1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Oh zeker, MS is hier echt geen uitzondering mee.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Helaas wel, maar dat maakt het niet oké.
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Dit gebeurt overal, om nu dit verhaal te nemen als voorbeeld vind ik een beetje overdreven. Het is niet goed, maar het was ook geen grove schending van iets het was gewoon een (grote) fout.

    Trouwens, wie de neuk gaat zijn seksuele geaardheid vermelden op een gamerprofiel? :lol:
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Aandacht.
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Doet Aandacht dat ja? :+
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hoezo is dat voorbeeld overdreven?
    Het ging erom dat als 'normaal' persoon je niet gebanned zou worden, dat kan dus gewoon wel gebeuren en ja het is een uitzondering, maar het kan.

    en waarom mag je dus wel proud to be black (en ja, zulke ben ik tegen gekomen) in je profile hebben maar proud to be lesbian niet...
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Oh, even beter lezen :+

    Het is gisteren laat geworden ja! :+

    Proud to be black :emo:

    Moet je proberen Proud to be white neer te zetten, dan ben je in een keer racistisch maar andersom niet!
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat weet ik ook niet, maar zoveel dingen mogen niet... Maar toch koop ik een x1

    Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Het was inderdaad een uitzondering, daar kijk ik dus over het algemeen niet naar. Er zitten ook onschuldige mensen in de gevangenis, maar ik heb niet het gevoel dat mij dat ook kan gebeuren. :+ Zelfde geldt bij mij voor het ontrecht een ban krijgen.

    Het mag allebei volgens mij, het was gewoon een foutje. Overigens vind ik ook dat een beetje kansloos, maar goed.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het kan gebeuren, natuurlijk. Maar dit voorbeeld was een reactie van mij op een opmerking dat het je niet kan gebeuren als normaal mens. Het grote verschil echter tussen de 360 en de One is wel dat als dit gebeurt je dus ook voor onbepaalde tijd je SP games ook niet meer kan spelen. En dan ben je wel afhankelijk van MS of en wanneer die ban weer gelift wordt. Wat in mijn voorbeeld de nodige moeite heeft gekost.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dan is een ban inderdaad een stuk problematischer, dan kan je je One eigenlijk wel uit het raam gooien :eek:
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Ik snap je punt, maar is dit niet een beetje opgeblazen om je daar druk over te maken? Het is vervelend dat ze dat zouden kunnen doen, maar ik denk dat MS wel grotere dingen heeft die ze niet goed doen dan het eventueel perrongelijk de verkeerde een ban geven.

    Overigens kun je je game 1 keer fysiek uitlenen toch? Dus gewoon een nieuwe gamertag maken om weer opnieuw te kunnen spelen! :+
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zo druk maak ik mij er ook niet over. Ging mij er voornamelijk om dat een ban ook kan gebeuren als normaal persoon. Het nare is alleen dat als je dat gebeurt het afwachten is hoelang het duurt voordat het terug gedraaid wordt.

    edit.. egh.. hehe ja.. maar moest je daar niet eerst 30 dagen in een friendlist voor staan ;)
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Back-up account(s) maken en in je friendlist zetten dus! :cool:
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat ding kijkt natuurlijk naar de console. Niet naar de tag ...
     
  16. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Seh

    Seh Guest

    Waarom zouden ze dat nog doen als alle games aan jouw tag gekoppeld worden?

    Wow, dat is wel echt bizar als dit echt zo is. :eek:
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hm.. Hoe weet men dan ivm de 24 uurs of 1 keer per uur check dan op welke console je zit?
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik begreep dat de PS4 3 tegen 2 verkocht tov de One...
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62

Deel Deze Pagina