[XOne] Dead Rising 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 jun 2013.

1. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
  2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Echt?
    F*cking awesome :D

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Tja en volgens mij werd deze trailer ook getoond bij MS, met die releasedatum erbij. Maar ik denk dat veel van ons zo hyped waren, dat we het gewoon gemist hebben, haha.

Hybrid, ik las of hoorde in een interview met de maker dat er wel een tijdslimiet weer in zit...hoort denk ik toch echt bij DR. Zat het ook in Case Zero? Ik heb DR2 nooit gespeeld, maar Case Zero wel..maar weet niet zeker of die een tijdslmiet had.

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Tijdslimiet zit er inderdaad in, maar nu is het een aparte mode. Je kunt dus zowel met als zonder tijdslimiet spelen. :)

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is wel goed nieuws man. Dit is 100% zeker?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beter doen ze dat idd. No way dat ik het spel ga kopen als die time limit zooi alleen maar mogelijk is. :)

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Voor een launch game is dit zeker een must-buy :D. Al wacht ik nog wel even met het pre-orderen van games, aangezien die vaak wel op voorraad zijn & bol.com is duur :+

8. Bramdstichter

Bramdstichter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tering bol.com vraagt gruwelijk hoge prijzen! 70 euro voor een game en ze zetten overal een release datum bij terwijl het nog helemaal niet bekend is.

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Is al bevestigd in een interview dat je met tijdslimiet kan spelen en er is een mode zonder

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja daar reageerde ik ook op. :+

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Yep. :) Zoals Servantes al zegt, het was in een interview. Was volgens mij tussen de presscons door op Gametrailers.com dat ze de beelden uit de Microsoft conferentie doornamen. Hierbij vertelden ze dus dat er een mode was met tijdslimiet en een mode zonder.

Ze hadden het er trouwens ook over dat die airstrike niet zomaar een random aanval is. Schijnbaar hebben ze in het verhaal wel iets ingebouwd waardoor het logischer is. Namelijk:
    Een vriend waar je contact mee hebt zit in het leger. Hij leeft niet in het 'zombiegebied' zelf, maar kan je op afstand helpen door bijvoorbeeld die airstrikes.
    Zal vast nog wel andere manieren van hulp bieden. :)

12. Rappa

Rappa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had begrepen dat hiet ook smartglass om de hoek kwam kijken. Dat dus een vriend op een tablet jou kan helpen met airstrikes, met een drone kan scouten etc.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gloednieuwe gameplay en de humor is intact gebleven zo te zien. Echt gaaf!

[yt]vlhsWb40Tb0[/yt]

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ondanks dat het verhaal nog niet duidelijk is, heb ik echt zin in deze game! :D

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja man. Echt veel vrijheid, cool al die kostuums. Dat haaienpak is hilarisch en hij ziet er goed uit. Maar die framerate is soms wel pijnlijk zeg...beter fixen ze dat, daaaaaaamn.

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zo te zien een uitermate geschikte launch game :)

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die frame rate zullen ze wel fixen lijkt me. Dead Rising 3 is een erg interessante launch titel. Als ik de Xbox One haal dan zal dit waarschijn i.c.m. Dead Rising 3 zijn. :)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat mogen we wel verwachten, want het is soms best onacceptabel in die video. Verder erg tof allemaal. Dit zie ik wel zitten in co-op.

19. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Vind het er nog allemaal even houterig als deel 1 en 2 uitzien, wat dat betreft valt het wel tegen. Ben wel blij dat je niet meer continue op de tijd hoeft te letten, dat vond ik echt het spel bederven bij deel 1.

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Deel 2 leek mij een beetje te "frivool". Daarom ook nooit gespeeld. Deel 1 is een klassieker though.

Deel Deze Pagina