[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    BCC Middelburg

    Alle andere winkels, incl webshops issie ver boven de 300,-. GM was daarna de "goedkoopste" met 325,-
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2013
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    BCC verkoopt em momenteel voor 237 euro. Via hun webshop kan je em bestellen of bij elke BCC later afleveren.

    http://www.bcc.nl/nintendo-wiiupremiu.html
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik krijg foutmeldingen bij het koppelen van nintendoclub account en registreren aangekochte games in de eshop. Allemaal 107 code-errors. Ik an echter wel gewoon inloggen op de website van clubnintendo. Mensen bekend met dit probleem?
     
  4. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Interview zelda Windwaker.
    Weinig vernieuwends wat betreft de gameplay, de touchscreen wordt niet echt gebruik van gemaakt voor het spel zelf heb ik het idee.
    Maar ziet er mooi uit en een boot upgrade gedurende het spel om sneller te kunnen varen. Ik ga het zeker kopen.

    [yt]Ozs5Y6AxpAY[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2013
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik zag op de E3 ook iets van nieuwe online functies?

    iets met flessenpost die je in het water gooit en dan bij een andere speler kan aanspoelen?
     
  6. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja klopt, kan je flessen met een boodschap overboord gooien en die spoelen dan op het strand aan.
     
  7. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    :lol:

    Wtf heb je daar nou aan. Als ik Zelda speel wil ik niet eens een vage brief vinden met rare teksten of plaatjes erin die niks aan de speelervaring toevoegen.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vond het wel een grappige toevoeging

    typische cute Nintendo manier om toch iets online te doen
     
  9. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het wel geinig. Kan je iemand verder in het spel helpen bijvoorbeeld, of iemand jou. Of de plaats van een heartpiece berichten. Je hoeft het niet te pakken, dus is gewoon een extraatje.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is dit niet heel erg hetzelfde als de Dark/Demon's Souls manier van berichten achter laten?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    daar lijkt het wel wat op inderdaad

    maar ik denk dat From andere beweegredenen had om rechstreeks contact tussen spelers te minimaliseren

    vind dit meer typisch nintendo omdat ik denk dat die berichtjes allemaal gescreend worden voordat ze aanspoelen zodat de tere kinderzieltjes veilig gesteld blijven :+
     
  12. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb in ieder geval zin in Wind Waker HD! En al helemaal in Pikmin 3.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Windwaker HD koop ik ook zeker, originele game nooit uitgespeelt, en altijd spijt van gehad dat ik hem te vroeg verkocht had. Hopelijk ondersteund de Pro controller de game.

    Pikmin....weet ik nog niet zeker....
     
  14. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zal toch niet waar zijn!
    Ik krijg m'n wii u niet meer aan, ik heb zo,n rood knipperend lichtje ( red light of death).
    Ik krijg m alleen nog aan als ik de stroom er 30 sec afhaal.
    Maarja voor hoelang?
    Zou klote zijn als ik de disc van Metroid Prime Trilogy er niet meer uit krijg!:mad:
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Je krijgt hem dus nog even aan als ik je goed begrijp? Maar de disctray doet het op dat moment al niet meer?
     
  16. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een andere ac adapter van een andere wii u erop aangesloten en het leek verholpen te zijn. ( dit kon volgens mijn broertje het probleem zijn )
    Tenminste totdat ik m uitgezet had en vervolgens daarna weer aan wilde zetten wat dus niet meer ging.
    Het ligt dus aan de wii u zelf.:mad:
     
  17. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Pff kloten zeg.

    Ik heb mijn WiiU inclusief een aantal games en extra controller nog verkocht voor 330,- euro. De E3 heeft mij doen besluiten hem te verkopen aangezien er voorlopig geen titels uitkomen die mij ontzettend weten te boeien. Bij een nieuwe Zelda of Metroid koop ik hem wel weer eens terug...
     
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Mensen hier New super luigi al gedownload? Hioe bevalt ie? Ik wacht zelf op de fysieke versie die eind Juli komt.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik heb mensen hem al zien spelen. Het lijkt op een Hard Mode van New Super Mario Bros U, wat dus goed is. De levels zijn wat pittiger omdat je er sneller doorheen moet en Luigi bestuurt zoals vanouds voor geen meter. :+
     
  20. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Moet ik me de besturing van Luigi voorstellen zoals in Mario Bros 2?
     

Deel Deze Pagina