Oh, ok. Het is aan te raden om daar vrij laat naar toe te gaan, maar je KAN er ten allen tijden naartoe. Niks wat je tegenhoudt.
Eerst maar even verder levelen dan, als ik ooit weer aan de game toe komt. Backlog van -10 ofzo onder hand en ik doe niet eens mee.
Eindelijk weer eens verder kunnen gaan met deze heerlijke game. Ben nu level 52 en ram alles met gemak neer. Veel vocations geprobeerd maar Magic Archer vind ik by far de tofste Daggers, boog en simpele magic is echt super nice! Net voor het eerst weer die draak in de buurt van Witchwood geprobeerd te verslaan. Ging allemaal meer dan prima tot mijn PS3 met nog 2 healthbars over van de draak er opeens mee ophield en afsloot Naja dan nog maar een keer proberen. Begrijp trouwens dat ik zo goed als voor het einde van regular story zit. Wat is nu het slimste? Eerst eindbaas verslaan en dan naar eiland of andersom? Lijkt met het eerste aangezien het DLC is.. Vind de map wel een beetje verneukeratief. Lijkt echt humongous maar is een heeeeele hoop opvulling
Eerst verhaal doen, dan heb je dat een keer gehad en dan ga je via New Game +, nadat je al je trouwe pawns weer hebt en vrij rond kan, naar dat eiland. Ik zag dat de Pokémon Koffing er ook op voor komt.
Vet eindbaas gevecht Op zich natuurlijk chill dat alles gedragonforged wordt maar kreeg daarna twee wapens die 2 keer zo goed zijn als mijn gedragonforgede wapens Dragonforging was dus kinda useless... Nu lekker beginnen aan new game+ Spoiler Nu aan het klooien in de Everfall. Wel irritant met dat landen op de verschillende levels. Bizar trouwens hoe je van 1 Wakestone tijdens de eerste playthrough naar 12 stuks nu gaat binnen 2 uurtjes Niet dat ik er überhaupt ooit één gebruikt heb. Whats trouwens de deal met de Everfall? Is het gewoon plek om te looten of zit er ook een verhaallijn aan vast?
Over je spoiler: Spoiler Je moet Everfall ''completen'' om aan New Game + te beginnen. Hiervoor moet je de questline volgen die je bij de eerste NPC van Everall krijgt. Het verzamelen van 20 wakestones is de eerste quest van de New Game + questline. Tevens is het gewoon een uitstekende farm plek voor exp, geld en items .
Spoiler Wat de Everfall precies betekend in het verhaal wordt nog wat over verteld voor je new game+ in gaat.
Spoiler Nee dus en die kun je activeren nadat je bovengenoemde questline afgerond hebt, aftiteling afgekeken of overgeslagen, en je save herlaad. Je krijgt dan een berichtje in beeld.
What's up met die Ur dragon trouwens? Kwam ik in de Everfall bij toeval tegen maar die is echt niet te doen
Duidelijk De tering wat een insane gevecht net in The Chamber of Fate in de Everfall Moest het openemen tegen een Chimera, een Gorechimera en een Lich die constant Hell Hounds spawnt Was echt een enorm pittig gevecht waar een hoop Spring Water door heen gegaan is maar uiteindelijk wel gelukt met pijn en moeite. Meest lastige moment wat ik tot nu toe gehad heb!
Dat vond ik zo een klote chamber. Ik had iets nodig van een NPC, maar ik moest door de chamber heen. Je hebt 10% kans op een drake, en de eerste keer dat ik erin ga, krijg ik gelijk een drake. Nadat ik de drake uiteindelijk heb verslagen, koop ik wat shit bij de NPC. Vervolgens loop ik terug, en moet ik weer door de arena om bij de exit te komen. Uit het niets spawnen dan die drie bosses . Had geen idee dat bosses weer spawnde als je in de chamber bleef, maar in een andere area.
Vond de Drake vergeleken bij die drie bosses erg eenvoudig Was echt een gruwelijk gevecht! Vind trouwens dat hele level gebeuren van de Everfall echt vet kut... Irritant als hell om op de goede vloer uit te komen Edit: Zit nu wel in New Game+ Tof einde! Ben nu level 66 en van plan eens met de Bitterback Isles te beginnen. Is dat een beetje te doen op dit level of is het verstandig eerst nog wat levels te stijgen?
Misschien had ik deze zelfs al voor de release van de game gepost, maar hij blijft goed. Hoe kun je na dit filmpje nu geen DD willen?
Goed filmpje, geeft een leuke introductie tot het spel. Een beetje jammer dat ze dat van die Fast Travel niet uitleggen, want daar moet je dan nu keihard achter komen.