Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Onzin dude. Het lijtk wel alsof niets meer positief kan zijn aan de X1 voor jou. Niemand heeft het hier over Kinect en PLEASE stop met die conspiracy onzin dat het je aan het bespioneren is. Je kan het uitzetten trouwens....zucht.

Maar nogmaals, niemand heeft het over Kinect, dus beetje jammer dit. Ik geef een goede reden waarom voor MIJ dit een toffe manier is en simpelweg gewoon veel toffer dan de oude manier van uitlenen. En in een van je oudere reacties zag ik je ergens 'precies' zeggen en volgens mij was dat een reactie op dat het een nadeel is dat je online moet zijn. Mja...mensen maken dit ook echt groter dan het echt is. Durf te wedden dat jij ALTIJD connected zit als je gaat gamen.

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Is het bevestigd dat de Kinect als voeding dient. Het klinkt gewoon niet logisch imo. Volgens mij heeft ie gewoon een normale powersupply. Daarbij, ik wil eigenlijk niet een powersupply vlak onder of bovenop mijn plasma... Dus het lijkt mij gewoon niet logisch.

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
  4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Your guess is as good as mine. Ik ga daarom er ook niet gelijk van uit dat het echt klopt wat Xbox Support zegt. Maar het blijft een goede feature ewn ik heb allang uitgelegd waarom...maar ok....here we gooooooo:

Over een paar maanden heb je sowieso tegen de 10+ games. Zeker wel de helft ervan heb jij uitgespeeld en je zult zeker wel vrienden hebben die niet alles al gespeeld hebben. Die kunnen het rustig spelen van je, want jij bent toch al helemaal klaar met die game. Kortom....tof.

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb geen idee of het bevestigd is MS is niet bepaald duidelijk nog steeds niet en ik ga er vanuit als je dus de Xbox One aansluit zonder Kinect dat het hele ding niet eens werkt dus dan is het volgens mij toch gewoon een soort van voeding waar stroom doorheen gaat? :p Kan het mis hebben hoor maar dat denk ik al tijden...

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409

Het is echt geen voeding hoor. Dan wordt dat ding heet en dat ligt dan bovenop je TV? naah

7. Seh

Seh Guest

Als die share optie goed werkt wil ik family met Dulle worden! :+

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Daar hebben meer mensen last van, zucht.

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ach ja hopelijk komt er een specs list uit waarin staat hoeveel stroom de Kinect 2.0 gebruikt dan weten we het gelijk. :)

10. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Dat hij aangesloten moet zijn om de One te kunnen gebruiken wil niet zeggen dat het dan ook een voeding is. Die verplichting is software matig en zelfs vrij simpel hardware matig te doen.
    Ik vind het verder ook onzin dat hij aangesloten moet zijn. Maar het is daardoor niet een voeding.

Inderdaad, daarom leek het mij al zo onlogisch. Zeg nooit, nooit natuurlijk. (zeker gezien sommige keuzes van MS ;) ). Logisch was het alleen niet.

Stroom zal hij wel gebruiken, maar het is de One die de Kinect van stroom voorziet en niet op de één of andere manier andersom.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Van alles negatief te zien van de X1?

Ik vraag me iets af trouwens, stond dit al die tijd al in die policy van hun? Want die werd vrijgegeven nog voordat de E3 begon.

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe oké vond het idd ook al een beetje bizar klinken, maar ja door de afgelopen zaken die MS heeft ingevoerd zou het ook weer niet zo raar zijn. Ik heb er nog steeds geen vertrouwen in de Xbox One. Maar het duurt ook nog wel even tot aan de launch dus we zien wel hoe het allemaal gaat lopen hardware en software matig.

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Vraag me af wat er gebeurd als de Kinect onverhoopt kapot gaat.

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Over het algemeen word hier prima gesproken over de X1, maar er zitten ook genoeg flamers tussen. Het is toch wel jammer. (gesproken = besproken / discussieert)

Het gaat meer over de policy dan over de games, iets wat ook best wel erg belangrijk is.

15. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Oh ik had hetzelfde, vandaar mijn vraag over die bevestiging. Had dat gerucht al eerder gelezen. Het zou ontzettend raar zijn en ik zou ook geen logische reden kunnen verzinnen. Het verplichten van kinect heeft dit namelijk niet nodig. Aan de andere kant, MS heeft wat andere dingen die ik ook zeer apart vind. Dus aan de ene kant zeer onlogisch, was het echter wel zo had ik er denk ik ook niet van opgekeken meer inmiddels ;)

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    RROD ditmaal in de Kinect ik zie de Kassa/Radar uitzendingen al tegemoet hehe. :p

@Peter
    Precies we kunnen nu nergens meer raar van op kijken als gamer zijnde bij MS. Toch blijf ik het jammer vinden hoe MS de toekomst van 'gaming' voor zich ziet, zoals dat gamen via de cloud lijkt mij helemaal niks. Ik maak nu ook nooit gebruik van Skydrive of andere cloud diensten omdat ik het niet vertrouw en ook omdat als ik een keer offline zou willen werken en heb geen internet dan kan ik dus ook niet bij mijn bestanden dan kan ik nog beter mijn eigen FTP gedeeltes gebruiken dan dat ik dat bij een bedrijf als Google/MS zou doen. Daarnaast vind ik ook waar Adobe heen wil ook absoluut geen vooruitgang die wil dus ook alles in de cloud gaan doen.

Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Of dat ding tyft van de TV af... Ik zie het al zo gebeuren.

18. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Voordeel is dan wel weer dat het ding zo groot is dat ie waarschijnlijk ook je TV meeneemt. Dan maakt het toch niet uit dat je niet zonder dat ding kan gamen.

19. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909

Digitaal sharen:

Xbox One: 10 mensen
    PS4: Waarschijnlijk weer 2x (alleen heb je kans om gebanned te worden).

Fysieke games sharen:
    Xbox One: 1x
    PS4: Onbeperkt

Prijs:
    Xbox One: €500
    PS4: €400

Als je het zo bekijkt valt het wel reuze mee. En snap ik ook niet waarom iedereen zo negatief is (of ik zie wat over het hoofd).

Dat je een fysieke game maar 1x kan sharen is een groot minpunt. Maar digitaal sharen maakt dit minpunt ruimschoots goed.

Blijft het alleen jammer dat je altijd online moet zijn. Maar goed, tegenwoordig zijn we toch dag en nacht online. Alleen ben je wel fucked up als je internet provider een storing heeft

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb liever dat ik games goed en snel kan lenen van vrienden dan dat ik al m'n games ga verkopen. Vaak krijg ik daar veel spijt van :mad:.

Deel Deze Pagina