ik het alleen maar creepy. Waarom zou dat dan nog moeten?

13. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Voor alle duidelijkheid
    Bron: edge-online.com

Dus met kinect spellen wel, maar dat is logisch. Enige wat ik mij afvraag, kinect enabled spellen.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk dat hij een week eerder uit zal komen. Thanksgiving is op 28/11/13 dit jaar en verwacht dat de PS4 voor de tijd in de winkel zal liggen

edit//lol zag je edit niet terwijl ik hem nog quote ook 8)

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Zie wat Peter zegt :)

Het is natuurlijk ''klote'' voor de mensen die niet gebruik willen maken van de Kinect.

MS heeft de keuze voor de Kinect gemaakt zodat Devs altijd gebruik kunnen maken van de Kinect. Nu weten devs wat ze kunnen verwachten, en waar ze gebruik van kunnen maken.

Maar zonder Kinect en dan € 399,- was voor veel mensen veel aantrekkelijker geweest.

Over het aansluiten, er gaan geruchten over stroom via de Kinect...

16. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Geluidsregistratie kan ook uit hoor. :)

edit: neeeee ik was niet laat, nieuwe pagina! :+

17. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Je bent weer te laat.. snikkels...! :+

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat kan toch ook gewoon zonder verplichte Kinect:confused: Reden is denk ik meer zodat MS min of meer de devs kan "verplichten" dat elke game (in welke vorm dan ook ) Kinect moet ondersteunen

19. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nee want dat is niet zo. Er zijn zeker non kinect games.

Het zou een beetje hetzelfde zijn alsof de bumpers en D-pad niet op elke controller zitten. Als een Dev dan een game met veel ingame opties wilt hebben ala Fallout met weapon selection etc, dan moeten ze rekening houden met controllers zonder. Nou zijn de D-pad en bumpers niet vervelend, maar je weet wat ik bedoel, het haalt gewoon wat zorgen weg bij de dev.

20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Waarom nogmaals kan de Kinect dan niet gewoon in de kast blijven? Juist ja het is een component tussen de Xbox en zal bij mijn weten gebruikt worden als een soort van voeding dus dan staat hij nog steeds aan omdat het een voeding is waar stroom doorheen loopt. Uit, aan, uit, aan... jajaja...

Deel Deze Pagina