wanneer de next gen uit is ga ik juist 360 games kopen. Die worden dan schijtgoedkoop, kan ik eindelijk die toppertjes die ik gemist heb spelen.
Daar dacht ik ook al aan. Voorlopig laat ik 't toch bij m'n Xbox 360 en PS4 erbij, met misschien later een XBO. GTA is een uitzondering, ook omdat het onder de 40 piek was. Maar ik ga niks meer full price betalen.
Leuk dat smaken verschillen en ik weer een totaal andere lijst heb met games als Titanfall, Fifa (obviously), UFC, Plants vs Zombies, The Division, Destiny en dan toevallig ook Mirror's Edge . Er zijn ook nog genoeg leuke games voor de 360 en de graphics verschillen toch nog niet zó veel in mijn ogen. In 2013 is er in ieder geval nog geen nood voor een nieuwe console. Games als Fifa, GTA V, BF4 en Titanfall komen ook nog gewoon naar de 360!
Aangezien Mirror's Edge 2 ook naar PC komt was ik eerst van plan terug te gaan naar PC gamen. Maar voor The Division ga ik toch nog een PS4 aanschaffen, . Ik hoop dat de PS4 gamepads beter aanvoelen dan de eerdere Playstation controllers, want dat was echt drie keer niks.
Wat ik nu vooral wil spelen, in volgorde: The Witcher 3 Metal Gear Solid V: The Phantom Pain The Division Battlefield 4
Denk dat je BF4 op 1 moet zetten. De rest komt namelijk in 2014... en MGS waarschijnlijk zelfs in 2015. Ik ben al blij dat ik Killzone, Watch Dogs en BF4 op de release kan spelen. De rest komt wel.
Ah, daar had ik nog niet op gelet. Nou, geen probleem. Heb nog nooit Battlefield gespeeld, dus kan ik daar lekker induiken.
Ja man. Ik zie soms wel eens berichten op forums zoals van Gametrailers van mensen die gewoon geen fun meer kunnen vinden in gaming. Teveel shooters en allemaal teveel van hetzelfde. Als ze dat nu nog zeggen, met toch echt genoeg verschillende genres...dan ja...denk ik echt dat gaming niet meer voor hen is.
Ik merk zelf ook dat gaming niet meer mijn hoofdinteresse is, ik vermaak me er nog wel mee maar een stuk minder als 7 jaar geleden.
En wij schelen nog wel 12 jaar! Ik game nog wel regelmatig hoor maar wel een stuk minder als 'vroeger'. Toen was het ondenkbaar dat ik een dag niet aan het gamen was, nu is het vaak dat ik meerdere dagen gewoon iets anders aan het doen ben