[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Strak menuscherm!
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Mooi ook dat er gewoon weer Splitscreen is. :)
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Game is qua graphics wel een juweeltje zeg en launch game is huge.
     
  4. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Mooi menu, dit is echt de game die mij doet beslissen om voor the one te gaan met de launch..
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Nog steeds vreemd dat ze altijd dat Forza 3 logo gebruiken :p
     
  6. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Laatst bewerkt: 16 jun 2013
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tijdens de E3 zag ik wel wel een clutch op de dev versie op de vloer.



    Ja ze hadden toen de FM letters in een logo verwikkeld en dat was gelijk een 3.
     
  8. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit is volgens mij een vrij oud thrustmaster stuurtje zonder echte forcefeedback (maar dat trillen ofzo, zoals dat logitech Drive FX ding)
    Ik denk eerder dat thrustmaster eentje maakt ala de TS 500 RS, misschien dat ze ook nog een budget versie kunnen maken, wie weet.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Het is als een 3 te zien, maar ook een M, toch?
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja precies! :)
     
  11. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even een tijdje niet meer stilgestaan bij wat games en de E3 maar als ik zo dit topic doorspit kom ik tot een bittere conclusie. T10 wil gewoon niet aan de verandering om er tering veel tracks in te gooien maar weer bij de standaard te blijven, bij FM3>4 kwam er Hockenheim en dat Indy parcour bij. Ik had zoveel meer verandering verwacht, zolang ze daar niet in investeren blijven de kopers ook achter...
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Er is nog niks bekend over de tracks. En ze hebben nu oude tracks én nieuwe tracks ge 'laser scanned'. Meervoud. Dus naast Praag komen er ook nieuwe echte race tracks. Spa zit in een plaatje van het menu, maar dat is niet 100% bevestiging. Ik wacht lekker af wat ze ons gaan laten zien de komende maanden.
     
  13. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Bernese alps kwam er ook bij ;)
    Ze hebben nog niks gezegd, behalve dat er nieuwe tracks ingame komen. Ik denk persoonlijk dat het er 3 of max 4 worden. 1 fantasy en dus 2/3 echte circuits. Maar ze hebben er niks over gezegd, dus kan evt. ook meer zijn.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik verwacht Spa en Monza aangezien die overal worden gevraagd. En dan naast Praag verwacht ik nog 1 of 2 tracks die op de Indy Car kalender staan. Maar hopelijk een hoop meer.
     
  15. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Na al die delen en met de hedendaagse technologie moet het wel mogelijk zijn om meer als 30 tracks erin te gooien. Kijk nu naar bijv. DTM Race Driver, legendarische game die een veelvoud leuker was dan de huidige racegames omdat er gewoon zoveel keuze is qua circuits en auto's. Wat is er nou zo moeilijk om dat te verbeteren?
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Verkeerde gequote? Das een foto van een stuurtje voor de Xbox 360! :)


    Painten wordt wel weer leuk. Je kan nu je auto onder andere mat, Chrome en 24 karaats goud painten. Je kan net als vroeger zoeken naar paints zoals op de storefront. Maar je hoeft niet te betalen voor een paint. De gene die de paint heeft gemaakt krijgt van de game credits gebaseerd op het gebruik. Dus als 100 mensen jouw paint gebruiken krijg jij voor elk gereden race een bedrag. Zelfde geldt voor tunes btw.
     
  18. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, allemaal leuk en aardig maar je zal wel 50 auto's direct krijgen en de overige 400 erbij moeten kopen gezien Horizon... en daar heb ik nou net geen zin in
    alsof ik de Xbox One überhaupt zou kopen:emo:
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    We zien het van zelf. Ook al zie ik ze niet zo snel van 600 naar 200 terug gaan. Horizon deed dat wel omdat ze alleen maar funky sport auto's erin wilden doen, maar Forza Motorsport heeft ook de race auto's enzo.

    Nog wat leuke screens die de nieuwe Layer shaders laten zien. Ze hebben 3 lagen aan materialen op de auto's. Een basis laag waar je lak en liverie op zit en 2 lagen voor krassen, deuken, modder, stof etc.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb de rest van die foto's ok bekeken er zit geen reflectie in de buitenspiegels dus daar wordt geen berekening gedaan, is aan de ene kant wel te begrijpen maar om ze nou zwart te houden....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina