Ik geloof er zelf ook behoorlijk weinig van en wederom een reden voor mij om niet voor de One te gaan. KI was een toffe game maar achteraf gezien was het gewoon een game dat ontzettend ongebalanceerd was met veel "broken" shit. De nieuwe KI lijkt behoorlijk goed te worden maar niet iets om daar een console voor aan te schaffen imo. Jammer van KI maar ik ga gewoon voor de PS4 Overigens, KI wordt als launch titel uitgebracht
Ik verwacht ook een paar nieuwe characters bij komen voor Killer Instinct. Lijkt me leuk om met Jaco of Fulgore spelen. Hoe heet de bokser uit de SNES versie KI ook alweer , Balrog, oh nee dat was niet. Edit : Never mind, het is TJ Combo Spinal zal ook aanwezig zijn in KI (2013 )
Maar dan kun je wel het complete spel spelen op deze manier kan iedereen KI spelen en extra karakters los kopen. Of je koopt gewoon de volledige game (dus alle karakters) Ik vind het een tof iets dat het zo ook kan.
Stages en outfits zullen er later wel bij komen als DLC. Mag aan nemen als ik de game straks volledig koop het ook volledig is met stages enz.
DIt is GOED nieuws! 1. Free 2 Play (each character is sold separately) 2. The complete version of Killer Instinct 3. Collector's Edition. nummer 1 moet gezien worden als een soort demo, vooral voor de mensen die niet veel van fighters af weten en een beetje geintimideerd erdoor zijn. Voor hen is F2P heel nice. De volledige versie is gewoon tof voor mensen die het gewoon gelijk willen halen en ik ken genoeg die dat gaan doen. [yt]7AR4mr5lCBk#![/yt]
Had ik ook al gepost op de vorige pagina Anyway, dit is zeker nice. De game ff uitproberen en je kunt volgens mij alles doen in de F2P versie met maar 1 karakter, je kunt extra karakters kopen of je koopt gewoon de volledige game . Echt een toffe manier om deze serie aan de markt te brengen.
Bedankt voor je duidelijke antwoord. En nu maar wachten voor nog meer nieuwe footage van andere vechters, waarschijnlijk krijgen we meer antwoorden tijdens het event in Duitsland (TGS).
Hopelijk kun je met Glacius weer een plasje water worden. Om daarvan uit een flinke uppercut te geven. Die move was zo OP op de SNES. Wat hebben ze trouwens met Glacius gedaan, die nieuwe model . Lijkt nu meer op een hulpje van de kerstman dan een bad-ass ijs alien.