Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wellicht wel net €1,50 rente in een half jaar zijn! :+ Niet dat ik zo snel een aanbetaling zou doen i.v.m. het risico op een eventueel faillissement.

2. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb vorige zomer mooi veel gewerkt en had toen dus veel geld. Heb toen de nodige games die in het najaar zouden verschijnen gepre-orderd bij stabiele webshops (minieme kans op faillisement) en direct betaald. Toen kreeg ik de games mooi binnen toen ik in het najaar/rond kerst weer wat minder geld had :p

Betaal voor de PS4 niet aan, maar heb er ook weinig op tegen als ik het bij de plaatselijke Intertoys zou doen bijvoorbeeld.

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    OMG, echt bij elk bericht op FB van MS/Xbox middelvingers en teksten zoals "Sony wins!". :lol:

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Dat vind ik eerder triest..

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja er staat geen normale reactie meer tussen! 8)

6. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, echte fanboys die alleen naar de merknaam kijken blijven triest. Toch vind ik sommige reacties, photoshops, memes etc erg vermakelijk zoals deze:

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ja, en Kinder Surprise is verboden in Amerika, jammer dat dat er net niet bijstaat. Stomme plaatjes..

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
  9. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Om dit soort plaatjes moet je je uberhaupt niet druk maken, is pure humor. Alsof je serieus gaat twijfelen tussen een kinder suprise of een X1 :+

Maar kon er wel smakelijk om lachen op de manier waarop de grootste handicaps van de X1 even met een sarcastische ondertoon onderstreept worden.

10. Woutjuh88

Woutjuh88 Check The Eyes...

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet een idee om een overzicht te maken.
    Ik lees nog steeds VEEL vragen die al beantwoord zijn.
    En ook dingen die nog niet goed begrepen worden zoals ze zijn op dit moment.

Om in de begin post een overzicht te maken.
    Daar zetten we de feiten/geruchten van NU in, en eventueel aanpassen als ze veranderen.

De exclusive games, en dan ook de indie/arcarde games.
    De features van beide consoles.
    De hardware.

Noem het maar op.
    In 1 groot overzicht zodat mensen daar kunnen kijken.
    En eventueel ook op basis van dat een oordeel kunnen maken.

Nu is het zoveel terug lees werk enzo.

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Nee, ik vind die plaatjes totaal niet grappig, elke keer komen ze weer (iPhone/Blackberry/weetikveelwat) met de domste argumenten, zo makkelijk scoren :emo:

12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja doe maar :)

Sent from my C6603 using Tapatalk 2

13. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Die argumenten trek ik mij sowieso niks van aan, ik baseer voor mezelf gewoon mijn keuze op alles wat ik via serieuzere kanalen binnenkrijg aan informatie. De E3 presentaties, feiten, topics zoals deze, artikelen op IGN, Gamesspot, officiële berichten van Sony en Microsoft etc.

Van berichten en foto's van fanboys en trollen trek ik mij qua keuze van console niks aan. De meeste berichten en foto's die voorbij komen heb ik ook zoiets bij van *gaaap* maar af en toe kan ik de humor er wel van inzien, maar maak me er totaal niet druk om. Maar de reacties daaronder van fanboys die daarop makkelijk willen scoren zijn wel triest, dat ben ik met je eens.

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Op 9gag en Hugelol krijgen we alleen maar van dat soort posts.

15. Woutjuh88

Woutjuh88 Check The Eyes...

Leuk Bevonden:
    0
    Nu zien we foto's/plaatjes over MS omdat ze onder vuur liggen.
    Altijd gemaakt door fanboys.
    Maar toen Sony de PS4 niet showde waren er waarschijnlijk ook genoeg.

Feit is dat het grappig bedoeld is en met een korrel zout genomen moet worden.

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Het gaat me ook niet omdat het tegen Xbox is, maar gewoon vanwege die afgezaagde flauwe grap :+

Je eerste alinea doe ik ook, gewoon zo objectief mogelijk je mening vormen.

17. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Flauw is ie zeker, maar dat kan ik juist goed waarderen, doe niks liever met bijvoorbeeld voetbaluitslagen tegen kameraden, hoe flauwer hoe beter, als je maar iemand op de kast kan krijgen :p

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Die arme Wii U trouwens :+ 0 votes, zelfs de huidige consoles doen het beter :p

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Haha best zielig idd. De PS4 heeft bijna de 100, dat moet wel lukken. :p

20. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Precies. Kritiek mag je best hebben op de Xbox One en zijn beleid, ben er ook niet tevreden mee. Allen is het dat dit soort kritiek ook geuit wordt in threads die over Xbox one exclusives gaan. Dat een game op een console uitkomt die misschien niet de beste keuze voor jou is, betekent nog niet dat je de game hoeft af te kraken. |:-

Met de PS3 was het overigens in het begin ook gezeik dat dat ding geen games zou hebben. :emo:

En dat het ontwerp leek op een George Foreman Grill. :lol:

EDIT:

Kijk bijvoorbeeld bij de discussies in de comments op http://majornelson.com/ . Bijvoorbeeld bij het artikel over de 360 beta van World of Tanks. Het artikel heeft 0,0 met de Xbox One te maken, het gaat over een F2P game voor de 360. Toch komt de discussie daarin weer voor. Echt serieus, we praten hierover een 360 game, als je zonodig wilt lopen klagen over de Xbox One, doe dat dan in de artikelen die daarover gaan. :emo:

Niemand zit te wachten over jouw discussie over de One, want degene die de One niet gaan kopen zullen hoogstwaarschijnlijk nog wel even op de 360 spelen en later een PS4 kopen. |:-

Laatst bewerkt: 18 jun 2013

Deel Deze Pagina