Controller, friendslist die je hebt opgebouwd, toch alle games nieuw kopen en niet verkopen, Xbox toch altijd aangesloten op het internet.
Op PS4 tijdens een potje doen in BF4, heb je ook de internetverbinding nodig, maar daar hoor ik geen klachten over
Misschien gaan je vrienden ook een ps4 kopen? De nieuwe ps4 controller blijkt beter in de handen te liggen. Misschien ligt die jou ook beter in de handen alleen weet je het nog niet.
In hoeverre verwachten jullie dat er MS nog wat gaat veranderen aan haar policy/prijs in de komende maanden richting release? Of zullen ze eerst de eerste verkopen afwachten? Want ik merk nu al dat er buiten hun eigen presentatie om, ineens heel veel informatie vrijkomt die over het algemeen positief is: family sharing, hdmi in, even connecten met je smartphone terwijl je op vakantie zit of een verhuizing.
Ik speel al sinds de originele Xbox en ik heb bijna 8 jaar Xbox LIVE, maar ik ga nu echt voor de PS4 als next-gen console. In mijn favo shooters Gears en Halo heb ik het vertrouwen verloren. Alleen de nieuwe Halo zou me nog terug kunnen krijgen naar Xbox, maar dan moet het dit keer wel echt een knaller gaan worden!
Gaan ze niet, Ze hebben al meerderde keren gezegd dat ze gewoon de zelfde regeltjes blijven houden. Alleen als de verkoop vies tegen valt moeten ze wel wat doen.
Ik denk dat MS iets moet doen nog aan DRM maar het zal niet veel veranderen meer. En ze zullen dat family sharen meer moeten promoten en uitleggen. Kinect gaat ook niet weg. En als ze slim zijn knallen ze er gewoon Xbox Live voor 12 maanden erin. Dan gaat er dus 50 euro van de prijs "af" en dat kan wel wat schelen.
Helaas heeft MS er een bundel van gemaakt ze hadden Kinect los moeten verkopen en de Xbox One wel afhankelijk was van de Kinect dan hadden ze gelijk een probleem gehad. http://nl.wikipedia.org/wiki/Koppelverkoop Daarnaast ben ik echt benieuwd hoe de Xbox One in deze vorm verkocht mag worden buiten de VS, ik denk dat er nog aardig wat haken en ogen zitten.
Die 3 dingen waren wel al bekend voor de E3. Meerdere malen neer gezet maar mensen zijn soms zo blind door de voor hun slechte features of eigenschappen dat ze het niet hebben opgemerkt.
Met Kinect moeten ze gewoon oprotten en ik hoop dat er tegen de tijd dat ik misschien de XBO koop het optioneel is geworden. Kinect heeft niks met gamen te maken, maar goed dat is persoonlijk. Ik kan m'n smartfoon ook besturen met gebaren en geluid. Allemaal leuk, maar ik gebruik het niet...
Inderdaad. Waarom zou je niet de console kopen die 50 % sterker is voor 100 euro minder? Moet je wel echt diehard Xbox fan zijn. Of PS hater Bij mij gaan in ieder geval zo'n 5 collega's en 6-8 vrienden die nu een 360 hebben exclusief over naar de PS4. Dus dat zijn al 10-13 mensen, á 50 games gemiddeld in die 5 jaar die weggaan. Wat bij hun grappig genoeg nu ook meespeelt is dat als ze zo PS+ abbo hebben, ze geen zin hebben om ook nog Xbox live te betalen. Kans op nog een tweede console met tweede abbo is hierdoor nog kleiner.
Er werd ook vaak gezegd dat de ps3 ook sterker was maar was totaal niet tezien. Ik heb niet zo heel veel verstand van hardware, Maar gaan we echt een verschil zien kwa snelheid?
Wel kort door de bocht dit dat je meteen als hater of fanboy bestempeld word @Oneshot: In het begin denk ik niet, al zou er verschil komen is dat 2de generatie games pas of later.