Net nog wel gelukt voor mijzelf, maar voor mijn zoon was ik te laat. Inmiddels vragen ze meer dan 3000 MS points...
het lijkt me wel een significante opmerking om te plaatsten dat de aanbieding nog geldig is Grave Dus bij, deze ! yeah!!!!!
Nee, net zoals je bij een aanbieding van bv zavvi niet om het uur of elke dag er neer gaat zetten dat de aanbieding nog geldig is. Dit is het koopjes spot topic. Je ziet vanzelf wel of je em nog kan downloaden of niet. Hoeven hier geen 2 pagina's te komen met mensen die em gedownload hebben.
Catherine voor 15 euro of 1240 puntjes te downloaden op marketplace. Guardians of Middle-Earth 600 punten, de seasonpass daarvan 600 punten. Verder nog Dungeon Siege, Cursed Crusade en wat anders spul goedkoper. Catherine was echter denk ik zeker het melden waard. (vooral als je goedkoop punten heb gescoord)
7,50 korting bij wehkamp met de code JUNI (vanaf 40 euro) weet niet of er wat interessants tussen zit, maar ik geloof dat je voor 40 euro nogwat wel GTA V hebt.
Een quote van budgetgaming: Ik had hem dus al in mei gepreorderd met korting en met dit trucje hier boven inmiddels voor 29 euro \o/
Is dit nog geldig? Kon het namelijk niet vinden http://marketplace.xbox.com/nl-NL/Product/Catherine/66acd000-77fe-1000-9115-d8024b4d07ea
Nah, site was ook wat onduidelijk: Er staat wel bij dat de aanbieding geldt tot het eind van de maand maar die afbeelding valt meer op.