BCC Middelburg Alle andere winkels, incl webshops issie ver boven de 300,-. GM was daarna de "goedkoopste" met 325,-
BCC verkoopt em momenteel voor 237 euro. Via hun webshop kan je em bestellen of bij elke BCC later afleveren. http://www.bcc.nl/nintendo-wiiupremiu.html
Ik krijg foutmeldingen bij het koppelen van nintendoclub account en registreren aangekochte games in de eshop. Allemaal 107 code-errors. Ik an echter wel gewoon inloggen op de website van clubnintendo. Mensen bekend met dit probleem?
Interview zelda Windwaker. Weinig vernieuwends wat betreft de gameplay, de touchscreen wordt niet echt gebruik van gemaakt voor het spel zelf heb ik het idee. Maar ziet er mooi uit en een boot upgrade gedurende het spel om sneller te kunnen varen. Ik ga het zeker kopen. [yt]Ozs5Y6AxpAY[/yt]
ik zag op de E3 ook iets van nieuwe online functies? iets met flessenpost die je in het water gooit en dan bij een andere speler kan aanspoelen?
Wtf heb je daar nou aan. Als ik Zelda speel wil ik niet eens een vage brief vinden met rare teksten of plaatjes erin die niks aan de speelervaring toevoegen.
Ik vind het wel geinig. Kan je iemand verder in het spel helpen bijvoorbeeld, of iemand jou. Of de plaats van een heartpiece berichten. Je hoeft het niet te pakken, dus is gewoon een extraatje.
daar lijkt het wel wat op inderdaad maar ik denk dat From andere beweegredenen had om rechstreeks contact tussen spelers te minimaliseren vind dit meer typisch nintendo omdat ik denk dat die berichtjes allemaal gescreend worden voordat ze aanspoelen zodat de tere kinderzieltjes veilig gesteld blijven
Windwaker HD koop ik ook zeker, originele game nooit uitgespeelt, en altijd spijt van gehad dat ik hem te vroeg verkocht had. Hopelijk ondersteund de Pro controller de game. Pikmin....weet ik nog niet zeker....
Het zal toch niet waar zijn! Ik krijg m'n wii u niet meer aan, ik heb zo,n rood knipperend lichtje ( red light of death). Ik krijg m alleen nog aan als ik de stroom er 30 sec afhaal. Maarja voor hoelang? Zou klote zijn als ik de disc van Metroid Prime Trilogy er niet meer uit krijg!
Je krijgt hem dus nog even aan als ik je goed begrijp? Maar de disctray doet het op dat moment al niet meer?
Ik heb een andere ac adapter van een andere wii u erop aangesloten en het leek verholpen te zijn. ( dit kon volgens mijn broertje het probleem zijn ) Tenminste totdat ik m uitgezet had en vervolgens daarna weer aan wilde zetten wat dus niet meer ging. Het ligt dus aan de wii u zelf.
Pff kloten zeg. Ik heb mijn WiiU inclusief een aantal games en extra controller nog verkocht voor 330,- euro. De E3 heeft mij doen besluiten hem te verkopen aangezien er voorlopig geen titels uitkomen die mij ontzettend weten te boeien. Bij een nieuwe Zelda of Metroid koop ik hem wel weer eens terug...
Mensen hier New super luigi al gedownload? Hioe bevalt ie? Ik wacht zelf op de fysieke versie die eind Juli komt.
Ik heb mensen hem al zien spelen. Het lijkt op een Hard Mode van New Super Mario Bros U, wat dus goed is. De levels zijn wat pittiger omdat je er sneller doorheen moet en Luigi bestuurt zoals vanouds voor geen meter.