1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zijn technische dingen :| dat weet ik uiteraard niet. Maar inderdaad, dan moeten de providers wel meewerken.
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Noem mij maar suf hoor, maar waarom zou je willen skypen (picture in picture) tijdens het gamen. Ik heb al genoeg afleiding op mijn scherm dan zonder dat ik een maat van mij rechtsboven in zijn onderbroek heb zitten. Chat ala, maar daar heb je geen beeld bij nodig. En zo voel ik met veel van die features. Zitten er leuke dingen bij, ja.. Ik kijk graag F1, ronde tijden e.d. erbij vind ik interessant, maar dan doe ik dat nog op een tablet of ander scherm omdat ik gewoon full-screen tv wil kijken.

    Hoe vaak ben je nou echt al die dingen aan het doen op één avond en is het zo'n probleem dat je zo nu en dan moet switchen? En even voor de grap, hoe wil jij internetten en facebook gebruiken? Of verwacht je echt dat de voice recognition zo goed gaat worden dat je niets hoeft in te typen?

    Deze features zijn leuk, maar het enige wat het echt doet is je één a twee stappen besparen. En dan gaat het dus om het besparen van een AB oppakken en op een knop drukken. Zoals ik zeg, het is leuk, maar ik denk dat mensen deze features echt te groot opblazen. En dan is het nog maar de vraag wat er precies allemaal werkt hier straks.

    edit.. met features heb ik het nu wel over de TV features. Gameplay kunnen recorden en sharen met anderen is bijvoorbeeld gewoon tof.

    Ik zie geen RF ingang op de One, dus als het als ontvanger zou moeten werken dan moet er een provider STB voor zitten, of een ding van MS zelf. Maar de One out of the box, kan het zo te zien dus niet. En zelf verwacht ik niet snel dat de providers hier volledig aan mee gaan werken.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Skypen kan ook gewoon zonder beeld, ik gebruik Skype nooit met webcam of iets dergelijks en is erg handig met gamen dus daar zie ik wel een groot voordeel in.
     
  4. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha en toch bespaar je er wat mee. Is het zo moeilijk te geloven dat er mensen zijn die zulke features wel handig vinden?

    Dus aan t begin van de afstandsbediening tijdperk had jij gezegd ach.. je kan toch opstaan en op t knopje op de tv drukken? Of tegen de mensen die een automaat rijden och je kan toch gewoon koppeling indrukken en met stick schakelen?

    Het is toch raar dat je hier aardig wat weerstand krijgt van mensen wanneer je iets toch wel handig vind aan de Xbone. Ik vind het handig, ik bespaar mezelf wat handelingen, ik gebruik dan waarschijnlijk een tv en console anders dan dat jij doet. Niet iedere gamer is hetzelfde.

    Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk
     
  5. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Zie het voordeel er ook wel van in. Handig als je bijv ff avondje wil gamen en je vriendin (of vriend:p) ook nog enig zins wil spreken tijdens gamen. Gaat altijd zo onhandig om dan nog los een laptop er naast te zetten.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja want je hebt geen mobiele telefoon. Jullie verzinnen nu allemaal scenarios waarin het handig is, maar ik heb in al die jaren dat ik game nog nooit gedacht "Hey man, wat zou het handig zijn als ik mn vriendin nu zou kunnen skypen"
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zoals andere leden al hebben gezegt zou het fijn zijn als je je mening geeft met een ondebouwing. Ik zie veel nutteloze berichten van je en elk positief ding kan je alleen maar afkraken.

    Bellen met een phone terwijl je ook een controller vast houdt is nogal onhandig. Nu kan je gewoon allerlei dingen doen zonder naar je pc te lopen of je telefoon te pakken.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Whatever joh. Het zijn allemaal nonsense features als je het mij vraagt. Als ik een game speel concentreer ik me op een game en ga ik niet bellen terwijl ik speel. Als ik wil bellen of socializen zet ik de game op pauze. Niet tegelijk, rommel
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat kan. Anderen doen dat wel. Je zit toch ook wel eens in een party chat? Niet heel veel verschillend eigenlijk.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet zo vaak als ik een SP speel, dan hoor ik al dat gekrijs in mn oor als ik het verhaal probeer te volgen. Partychat was leuk, maar nieuwigheid is er ook vanaf en het stoort me nu meer dan wat anders.

    En ja leuk, je hoeft je afstandsbediening niet te pakken, maar wie kijkt er tv tijdens het gamen, ik snap dat niet, waarom zou je tijdens het gamen switchen naar je tv. Ik durf te wedden dat al deze shit nu gewoon leuk klinkt en leuk is voor de eerste week, en je het daarna niet meer gebruikt

    Wat Peter hier ook al zegt, jullie blazen elk "positief" punt op, omdat er niet zoveel zijn. Maar het zal wel, noem me een hater (lees: gamer).
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  11. Seh

    Seh Guest

    Ik zit denk ik 9 van de 10 uur in een party anders, dat dat uitgebreid wordt met de functies van Skype vind ik alleen maar chill.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  13. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Party chat heb je nu ook op de ps4. Die andere features klinken inderdaad leuk, maar daar zit toch niemand op te wachten? HUD's worden in games al steeds voller gedouwd met allerlei shit, dan wil je toch niet nog meer op je scherm? skype is leuk, maar ps4 heeft nu ook party chat en dat is eigenlijk alles wat je nodig hebt. Met skype kan je cross-platform chatten, maar waarom zou ik met een pc gamer willen praten tijdens mijn multiplayer potje BF4?
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    He bah, jij ziet alleen maar nadelen in plaats van voordelen, hou je ongefundeerde kritiek eens voor je, joh. Er zitten veel mensen er wel op te wachten, dat jij elke functie kut vind weten we nu wel :x
     
  15. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Idd, fles azijn leeg gedronken?
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Klets niet man. Ik beargumenteer alles. En ik vind niet alle functies kut. Due family sharing prijs ik de hemel in. 24uur check vind ik ok. Maar goed, lees selectief. Ik ken zelf geen enkele gamer die op die rommel te zit wachten. Ik ga niet geforceerd op zoek naar voordelen zoals sommige om mezelf wijs te maken dat het wel meevalt. Maar goed, zal wel aan mij liggen dat ik een gameconsole wil.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  17. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Define gamer.....

    Ik ben iemand die van games geniet en ook open staat voor non game innovatie. Niks mis mee, en iemand die "hardcore gamer" is heb ik ook geen problemen mee. Wat is dan het punt om elkaar af te zeiken op je persoonlijke game en entertainment beleving? Wees blij dat er keus is, ik voel me niet meer of minder en kies de console waarvan ik denk dat die het beste bij mijn gewenste ervaring gaat passen.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok een gamer als ik geeft niet om die dingen die hij/zij niet gaat gebruiken maar wil gewoon puur gamen. Al die features zijn in mijn ogen, en de mensen die ik ken die nu naar een ps4 overstappen, nutteloos en overbodig. Al die dingen kunnen met mn smartphone of tablet die naast me ligt en dan gaat de game op pauze. Alsof men nu niet ernaast hun telefoon gaat checken. Dan heb je dus dubbelop. Mn argument, die niet op werd gepikt als argument, was dat ik afgeleid ben als ik in een partychat zit te gamen. Maar mn mening is blijkbaar ongefundeerd.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Een 'gamer' bestaat niet. Je kan niet zeggen 'dit is een gamer en dit is wat die persoon leuk moet vinden. Ik game veel, organiseer competitie's en ben 8 uur per dag professioneel bezig met games en simulatie's.

    Tegelijkertijd vind ik switchen naar meerdere programma's handig en zit ik op de PC wel eens op skype als ik game. En als ik iets wil bespreken over een eigen game concept van mij met een collega, die geen Xbox, heeft terwijl ik wel op mijn Xbox lekker zit te racen is dat ideaal.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hench, gamer als ik, mensen die ik ken die overstappen naar een ps4. Ja zo lijkt elke post van me ongefundeerd als je over alles heen leest.
     

Deel Deze Pagina