1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    aaaah wat een dissapointment. Ik dacht dat je heele gameplays kon opnemen of lets plays.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hebben toch een hele presentatie gezien over Xbox Live en Twitch?
     
  3. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Een vriendengroep die PS/Xbox spelen is wel belangrijk in mijn ogen. Gamen is voor mij behalve ontspanning ook socializen met je vrienden.

    Over die kritiek op used games: zoals ik het begrepen heb kun je wel 2e hands spellen kopen. Je kan ook spellen verkopen.

    Je kan alleen niet spellen die je 2e hands heb gekocht verkopen. Aangezien je die vaak toch al voor een prikkie haalt maakt dat voor mij niet zoveel uit. En dan moet het ook nog eens om een spel gaan wat niemand uit mijn 'family' heeft, anders speel ik het natuurlijk wel uit hun library.
     
  4. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Hebben ze trouwens al geconfirmed of je X360 controllers ook werken op de X1, heb wat leuke LE controllers en is wel leuk als je die dan ook mee
    kunt spelen.

    @Erasmus, heb je eigenlijk wel een punt, meeste used games zijn spellen die niemand meer speelt, maar nog wel toffe games zijn, kan je vast wel een XBW'er zoeken en vragen of je in zijn family group mag.
    Maar je moet daarvoor al 3 maanden in de friendslist staan?
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2013
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Werkt niet volgens mij.
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Klopt. Maar dan moet je met die persoon wel 30 dagen vrienden zijn.
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Wat dat betreft zit ik goed, ik heb 2 maten die ''sowieso een Xbox One kopen, want Titanfall'' en 1 maat die voor de PS4 gaat want zijn 360 is iets van 5 keer overleden.

    En de rest volgt gewoon de meerderheid en die kan ik dus wel mee nemen in mijn beslissing later dit jaar. :+
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is alleen voor de games die je weggeeft aan iemand anders. :)
     
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik had trouwens ergens gelezen dat vrienden onderling op Xbox 360 en Xbox One mekaar niet kunnen spreken. Dus geen onderlinge (party)chat met elkaar. Dat is dan wel weer een minpunt van MS.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    ;)

     
  11. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja dat wordt dan een rare oproep op de bazaar. Nog voordat een spel uitkomt kan je je spel al te koop zetten zodat je een potentiƫle koper alvast als vriend kan toevoegen.

    Aangezien je unlimited friends kan hebben denk ik dat er wel een topic komt op de bazaar zodat iedereen elkaar kan toevoegen.

    Ja, dat wordt erg omslachtig
    Niet onmogelijk, maar wel veel werk.
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Raar, ik had pas ergens gelezen dat het niet mogelijk was. Thnx voor de info!
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Want de xbox ziet dat jij het weggeeft en niet verkoopt?
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Toch zit ik weer te denken.

    Ik ken mezelf en ook al lees en hoor je al die berichten. Ik denk toch dat ik uiteindelijk wel een Xbox haal:p:emo: Ben nu al zo 10 jaar gewend om een Xbox te hebben en ben er altijd wel tevreden over geweest.

    Moet me denk ik er maar overheen zetten en gewoon dat ding kopen. Punjte bij paaltje spreken die Xbox One titels me toch wel meer aan. En ik weet dat het iets kleins is, maar toch is die controller echt een belangrijk iets voor mij.
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Ja. Dan schrijf je dus die game over naar een andere gamertag lijkt mij.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bazaar is dood voor Xbone man
     
  17. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb laatst Battlefield gedaan met een Playstation, the horror! Ook kan ik met een Playstation controller niet in een rechte lijn lopen op Fifa.

    Eigenlijk ben ik nu Playstation, omdat de hardware beter is en ik toch alleen maar Fifa en Battlefield speel.

    De controller is echt een probleem voor mij..


    Jij bent vervelend man, onderbouw je opmerkingen eens en post niet alleen dat alles kut is.
     
  18. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Zolang je spellen over kan schrijven naar iemand anders zn account denk ik het niet. Mensen zijn inventief genoeg.

    Maar nogmaals omslachtig is het wel.
     
  19. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Zo denk ik er precies ook over! De ps4 heeft me nog steeds niet kunnen overtuigen.
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31

Deel Deze Pagina