[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Mes versplintert niet, maar laat hij vallen en liggen. En dat met die andere messen klopt ook niet helemaal, want ik heb hem nergens al dat spul mee zien nemen. Ik meen me echter wel iets uit seizoen 2 te herinneren, als hij bij de Fist of the First Men zit met die 2 maten van hem. Volgens verstopt hij dan wel wat, maar waarom hij in vredesnaam maar één mes laat zien aan die dochter van Craster, om vervolgens GI Joe killing White White Walker ho te doen snap ik ook niet.

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet ze ook (op Arya na :+) niet pissen. Doen ze ook nooit? Als ze zoiets vinden kun je er toch vanuit gaan dat ze het meenemen? Misschien hebben ze het wel eerlijk verdeeld met z'n drieën.

Edit:/ oh en Blackfish ging natuurlijk een boom zoeken om tegenaan te pissen :+

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    En Tyrion van de Wall af. :+

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tyrion is stiekem van de Wall gevallen en ligt nu als een kasplantje in Castle Black (ja hij overleeft dat gewoon) en alles wat we vanaf s01e04 zien speelt zich af in zijn hoofd. Het blijkt wel dat Tyrion een soort 6th sense heeft want een deel van wat hij droomt is waar. Als Tyrion dan ook in s07 wakker wordt is de hele wereld ijs met alleen maar White Walkers en is hij de enige levende mens over.

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ohja _O_

6. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Boekspoiler |:-

:+

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Welke film is dat ook alweer?

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat begin met Tyrion, Tywin en Joffrey was echt machtig. Sowieso is Tywin is echt geweldig neergezet in de serie, zegt alleen maar epische dingen. Tyrion en Joffrey mogen echt helemaal los gaan tegen elkaar volgend seizoen, is echt een tijdbom tussen beide. _O_

Voor de rest deed het zijn ding, vond het gedeelte tussen Snow en Ygritte wel verrassend, was even bang dat ik al weer iemand gedag kon zeggen in de serie. Verassing wie Frodo bij Theon nu uiteindelijk was is iets te lang doorgegaan, dat was door de vorige aflevering wel al duidelijk. Overall een 7,5 voor mij dit seizoen. Episode negen is wat mij betreft wel de meest indrukwekkende geweest tot op heden. Benieuwd wie er doodgaan in S04E09. :lol:

9. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het er dan wat van de Lannister kant het loodje leggen. Tot nu toe waren het alleen maar Starks en vrienden. :mad:

De hele Lannister familie is nog intact. Op Tyrions gezicht en Jaime's hand na....

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Cocaine is a hell of a drug.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Over ep9,s3:
    Net The Red Wedding nog even terug gezien op YouTube. Kan het nog steeds niet helemaal terug zien. :'-( Maar ook de reacties van mensen wereldwijd. :+

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Podrick was overigens weer baas haha, benieuwd of we ooit nog achter zijn skills komen. Is dat ook zo in de boeken of is dat meer gedaan voor de show? Anyway, awesome dude. :lol:

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, zit ik net Batman Begins te kijken, zie ik Joffrey Baratheon voorbijkomen! Zelfs als klein jongetje is hij pure evil 8)

14. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Fo show. In de boeken durft ie niemand aan te kijken dus praat hij altijd tegen mensen hun voeten:+

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    haha zag ik een tijdje terug ook ja

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Pff wat een saaie final zeg.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Ssst.
    Mag je niet zeggen joh.
    Wordt je geburned door Willem.

18. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Meer hiervan: Klik

Jon Snows training als GoT in de jaren 80 was gemaakt:

Doet me er aan denken: wat is er eigenlijk met Alliser Thorne gebeurd in de serie? Als ik het me goed herinner werd hij net zoals in de boeken door Mormont naar Kings Landing gestuurd om de hand van een wight te laten zien, maar vervolgens hebben we hem nooit meer gezien toch? De acteur zal waarschijnlijk, net zoals de Greatjon, geen tijd meer hebben gehad voor seizoen 2, dus is hij maar gewoon genegeerd.

En nog een leuk continuïteitsdingetje: (spoilers over seizoen 3 )

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Comment op een foto van Robb, de acteur is vandaag jarig. Major spoiler:
    Once upon a time he was King in the North
    Now he's just a corpse in the dark
    Someone's gonna pay
    A total eclipse of the Starks..

Pic over de Game of Consoles

Laatst bewerkt: 19 jun 2013
  20. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Zo de hele klerezooi in een week gekeken en nou op naar de boekhandel. Ik kan echt geen jaar wachten om er achter te komen hoe dit verder gaat pff :9

Deel Deze Pagina