Waar haal je dat vandaan? Ik meende op 1 van de 3 MS pagina's die ze toen hebben uitgebracht gelezen te hebben dat dat niet zo is.
Het familliesysteem heeft best wel zijn toffe kanten. Digitaal sharen is gewoon relaxed. Ik heb mijn kast vol met spellen staan die ik dan dus in de nieuwe situatie instant met iemand kan delen.
Enige nadeel is wel dat je als jij 1 van die 10 personen bent met wie het spel is geshared het dus maar afwachten is of je kan spelen. Misschien speelt 1 van de andere 10 het spel al. Handig: nee niet echt.
Het klinkt allemaal wel nodeloos complex. Wij besteden hier nu al tig pagina's aan. Hoe gaat in godsnaam een casual gamer, papa, mama, klein kind dit nog snappen?
Je weet dat de demo op de reveal nep was he?
en als je allemaal aps etc wilt: ik heb een raspberry pi voor 28 euro gekocht. XBMC er op en vervolgens gebruiken voor: full hd films, streamen van hd films (navi-x), mijn volledige muziek library en verder tal van customisation opties: andere skins, automatisch downloaden van ondertitels, apps zoals uitzending gemist, youtube, ted talks en tal van radio apps, grooveshark en ga zo maar door.
daar kan een console met alle restricties (wii-u, ps4, of x1) nooit tegenop.
Klik om te vergroten...