Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Welcome to my world. ;)

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=170128&page=26

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Wil niet zeggen dat mensen (waaronder ik) het niet gelezen hebben :p

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Als je een klaploper bent zijn die games inderdaad gratis.

4. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Je kan geloof ik tussen 2 PS3 consoles content sharen en daarbuiten nog 1 Vita.

Klein voorbeeldje:
    Bob heeft een PS3 Slim en een PSVita met PS Plus, Jan heeft een PS3 Fat en Sleeping Dogs Digital Edition zonder PS Plus. Bob maakt een account aan op de PS3 van Jan en logt in met zijn gegevens. Nu kan Jan via Bob zijn account alle games die Bob via PS Plus heeft gekregen van de PSN store downloaden. Jan kan hetzelfde doen met Bob zijn account en Sleeping Dogs downloaden. Je hoeft alleen maar de download aan te zetten, daarna kun je meteen naar terug naar je eigen account. Dan download hij hem gewoon verder op jou account. En Jan kan tevens gewoon zijn content downloaden op zijn Vita. En je kan de games gewoon tegelijkertijd spelen! Ook online passes kun je op deze manier delen.

Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  5. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het is nog niet helemaal duidelijk op de site hoor, even afwachten hoe het nou precies zit.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    gelezen maar ik las niets wat we nog niet wisten van E3?

(m.a.w dat vrijwel alles op dev kits draaide)

wel een beetje zorgwekkend als die games allemaal over 5 maanden in de winkel moeten liggen..

7. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Is het echt zo dat je 'random' 10 van je vrienden in je lijst kan zetten waar je games mee deelt? Dat ze niet op hetzelfde IP of systeem of iets dergelijks moeten zitten?

Pas als het niet uitmaakt of ik nou een buddy uit Zweden, iemand die ik via online gaming heb leren kennen of mijn collega kan toevoegen aan de lijst zou ik het echt een pluspunt vinden die de One direct aantrekkelijker maakt.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee maakt niet uit. :)

Welke game was dat eigenlijk waar die foto van gemaakt was?

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, dat is zo. Het heet 'family sharing', maar is bedoeld voor 10 mensen uit je vriendenlijst. IP's etc boeit niets. ;)

10. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Ik lees hier voornamelijk maar geef je helemaal gelijk. Ongelofelijk dat er niemand op reageert en dat er mensen nog wel reageren op tijgertje...

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Voor mij was het nieuw dat veel games fps problemen hebben. Daarnaast kan ik mij niet herinneren dat hier ook al voorbij is gekomen dat er gebruik werd gemaakt van Nvidia kaarten. Dat is vrij bizar als je bedenkt dat de X1 gebruik maakt van ati.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    welke foto bedoel je?

Ja dat is wel vreemd idd. Maar er zal wel weer een reden voor zijn, die devs doen ook niet zomaar wat natuurlijk

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  14. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Ja, dat kan maar ze moeten langer dan 30 dagen in je friendlist staan ;).

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is alleen bekend voor het geven van games.
    Ik denk met dat sharen dat je gewoon iedereen kan kiezen maar dat het wel vast staat voor 6 maanden ofzo of langer. :)

16. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Alles gaat zo snel, na een half uur zijn we weer 3 pagina's verder :mad:

Maar er is ook confirmed dat je met z'n 2en 1 game kan spelen, Gamer A koopt Titantfall, Gamer B kan ook Forza spelen, Gamer C kan dat niet wel een andere game uit de library.

17. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  18. Grizzel NL

Grizzel NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de link! Dat zet die 24 uurs check (en 1 uurs check voor de geleende library) in een heel ander licht. _O_

Van de PS3 begrijp ik dus dat het ook kan, alleen moet je eerst fysiek naar je vriend toe om het spel te downloaden. :thumbs:

Spellen kunnen dus heel goed 50% goedkoper gaan worden (wat nu al op de PS3 kan, maar op de XO nog makkelijker zal gaan.) \o/

19. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Nee, je kunt gewoon je inloggegevens sturen :), als je degene vertrouwt dan.
    Je kunt bijv. je password even veranderen voor hem, daarna weer terug veranderen

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moeten het ook niet teveel opblazen. Zoals gezegd was Forza 5 gewoon op de One en dat was een van de mooiste games op de show. Daarom mijn vraag welke game dit was. Misschien was het wel een "simpele" game.
    PS4 zal ook wel een paar games gehad hebben die op PC's draaide. Zie deze tweet.

"As did many other devs" Niet "all devs" Geen probleem. Dus we moeten het ook niet teveel opblazen.

Deel Deze Pagina