1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 12]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 16 mei 2013.

  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Via het programma fotolader,staat standaard op de mac.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kan er totaal overheen kijken, maar die heb ik niet.
    App Store kent 'm ook niet.
     
  3. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Even in Spotlight zoeken? Kan ook de engelse naam zijn.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, Preview misschien dan.
    Maar daarmee krijg ik een blanco scherm als ik 'import from iPhone' kies.
     
  5. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Met iMovie misschien?
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Staat niet op mijn Mac, en is kennelijk een betaalde App geworden? :eek:
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Met iPhoto gewoon! Sluit je iPhone aan op je MBP, open iPhoto en daar komt dan als het goed is gelijk je hele fotobibliotheek tevoorschijn.
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En dat gebeurd bij mij dus niet.

    Ik heb het even via Preview gedaan, kennelijk staat iPhoto niet op mijn Macbook.
    [​IMG]

    iPhone word gezien, maar foto's en video's zie ik niet.
    Doe ik iets verkeerd... ?

    Edit ; 3 keer de telefoon opnieuw aangesloten, en ineens ziet ie alle foto's & video's. Go figure. :)
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb je een code op je iPhone staan? Volgens mij werkt het alleen als je je iPhone ontgrendeld. Tenminste in Windows (verkenner) is dat wel zo.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    iPhoto hoort op je MacBook te staan. Is onderdeel van de standaard iLife suite.
     
  11. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een MacBook Pro, weet iemand een goeie, niet al te dure externe harde schijf? Ik kijk al een tijdje films via USB, die ik afspeel via m'n Xbox 360 / PS3, maar ik vind dit een beetje onhandig worden.

    Iemand ervaringen met een goede externe harde schijf?
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2013
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Western Digital heeft vaak wel goede externe HDDs. Zelf eentje en prima ervaring mee. Een keer een Lacie by Porsche Design gehad, maar toen voeding daarvan sneuvelde en niet meer te krijgen was heb ik HDD eruit kunnen slopen. En betaalbaar is denk erg afhankelijk van de prijzen van HDDs. Ene moment heb je (externe) 2TB voor 80 euro, andere moment betaal je er 140 euro voor.
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Wat voor een wil je?
    Je hebt ze van 2,5" en 3,5", van 5400rpm en 7200rpm en USB 2.0 en USB 3.0.

    2,5", 7200rpm en USB 3.0 is het kleinste en snelste maar ook het duurste.
    3,5" is goedkoper maar ook groter en je moet er een adapter aan hangen.
    Als je MacBook Thunderbolt ondersteund kun je er ook een met een Thunderbolt aansluiting nemen, die zijn nog sneller, maar daar is niet heel veel keuze in.
    Ik zou voor deze of deze gaan.
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben op het briljante idee gekomen dat ik weer een Mac wil hebben. Het gaat een Macbook worden en ik ben nu aan het twijflen tussen de nieuwe Macbook Air 13" en de Macbook Pro 13". De Air is net voorzien van een update. Kan de Pro ook een update verwachten binnenkort?
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Neem aan van wel. De hele MBP range zal dit jaar een update krijgen met nieuwe Haswell cpu en nieuwe gpu. Maar wanneer dat is weet niemand behalve Apple zelf. Het is in ieder geval al even geleden dat de MBP (en rMPB) een update hebben gekregen: http://buyersguide.macrumors.com/

    Ik zou daarom of de nieuwe Air kopen (Air is echt een topapparaat imo), of wachten op een update van de MBP.
     
  16. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb nu een paar maanden een 13" Air. Geweldig apparaat en lekker snel. Enige minpuntje voor mij is de 128 GB schijf. Zit erg snel vol. Maar daar heb je natuurlijk externe HDDs voor. Als je die niet wil zit er in een Pro 500GB geloof ik. Verdere vragen beantwoord ik graag.
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Yep, het gaat de nieuwe 13" Macbook Air worden. Voor de overige power/games heb ik mijn (Windows) desktop gewoon. Ben de laatste tijd erg veel weg en ik kan hem straks ook voor m'n werk goed gebruiken :)

    Ik heb een NAS met 4TB thuis staan, dus ik zal niet snel ruimte te kort komen :)
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vroeger zette ik alle informatie eerst op externe HDD's en nu heb ik een Synology DS213 met 2x2TB schijven.
    Dan heb ik ook een simpele Buffalo 1TB NAS om buiten mijn netwerk verbinding te kunnen maken.
    Met als resultaat dat ik van de 500GB nog bijna 400GB over heb MBP 13" 2012.

    Bij de laatste zaken reis had ik een paar folders in mijn koffer, mijn werkgever die mee was had bijna 15 kilo aan papier bij zich :F:

    Door het tijdsverschil met Nederland was bellen toch onmogelijk dus alles ging digitaal.
    De enige belkosten waren met de familie.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kan overal ter wereld mijn virtuele desktop van m'n werk overnemen, en via internet op Sharepoint inloggen. (Niet dat ik dat zakenreizen maak, maar het kan wel). Dus ik heb in principe overal toegang tot mijn documenten.

    Ik vind die nieuwe display functionaliteiten in OS X Mavericks trouwens erg sweet! Wordt met Airplay mijn Apple TV nou feitelijk een tweede beeldscherm? (Dus niet alleen mirroring)
     
  20. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Jep, kijk maar naar de keynote. Daar wordt het gepresenteerd :)
     

Deel Deze Pagina