Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, opzich gaat het met die Xbox 360 slim modellen wel goed. Er waren ooit GPU problemen bij een batch, maar verder niks meer volgens mij. Maar goed, dit is weer nieuwe hardware met de One, dus we zullen zien. Qua betrouwbaarheid van de hardware ga ik sowieso voor Sony.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Klopt, heb ook meteen een Slim gehaald toen die uitkwam. Die doet het nu nog steeds prima.

3. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien dat MS daarom wel heeft gekozen voor een wat grotere box, zodat ze genoeg ruimte hebben voor een dikke fan. Tegelijk schijnt het weer externe voeding te zijn, misschien ook wel om de box wat koeler te kunnen houden.

4. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Jonathon Blow: PS4 Games Were Running on Dev Kits, Not High-End PCs

Multiple developers and first hand evidence have confirmed this to be the case. Interesting given the recent info on Xbox One games running on Power PCs and all the rumors about their dev cycle being behind:

Jon Blow, The Witness Developer:

Infamous Second Son Developer:

Knack Crashed to Playstation's OS desktop during one Gaffer's Play at E3:

More here.

5. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Launchtitels

Xbox One
    • Ryse
    • Forza
    • Mine Craft
    • Dead Rising 3
    • Kinnect Sports Rivals

PS4
    • Killzone: ShadowFall
    • Drive Club
    • Knack
    • The Witness
    • Warframe

Both
    • WatchDogs
    • Assassins Creed 4
    • NBA2K14
    • Battlefield 4
    • Call of Duty Ghost
    • NBA Live
    • Fifa 14
    • Need for Speed: Rivals
    • Madden 25

6. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
  7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Cool. Hopelijk nog een rpg erbij

8. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Op launch wil ik Killzone, Fifa, BF4 en Watchdogs hebben.

Gelijk 240 euro extra:eek:

Misschien toch maar bij de Mediamarkt preorderen

9. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tsja we zitten dan ook op een xbox forum. Ik vind het wel shocking dat bijna de helft van de xbox fans op dit forum voor een ps4 gaan. Al hoewel...ook weer niet. Ik ga ook van de xbox360 naar een ps4, terwijl ik echt xbox360 fan ben. Microsoft moet de gamers niet voor de gek gaan houden met hun vage nieuwe online privacy drm console, dat pikken ze niet. Gelukkig (heel gelukkig!) is er voor de gamer nog een andere console die wel gewoon normaal blijft.

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Xbox Launch heeft ook Killer Instinct en project Spark (laatste weet ik niet zeker)

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die polls zijn echt ongelooflijk. Mensen hebben nog niets gezien van de services van Sony, hoe het U.I. gaat werken enzovoort en ze hebben gewoon een of ander gek blind vertrouwen in Sony ineens. Weet je...het zal allemaal wel. :)

Ook dit hele verhaal van de X1 devkits wordt mega opgeblazen....ik heb genoeg booth tour videos gezien waar je games zag draaien met de X1 eronder aangesloten. En hier is een goede uitleg, maar daar hoor je de media niet over:

Is Flynn van MS op Team Xbox:

En alle foto's waren van een PC die Lococyle draaide...dus....mja. nuff said.

Laatst bewerkt: 15 jun 2013
  12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Fok services en user interface. Komt allemaal goed. Lagere prijs betekent ook 2 games ipv een kinect camera. Er is nu genoeg bekend om een eerste keus te maken. User friendly console of restriction ding. Nou.. het is niet blind meer nu. Eerst was het wacht op e3, en nu moeten we weer langer wachten? Nah. Tis nu duidelijk

13. Seh

Seh Guest

8)

14. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Killer Instinct krijgt alleen een digital release. Maar die kan je idd op de launch downloaden.

Ik ga zelf voor Killzone, Watch Dogs en BF4. Wou in eerste ook voor Knack gaan... maar de gameplay beelden zien er een beetje boring uit. Wacht dus eerst de reviews af voordat ik Knack ga halen.

Maar goed, dit is een voorlopige lijst. Hopelijk komen er meer games bij.

Als je de multiplatform titels er bij telt... dan is het wel een sterke line-up.

Zeker als je het vergelijkt met de launchtitels voor de PS3 en 360.

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Denk dat veel mensen kiezen voor Sony, omdat die iig niet die strenge restricties heeft die MS wel het leven in heeft geblazen. Oftewel, lager dan MS zal het sowieso nooit worden.

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Je doet het al snel beter dan MS, die hebben het ook binnen de communicatie helemaal laten liggen.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat. Is toch zo. Waarom moet ik gaan wachten op welke services (ik weet geeneens wat hij daarmee bedoelt) of hoe het user interface eruit ziet.

18. Seh

Seh Guest

Ik denk dat de persoon die verantwoordelijk is voor de PR uit kan kijken naar een andere baan. :+ Ze hadden gewoon net als Sony de negatieve dingen even tussen neus en lippen door moeten melden.

''Je kunt nu met 10 mensen je hele game collectie delen, simpel en snel overal ter wereld. Daarvoor moet je wel soms online zijn.'' dat klinkt al beter dan ''Je wordt elke 24 uur gecheckt dus moet je soms online zijn''. :+

Terwijl Sony bijvoorbeeld het moeten gaan betalen voor online multiplayer niet eens uitsprak maar gewoon klein op beeld liet zien. :+

19. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ach beter dan wekenlang mysterieus erover zijn, Sony is in ieder geval duidelijk in zijn standpunten.
    MS heb ik eerlijk gezegd nog steeds geen flauw idee van.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

I hope so for you my friend, dit bedoel ik met...te snel ervanuit gaan dat Sony dat allemaal goed gaat doen. Er was genoeg mis met de PS3 en dat is straks ineens allemaal foetsie en alles werkt uitstekend? Wat dat betreft heeft Sony genoeg te bewijzen en in die opzichten heb ik weinig tot geen twijfels over MS. Het zou niet verkeerd zijn als Sony bij GC een demonstratie van het UI geeft bijv.

Microsoft to sell its first-party Xbox One games at current $59.99 price point

http://www.vg247.com/2013/06/15/mic...-xbox-one-games-at-current-59-99-price-point/

Dus gewoon weer 60 euro bij normale winkels en 70 bij winkels die de allerhoogste prijs mogelijk hanteren? En dus 45 , 50 a 55 op Budgetgaming?

Deel Deze Pagina