[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Dit is de Resident Evil 4 van 2013
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zelf vind ik hem veel beter. Ik had ZOVEEL meer met de personages in de game, de sfeer, de gameplay mechanics, het verhaal, ALLES. Ik had weinig tot niets met de personages in Resi 4, maar ja...Naughty Dog is gewoon zo goed in het neerzetten van geweldige personages. Resi 4 had echt alleen maar non-humans als vijanden en bij TLOU heb je juist een nice balans, gelukkig maar.

    Voor mij walst ie over Resi 4 heen. :D
     
  3. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Het heeft gewerkt vanochtend eindelijk telefonisch contact gehad ik heb daar meteen mijn ongenoegen uit gesproken over het hoe en wat en dat ze zich niet aan de leveringsplicht hadden gehouden. Ik heb ook meteen aangegeven dat ik als consument bij niet levering "uiteindelijk" via andere stappen via het recht actie moet ondernemen. Dit werd bevestigend beantwoord. Er werd mij toegezegd dat ik later op de dag teruggebeld zou worden. Reden van het niet beantwoorden van mijn email was dat er een storing zou zijn in de mailserver (raar)


    Ik werd middags terug gebeld met het verhaal dat ze hun excuses aanbieden en dat het spel vandaag (wat een toeval) weer op voorraad was en dat het vandaag nog verzonden was. ALs ik het spel over 2 dagen nog niet binnen heb dan moet ik weer contact opnemen. (Mijn emails werd niet aan gerefereerd!

    Ik wacht af en ik hoop dan over 2 dagen eindelijk te kunnen starten.
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij hebben ze met apen experimenten uitgevoerd om te proberen een cure te vinden.

    Wat ik persoonlijk ook geweldig vind aan Tlou zijn de verhalen los van de main quest, die je bijvoorbeeld vind in de brieven van Ish.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja

    Zo worden cures gezocht toch. Eerst apen inenten met het virus en dan een vaccin zoeken
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vond Resident Evil 4 zelf juist een grote tegenvaller. Eigenlijk het eerste deel dat die geweldige serie verpestte IMO.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik heb deze nog niet uitgespeeld en kijk nu al uit naar TLOU 2 op de PS4, moet je die graphics dan eens voorstellen, damn soms denk ik dat ik al op de PS4 aan het spelen ben :+. Het spel is trouwens best creepy, denk het engste spel dat ik ooit heb gespeeld (ja, heb Amnesia uitgespeeld).
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mee eens. TLOU is toch echt wel iets beter. :)

    De reacties hier zeggen genoeg. Ben op dit moment in het dorpje beland na het bos. Nog niet zo heel ver dus, maar toch al 6 a 7 uur op de klok.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Game even installeren, code inwisselen en dan maar uitproberen. Ik ben benieuwd.

    Heeft er iemand trouwens nog tips voor een goede PS3 controller? Eentje met kabel, die het liefst iets weg heeft van de Xbox controller.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik zelf de draadloze MW3.

    Je zou ook kijken naar de XEOX Pro Analog Gamepad van Speedlink.
    €34,99 bij Bol.com
     
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Is er al downloadeble content? Eigenlijk niet naar gekeken. Heb de gewone versie.
     
  12. Binkie

    Binkie Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Die XEOX heb ik hier ook, is opzich best een goede controller alleen draadloos.
    En qua kwaliteit merk je toch wel dat het een third-party controller is.

    MLG Pro Circuit Controller

    Deze valt niks over te klagen maar dat betaal je er ook wel voor.

    Je kan eventueel ook nog in china/ebay kijken voor een controller, maar dan moet je wel goed opletten wat je koopt.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Bedankt. Nu heb ik het probleem dat ik me niet kan aanmelden en mijn instellingen anders lijken.

    Hij blijft maar laten zien...bezig met aanmelden. Ik heb mijn internet gewoon op HDMI en de kabels er al uit gehad, heeft niet geholpen. Zonde dit zeg! :'-(
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Internet op HDMI?
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Of via HDMI. Ik heb het ook niet geinstalleerd, maar de laatste keer werkte het wel. En er zit geen USB kabel in, maar gewoon zonder. Ik heb ook van die kastjes in mijn flat zodat ik overal internet heb. KPN hier.
     
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een tip hoe je het beste de sprinters of killers kan vermoorden ?
    Ik bedoel die beesten met hun raar gezicht die erg snel zijn .
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon schieten? In t begin van de game ist nog wel lastig omdat je maar een dom pistooltje hebt. Dus beter stealth killen.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Weet je hoe heerlijk de analoge thumb sticks van de PS3 controller in de hand liggen? Vond vroeger de 360 controller altijd beter... maar tegenwoordig ben ik helemaal om. Heb overigens zelf zo'n force feedback controller gekocht.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja.. Daarom moet je deze HDMI kabel kopen

    [​IMG]

    :+:+
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat is juist het probleem :+

    ze zitten te laag , te dicht bij elkaar, niet asymetrisch geplaatst , vervelende bolling erop dus weinig grip etc

    toch went het als ik even op de ps3 speel best wel snel en bij een game als the last of us stoor ik me er niet aan. Je krijgt tijd zat om je headshots te maken

    maar ik merk als in online speel echt wel dat de controller me een stuk minder ligt, zou echt huis kunnen houden online op de ps3 als ik een 360 controller zou kunnen gebruiken :+
     

Deel Deze Pagina