1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Als ik zo her en der op gamingsites lees is dit niet het geval.
    Het is echt een soort van sport geworden om al het nieuws over de One direct als negatief te bestempelen en degenen die het wel leuk vinden worden gelijk uitgemaakt voor 'fanboy'. :+

    Dat sowieso natuurlijk, praktisch ieder bedrijf wil natuurlijk zoveel mogelijk winst maken. :)
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep pretty much. En dat is gewoon trieste bullshit, maar lekker boeie....i really don't give a shit frankly. :D

    Ik hoor alleen maar gemekker over de Xbox One en hoe evil de policies allemaal niet zijn, sure het is kut maar er zijn ook goede dingen te vinden, maar daarvan wordt gelijk weer gezegd 'Ja is een leuke feature, maar dat is het dan ook'. En het blinde vertrouwen in Sony is hilarisch gewoon, alsof ze een of andere redder zijn, wow. Er wordt hier beweerd dat de Xbox mensen alles positief blijven in zien, maar dat ze ook complimenten moeten kunnen geven aan de PS4. Nou ik zie dat genoeg gebeuren. Zelf heb ik al wat vaak gezegd dat de first party titels zoals Infamous en KZ duidelijk scherper en gewoonweg mooier ogen dan een Ryse en Dead Rising 3. Forza 5 vs Driveclub echter.......mja...heel ander verhaal. :D
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2013
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja toch. Gewoon enthousiast zijn over je console naar voorkeur
     
  5. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    bAttlefield 4 heeft 32vs32. Moet je voorstellen hoeveel lag er dan is. Voral op ps4.


    Dat vraag ik me gelijk af of het internet van de ps4 net zo crappy word zoals op de ps3.
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Heb je weleens ooit op een PS3 gespeeld? Daar had je bijv. al MAG met 128 vs. 128 zonder lag. Voor de rest met online gamen ook nooit meer lag gehad als op Xbox Live. De enige game waar ik weleens last heb van lag is FIFA, maar dat komt denk ik meer door de crappy EA servers.
     
  7. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Einde draad, dit is toch wel het toppunt van de PS4 vs Xbox One discussie8)
     
  8. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Jah, Zoals ik al eerder had gezegt vond ik borderlands 2 heel hard laggen op de ps3.


    Maar het licht dus meer aan de servers van de game?
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Volgens mij is het verschil tussen Xbox Live en PSN, dat je bij PSN vaak op de servers van de publisher speelt en bij Xbox Live op MS servers.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Battlefield speel je altijd op DICE dedicated servers.
     
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    oooh, That explains alot!

    :)
     
  12. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik speel battlefield zovaak met crappy internet van kpn terwijl er een torrent aanstaat en ik heb praktisch nooit lag. Ps3 versie
    Xbox versie van CoD en fifa had ik juist altijd lag hier...
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2013
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    omdat BF dus dedicated servers heeft en CoD en Fifa p2p zijn
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb op beide consoles nooit lag online. Vooral Uncharted 2 kapot gespeeld online. Volgens mij valt het me de verschillen allemaal wel mee. Op de PS4 betaal je nu ook voor online, krijgen ze ook geld binnen om de servers verder te verbeteren.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat eigenlijk niet iedere game op de One gebruik maken van Dedicated servers? Heb daar iets over gelezen volgens mij.
     
  16. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik weet niet of jullie dit al weten, Maar met Watch_Dogs kan je een soort ge invade worden door een online speler. Die kan jou hacken en al je shit stelen. Best wel cool net zoiets als dark souls.




    Ohja en de xbox one heeft geen aan en uit knop XDDD je moet dus hem aan doen via xbox on tezeggen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2013
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    o de WiiU doet goede zaken in deze poll! :+
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Nee dat hoeft niet. Want dat kon uit. Waarschijnlijk kan je hem gewoon weer aan en uitzetten met de controller.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Volgens mij hadden ze het tijdens de reveal alleen over dedicated matchmaking maar kan het ook fout hebben
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het xbox logo op de nieuwe controller is ook daadwerkelijk een knop dus daar kan het mee. En waarschijnlijk is het Xbox logo op de box zelf een touchknopding.
     

Deel Deze Pagina