Net bij Nedgame een ps4 gepreorderd. Ik was nummer 250 en nog wat op de lijst! Er waren nog geen 40 X1's gepreorderd. De medewerker: ik ben een groot 360 fan, maar MS heeft nu wel alles fout gedaan wat ze fout hadden kunnen doen.
Niet zo gek toch en dat zal bij de meeste shops wel zo zijn. Gamers willen gamen zonder fratsen! Ik ben zelf ook Xbox fan, maar ga nu ook voor de PS4. Een Xbox One komt er pas als de nieuwe Halo dit keer echt goed is of als er een gestripte versie komt zonder Kinect. Waarom zou ik 100 piek meer betalen voor zo'n extra klote apparaat die ik dan tegen de muur richt of ga afplakken. Oh, en eh... DRM! Hopelijk leert MS ervan...
Ah, dan neem je toch gewoon een xbox One? Die hoef je niet eens te pre-orderen, liggen er straks nog meer als genoeg van in de winkel
Nedgame is prima hoor. Gewoon jezelf op de lijst zetten en het komt helemaal goed. Zelfde gedaan met de 360 en iedere game die is per se op release dag wil hebben. Hoefde geen aanbetaling te doen toch?
Nope hoefde niet. Voor mij sowieso geen bol etc. Ik wil een console gewoon bij een winkel halen. Ik weet ook niet precies waarom
Ik heb gepreordered bij mijn lokale Bart Smit Dag vrijnemen. Om half 9 ophalen en hele dag gamen. Precies zoals ik bij de PS3 heb gedaan
Denk je niet dat Sony een backup plan had? Het gaat hier om miljoenen, laat staan om het bestaansrecht en een doel die je over 10 jaar moet spreiden. Microsoft heeft een visie en helaas moeten zij die visie bekopen met slechte pr voor de X1. Alleen datgene wat ze nu in werking zetten met al dat gecloud ;-) is voor de toekomst gericht en daarom investeren ze hierin en kiezen ze ervoor om de geslagen weg NU op te dringen aan de klanten... Ze hebben geld zat om een evt. Verlies op te vangen itt Sony. Echter als de x1 eenmaal op de markt staat en we zijn wat jaartjes verder, dan is hun hele cloud-service verder dan welke bedrijf dan ook, gepaard met hun tv services die dan "de normaalste" zaak worden in Amerikaanse huishoudens willen zij gewoon de mediamarkt bewandelen en daarin afzetmarkt creëren en afnemen van andere grote partijen. CBS, BBC, Murdoch, Warner.... Pas op.... Microsoft heeft hun eerste move gezet om vervolgens over enkele jaren schaakmat neer te kunnen zetten in media-land.
http://www.gamekings.tv/videos/vragen-over-de-e3-2013-en-jetlags/ Kijk dit helemaal, En zeg wat je er van vind.
Iedereen daar koopt een xbox one om een exclusive. Word er gevraagt: Zijn jullie voor lenen(wat M$ doet) of games gewoon voor je zelf houden. Zeggen ze lenen. Stelletje minkukels zijn het ook he XD