1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je zegt net zonder dat het een gimmick is.. al die zooi hoef ik niet. Moet er niet aan denken. Ik ben nu moe, zit op de bank Last of Us te spelen en dan moet ik mezelf gaan oppeppen door aan mn pols te zitten draaien. :'D. Geen gimmick zegt ie
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Bijvoorbeeld he. :+

    Tja, je moet iets voor over hebben wil je overleven. :+:+ Jij gaat zeker voor de PS4? :)
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    TV kijken kunnen wij ook. Dat werkt gewoon via je eigen tv ontvanger die dan met HDMI je xbox in gaat. De Xbox One voegt dan bepaalde overlay elementen toe waarvan er wel waarschijnlijk meer van zijn in de USA dan hier in NL. Maar TV kijken kan, en je kan dan ook picture in picture je TV aanzetten met je Game in het groot en instant switchen met de 2. Of je kijkt TV met Skype in het klein enz.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Wie kijkt er überhaupt nog tv? op voetbal en F1 na heb ik denk ik al wel 5 jaar niets meer op tv zitten kijken :+
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is ook eigenlijk helemaal niet leuk meer. Tijdens een film zie je wel 10x reclames. Snap, daarom je dat je geen tv kijkt?
     
  6. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Nice als het tv gedeelte ook echt werkt. Dat was voor mij nog niet echt duidelijk. Voor mij heeft dat echt wel toegevoegde waarde. Eerst een potje gamen en dan zonder eerst een savepoint te zoeken direct switchen naar voetbal, om dan in de pauze ff snel door te spelen precies op het punt waar ik was gebleven en dan na het fluitsignaal ook weer door gamen.

    Geen gedoe met console opstarten, afsluiten om dan weer op te starten en dan ook geen gedoe met shit moet eerst een savepoint zoeken.

    Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar nu kan je insta switchen naar een game tijdens de reclame. Ideaal. Ik kijk zelf trouwens ook niet zoveel TV meer, maar er zijn mensen die dat wel veel doen maar dan weer nauwelijks op internet zitten, en andere zitten heel de tijd dickpics via Skype te versturen ofzo. Dus voor iedereen is er wel iets wat ze juist wel en iets wat ze totaal niet gebruiken. Maar je kan niet iedereen over dezelfde kam scheren.
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Waarom zou je dat willen? Ik heb een smart tv, picture in picture, apps, noem maar op. Enige wat ik zo nu en dan doe is youtube kijken op mijn tv. Voor de rest is het allemaal een keertje leuk en daarna niet meer. Wat is b.v. het nut van skypen terwijl je tv kijkt. Je kan je toch maar op één ding tegelijk concentreren.

    En zo zie ik een boel van die TV features van de One, je gebruikt het een paar keer omdat het 'nieuw' is en daarna toch niet meer.

    Wat betreft Kinect, er zijn wel wat spellen waarbij het niet alleen maar een gimmick zou zijn. Bij shooters zie ik het niet snel echt werken, race games b.v. weer wel. Zoals Forza en headtracking (wat er al is). Als de Kinect echter gevoelig genoeg is dan zie ik ook mogelijkheden voor RTS'en en God games. En dat zou vet zijn.

    Of je legt de controller neer, switched van kanaal op je tv en laat de console gewoon aan? Dan kan je ook in de pauze gewoon weer verder waar je was.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het voordeel is wel dat je alles op 1 plek hebt. Dat vind ik dan weer zeer fijn.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Alles op 1 kanaal.. Thats it.. als jij tv wil heb je nog steeds b.v een upc/ziggo/knp box nodig, die met een eigen afstandsbediening komt. Dus kanaal wisselen stb is nog steeds afstandsbediening oppakken. Het enige wat je dus uitspaart is even de AB van de tv pakken, daarin tegen moet je wel met je handen zwaaien. Tja.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kan ook wel met de controller en ik verwacht ook nog wel een AB. Of je kunt met je mobiel of tablet ;), zwaaien is niet een must.
     
  12. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    [QUOTE

    Of je legt de controller neer, switched van kanaal op je tv en laat de console gewoon aan? Dan kan je ook in de pauze gewoon weer verder waar je was.[/QUOTE]

    Wanneer mijn versterker ook niet hoefde te switchen dan had dat gekund. Alleen duurt daardoor toch altijd wat langer dan een instant switch + sommige games gaan gewoon soort van door ook al druk je op start om naar menu te gaan en kloppen dus sommige stats niet.


    Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Als dat kan, wat is dan het grote voordeel van die tv functie?


    Afhankelijk van hoe ik het geluid heb lopen moet ik ook soms mijn versterker omzetten. 2 keer op een knopje drukken dus. Mja... niet echt een ramp. En zo smooth en instant als bij die presentatie moet nog maar blijken he, aangezien het allemaal in scene was gezet.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat nu alles op 1 plek zit, zie het als je pc voor de tv. Alles is mooi gestroomlijnd en vanuit 1 bron.
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Maar het is niet vanuit 1 bron..... Die One vervangt niet het provider STB, vervangt niet je versterker, etc. Het enige wat het doet is een extra layer over je signaal geven met wat extra opties. Wil je tv kijken dan moet je nog steeds de STB aanzetten, TV aanzetten en daarboven op ook nog een keer de One nu.
     
  17. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar als het makkelijker kan waarom dan moeilijker doen. Mij scheelt het weer switchen van kanaal weer een afstandsbediening erbij pakken enz enz. Dus voor mij toegevoegde waarde. Dat niet iedereen dat vind dat kan ik me voorstellen maar ik vind het wel handig en zou het vaak gebruiken.

    Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij is het wel de bedoeling dat je de One als ontvanger zou kunnen gebruiken.
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het enige wat je er in de meeste gevallen mee op schiet in jouw geval is dat je één afstandsbediening minder hoeft te pakken. Of staat (ik weet niet of je upc of iets dergelijks heb) altijd aan op het juiste kanaal?
    En dan denk ik als meerdere AB's je dwars zit, neem een universele AB.

    Hoe als ik vragen mag zonder RF ingang?
    En dan moeten wel providers als UPC, ziggo en de rest mee willen werken.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat is een mening. Er zijn vast wel mensen die skype gebruiken tijdens een game ofzo.

    Kan met controller. Maar het gaat nu dus niet alleen de besparing van switchen van kanaal. Het zijn alle die je nu bij elkaar hebt. Het is Games, TV, Internet, Skype, Facebook, Films, Muziek. Als je dat allemaal op 1 avond wil doen ben je vaak aan het switchen. Nu klik je op 1 knop om tussen al deze dingen te switchen.
     

Deel Deze Pagina