@Dulle: Animal Crossing Ik heb alleen Wild World gehad op de oude DS en het is echt een hele aparte relaxte game. Je gaat verhuizen naar een nieuw dorp en eenmaal daar aangekomen krijg je een huisje met een hypotheek er op. Daarna kun je eigenlijk doen wat je maar wilt om aan geld te komen om je huis af te betalen of om een shitload aan items te kopen. Het leuke aan AC is dat de tijd in de game gelijk loopt met de tijd in de echte wereld je zult dus meerdere malen per dag je ds aanzetten om te kijken of er een speciaal event is, dit kan een optreden zijn van 1 van de bewoners of een speciaal moment om te vissen. Dit is echt in een nutshell.. het is een fckin verslavend spelletje waar je naar terug blijft komen of heeeeel even nog dit te doen en dan heeeel even nog dat.. Niet kopen dus veelste verslavend
Ik ben alweer verslaafd aan Animal Crossing. Han heeft alles keurig uitgelegd dus ik heb er niks meer aan toe te voegen
Ik maak dit weekend wel even een algemene Mario Kart thread aan, waarin ik de community code zal posten.
Mhm, morgen nog even kijken of ik Luigi's Mansion kan kopen bij Bart Smit voor €33. Afgelopen dagen gehyped door wat mensen voor Animal Crossing. Eerdere game wel eens gespeeld op mijn DS, maar nooit echt bijzonder gevonden. Kreeg geld terug van Zavvi, dus voor een paar euro maar via WOWHD (was daar nog geen €30) in bestelling gedaan. Van de week maar een 3DS XL kopen dan, zijn toch wel wat geinige games die ik even wil spelen. Animal Crossing 3DS XL is me net wat te fris en kleurrijk, ga wel gewoon voor een zwarte.
De 3DS is trouwens gewoon regio vrij? Ik zie dat AC bij CDWOW behoorlijk cheap is... (€29) edit: oh wacht, ik dacht altijd dat CDWOW NTSC was. Is blijkbaar PAL. Maar goed, mijn vraag blijft staan, als is het in dit geval niet meer van toepassing.
Is er ook een leuke AC game op de Wii? Want dan sluit ik dat ding ook aan voor dat spel. Was al benieuwd naar AC voor de Gamecube maar nooit gehaald.
Nee een spel met beesten ofzo. Ik snap het niet wat ik moet doen. Vervelende is, straks koopt iedereen dat spel en komen ze hier posten hoe tof het is en moet ik het ook kopen
Precies. Haha. Net trouwens, liep mn Vita vast. En ik had weer es niet gesaved midden in een dungeon... naja verkeerde topic
Of ie leuk is weet ik niet, maar er is er wel een... http://en.wikipedia.org/wiki/Animal_Crossing:_City_Folk Dit verhaaltje vond ik ook altijd zo sad. De interwebz kennende is het fake, maar goed
Er is wel een Animal crossing voor de Wii uitgebracht, deze zit ook in de select-reeks, dus voor een paar tientjes te halen. Zelf nooit gespeeld, dus of het leuk is, is een tweede. Hoewel alle AC-games in principe allemaal gelijkwaardig zijn. Ik heb nu een tijdje met New leaf gespeeld en speelt in grote lijnen hetzelfde als Wild world, maar wel met veel verbeteringen tov de DS-game. Ik hoop wel dat Pal-games afkomstig van CDwow af te spelen zijn op mijn 3DS, ik heb er Mario en Luigi gereserveerd. SF4 3D bij Zavvi weg en die is ook gewoon speelbaar op mijn 3DS.