Hetgeen waar ik wel spontaan aambeien van krijg is toch wel dat mensen constant proberen om positief te blijven over de PS4. Aan elk nieuwtje ( ook de negatieve ) word maar weer een draai gegeven zodat het allemaal wel "meevalt". Zodra er nieuws van de One naar buiten komt word dit gelijk met de grond gelijk gemaakt
Waarom? Dat mag Joost weten.
Tot nu toe heb ik van Sony alleen inFamous en Killzone gezien. Dan heb ik het ook over 100% ingame beelden. Dat Final Fantasy en het spel waar je op drakenjacht gaat heeft op mij geen indruk achter gelaten. Enige wat ik daar zag waren een berg QTE en een "copy-and-paste-HUD". Ingame? Ik betwijfel het...
Sony heeft wat mij betreft de sterkere console. Alhoewel het nog moet blijken hoe het
grafische geheugen uitpakt in de toekomst. Tijdens de presentatie van Sony bekroop me toch wel het gevoel dat ze nog een shit-load aan werk te doen hebben. Waar is de OS? Waar is nou dat zeer-zware grafische verschil waar die man het over had? Ik heb het niet kunnen vinden.
Dat is precies wat mensen willen schijnbaar. Een hoop bluf maar eigenlijk een no-show. Want ... wat hebben we nu eigenlijk gezien wat werkelijk fantastisch was? Begrijp me niet verkeerd ... het is ieder z'n eigen keuze. Maar het lijkt er sterk op dat mensen voor de PS4 gaan, niet vanwege z'n power, maar vanwege de prijs en het hele DRM gebeuren. Gelukkig is dat DRM totaal niet van toepassing op mij ... hell, ik mag al blij zijn als ik één keer een game uitleen.
Microsoft heeft een hoop tongen los gemaakt met hun keuzes. Moet ik hun dan maar m'n rug toekeren? Zou niet weten waarom. Omdat we geen reet snappen wat ze nu eigenlijk van plan zijn? Nee.
Anyway ... /end rant
Klik om te vergroten...