Playstation Vita [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wij hij ^ zegt.
    Komt bij dat als je Plus hebt, je al meteen een spel of 7 hebt (Uncharted, Gravity Rush, Rayman Origins, etc).

Voor Pokemon zit je bij de Vita verkeerd, maar de Vita heeft wel 1 van de beste JRPGs ooit: Persona 4 Golden._O_

Ik heb ook een 3DS maar daar game ik nooit op...

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De games op de Vita bevallen me meer. Betere online infrastructuur (friends list, activity feed, trophies). Sexy scherm. Overall krachtigere hardware. 2 analoge sticks. Groter scherm.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom komt dragons crown hier weer niet direct

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Omdat Atlus failliet aan het gaan is.
    :+

Nee, omdat Atlus ons haat.

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Had de Vita niet veel goede Jrpgs of beeld ik mij dat in?

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat je de PSP in gedachte hebt. Maar de Vita heeft Persona. Dat is voldoende.
    En het kan PSP games afspelen natuurlijk.

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    En PSX games; heb zelf Final Fantasy 8 op mijn Vita staan.:thumbs:

Volgens mij heeft de 3DS er ook niet veel btw....

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    JRPG lijkt sowieso een relatief dood genre te zijn de laatste tijd.

Als er een PSX game is wat ik wil op de Vita is het wel Crash Team Racing. Ik ben tot nu toe iedere keer te cheap om het te kopen, dus ik zit op Plus te wachten om het me gratis te geven. :+ Of een remake met online MP! :D

9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Veel is het helaas niet nee.

Er komt er nog 1 dit jaar; Tales of Xillia (augustus, kijk erg uit naar deze game!!). dat was het volgens mij wel.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mja, gelukkig is het niet 'mijn' genre, maar voor de liefhebbers zijn het zware tijden. :p Ik overleef het prima met P4G en eventueel aan het eind van het jaar FFX (of was het X-2 die ik moest spelen. Hm, even terugbladeren door dit topic :+)

11. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    FFX.

Misschien moet je Tales of Vesperia (360) eens proberen; echt een top verhaal.
    Kweet zeker dat je na het eerste uur hooked bent.:thumbs:

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zal eens wat reviews checken. Vond de game er altijd wat... te Japans uit zien. :+

Zat ook net eens de store te bekijken op de Vita. Zie ik dat ze Lego Batman 2 een korting hebben gegeven van wel €1,25. :eek: Niet te gul worden he Sony. 8) (ik zou die game wel graag hebben gehad voor op de Vita... mits ie te vergelijken is met de console versies)

Zijn er ghosts etc bij Rayman Origins? Meen me te herinneren dat ik die ooit via Near heb gevonden, maar aan de andere kant zat dat nooit in de 360 versie.

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    ...ja, want persona is dat absoluut niet.:+

-Er zitten, zeker voor een JRPG, goede stemmen in. Eerste Jrpg waar ik me aan niet 1 stem irriteerde. En dat doe ik snel.
    -Je teammates stuk voor stuk interessant.
    -Niemand geheugenverlies (zeldzaam in JRPGs:9)....
    -Hoofdpersoon doet 2 keer dingen die je van een held niet verwacht....
    -Leuke humor erin, sommige met een volwassen knipoog (eerste keer dat je Rita ontmoet bv, even in haar nachtkastje kijken:eek:).
    -Battle systeem begint easy, maar kun je later zo diep maken als je wilt....of niet.:+

Gewoon kopen, krijg je geen spijt van.:thumbs:

Heb Near van de week ook eindelijk eens geactiveerd (ivm ToMB)...maar snap er nog niet echt de bedoeling van of het nut....:confused:

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het nut is dat sommige games je items laten droppen op Near waardoor andere mensen die in je buurt wonen het kunnen oppikken en gebruiken in hun game. Bij TOMB bv crystals, bij Rayman een ghost van je beste tijd, bij Modnation stickers, bij Uncharted zijn het schatten etc. etc. Als er genoeg mensen om je heen wonen die een Vita hebben kan het in theorie een heel leuke functie zijn.

En het 'typisch Japanse' vind ik behoorlijk meevallen bij P4 hoor. ;) Alleen de stijl al

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het is een andere stijl, maar beiden zijn zo Japans als sushi.:)

(dat is trouwens een pic van de PS3 versie, nooit hier uitgebracht...dat kleine chickie zit er in de 360 versie niet in)

Het verhaal is vet, karakters zijn vet. Gewoon halen.:)

Near: ja, zover was ik al...maar dat is het, meer niet?
    Zie ook al rond de 7 gamertagjes, maar er staat niet bij waar ze vandaan komen? Of kijk ik daar langs?
    Je kunt ook games een score geven aan de hand van smilies, maar dat is ook maar wazig gedaan....

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, ik kan het misschien niet goed beargumenteren, maar P4 komt op mij meer over als 'gewone' weirde shit, maar niet zo zeer typisch Japans (buiten de setting natuurlijk) waar ik Tales door de veel meer, ehm, 'anime' stijl echt de sfeer van een typisch Japanse JRPG vind ademen. P4 is meer gegrond in de real world.
    Is niet perse slecht hoor, maar dat is qua stijl en presentatie de indruk die ik krijg.

Over Near; dat is in principe alles ja. Je kunt zien waar ze vandaan komen door op hun naam te tikken dacht ik. Ik kon het iig tot op de straat zien.

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  18. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Sorry, maar MAD heeft hier wel gelijk. Persona is echt uber Japans. Teddy is daar het ultieme voorbeeld van. En Yosuke. :+ Tales games zijn eerder Japans gemixed met een beetje westerse cultuur. Het heeft wel wat westerse elementjes in de game zitten.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoezo is Teddy en Yosuke daar een ultiem voorbeeld van? Ik vind daar niets 'typisch' Japans aan hoor. Een beer en hippe jonge gozert die verder niks vreemds doet.
    Buiten in TV's springen natuurlijk.

Ik probeer hier verder ook niet gelijk te krijgen, want dat zal mij verder niks interesseren. Ik zeg alleen maar hoe het op mij overkomt. Of ik feitelijk gezien gelijk hebt maakt me verder niks uit! :+

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Waarom hebben wij dit niet gekregen? :mad: In de US is het al uit. Dit is leuker en interactieverder dan Near! :9

Hopelijk krijgen wij dan wel gewoon die Dragon's Dogma game en Destiny of Spirits...

edit: Oeh, Flower trailer
    [yt]R27X1evzyyc[/yt]

edit2: moar F2P
    [yt]csgaJpn2xyw[/yt]

En meeerrrrr:
    [yt]ep40T7AwjnU[/yt]

Ik hoef nooit meer een game te kopen voor de Vita op deze manier. :+

Laatst bewerkt: 16 jun 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina