[XOne] Colin McRae: DiRT 3

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 aug 2010.

1. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Lol

Ik word 1e bij een Rally met een tijd van 1:23:411 terwijl de nummer 2 een tijd heeft van 1:23:410

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, de tijden vond ik in Dirt 3 vaak wat dubieus. Ene keer rijd je slecht en wordt je dik eerste, andere keer rijd je goed en wordt je tweede oid.

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik zit echt te wachten op een nieuwe rally game, alleen geen gare Amerikaanse shit erin wat niks met rally te maken heeft. Hoop dat de makers achter deze game gewoon terug naar de roots gaan, ze hebben al genoeg kritiek gehad volgens mij om er nu weer eens een echte rally game van te maken.

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ze hebben Showdown gemaakt om alle fun (en crap) te schijden van Rally. De Rally die in Dirt 3 zit is prima, maar te weinig. Met de scheiding is de focus in het volgende deel gewoon goed op Rally gericht.

Paul Coleman heeft op twitter al meerdere malen gehint dat ze gewoon al aan het werk zijn. en met de release van Grid dit jaar, zou de nieuwe rally game, die waarschijnlijk niet Dirt 4 heet, een mooie launch titel zijn.

5. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Sprint
    Complete a clean run in a Gymkhana Sprint DC Challenge
    20

Iemand enig idee hoe je deze achievement het beste kunt halen? En wat bedoelen ze precies met 'clean', echt alleen helemaal niks aanraken? Of ook de tricks met 3 volle 'driehoeken' halen?

Ik hoop dat DIRT 4 gauw gaat komen, met ALLEEN MAAR RALLY, zou echt zo tof zijn!

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Van x360a.org:

7. GUITAR HERO

Leuk Bevonden:
    0

Ja die had ik al gezien, ik kan ook Googlen, wel bedankt voor je moeite ;) maar het geeft dus geen antwoord op mijn vraag of je elke trick met drie volle driehoekjes moet doen of dat een 'halve' trick ook werkt. Ik had al ergens gelezen dat het niet uitmaakt of je brons of platinim haalt, platinum hoeft dus niet per se. Maar misschien weet iemand wat er echt voor 'nodig' is om deze te halen.

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Als je het filmpje bekijkt vertelt diegene dat je Platinum moet halen en dat je geen obstakels mag raken. Je moet dus sowieso onder de 45 seconden finishen. Maar of je bijvoorbeeld 1 trick met 2/3 mag voltooien of dat je gewoon echt alles met 3 volle driehoekjes moet halen weet ik niet. Denk het laatste, het heet niet voor niets 'clean run'. En als je het uitprobeerd weet je het toch, dus wat let je. :)

9. GUITAR HERO

Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor je reactie, maar ik heb genoeg reacties op internet gelezen dat je geen platinum ervoor nodig hebt en dat het zelfs werkt met de flashback functie... Mij likt t iig nog niet :mad:

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Haha doorzetten en het lukt je uiteindelijk wel! :)

11. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Dirt 1 was zo'n goede stap in de goede richting, maar bij deel 2 begon het wel erg arcade shit te worden en heb toen deel 3 gekocht met de hoop dat ik een echte rally game te hebben bemachtigd maar dat viel ook zwaar tegen en wil het niet eens meer spelen.

12. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Ik mis de tijden van CMR 2005.

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Eerlijk gezegd vond ik Dirt 3 veel beter dan Dirt 1. Dirt 1 physics ging nergens over waar Dirt 3 een stuk beter was. Maar ja voor mij is het:

RBR > CMR2 > Dirt

Deel Deze Pagina