Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dan ben ik wellicht nog ouderwets en zet ik de console aan om te gamen :).
    Maar uiteraard ieder zijn ding natuurlijk.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben overgestapt naar Xbox Music :+

@Kevf,

I know :+, als Infamous een launch game was geweest, had ik misschien nog wel een ps4 overweegt...

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

eeeh wut, meneer redactie? 8) :b:

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Erbij :+

Ma'ja 2 consoles day 1 is teveel van het goeie. Dan begin je al met een backlog, nee bedankt!

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De Netflix content verschilt nogal per land/regio, wij zullen vast lang niet alles wat ze in de US krijgen ook meteen krijgen.

maar we krijgen het in ieder geval dus het begin is er, eerst uberhaupt de dienst maar eens dan komt de content vanzelf

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    We zitten in Nederland natuurlijk ook met ondertiteling etc.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ondertiteling is overrated :cool:

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als ze het zoals HBO doen een dag later dan Amerika. Dan vind ik het wel interessant. :)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Daarom XBMC _O_

als ze nou gewoon Engelse subs doen, die heb ik vele malen liever.

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Mijn vriendin heeft dan liever wel ondertiteling, voor de gemiddelde gamer zal het wel geen must zijn.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb ook liever ondertiteling. Soms versta je iets net niet en dan helpen de subs vaak net voldoende. Het niet verstaan kan aan bijv het accent van het personage liggen, maar ook aan het feit dat ik net een poging aan het doen ben om twee handen chips mijn mond in te stouwen.

13. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Haha ja die chips is bij de meesten het probleem denk ik :p

Ik kijk alles zonder ondertiteling overigens. Wel hoop ik dat Netflix in NL een beetje een assortiment heeft en vrij snel nieuwe afleveringen online heeft staan van series. Ik vind Netflix een prima manier om piracy te bestrijden, maar ze mogen ook wel wat meehelpen. Ik heb geen zin om te betalen voor bijna alleen maar oude series als Heroes en Lost bijvoorbeeld en afleveringen die minstens 1-2 maanden eerder in de VS uitgebracht zijn.

Spotify gaat prima voor mijn voorkeuren en heb daar ook al bijna twee jaar een Premium voor, betaal er met plezier voor (vooral Spotify op mijn mobiel) en heb sinds die tijd gewoon geen muziek meer gepiraat. Netflix zou dat ook moeten bereiken imo door redelijk snel nieuwere shit beschikbaar te maken.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het zal mij echt een zorg zijn dat de serie 2 maanden eerder in Amerika is uitgezonden. De serie blijft er even goed onder toch?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat het wel sneller is. Als ik nu zie dat The Big Bang Theory op Veronica soms maar 2 of 3 afleveringen achterloopt op Amerika. :)

16. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Jawel, ik ben best bereid om even te wachten tot hij legaal beschikbaar is, maar ik kijk mijn favoriete series altijd echt het liefst zo snel als ik kan (Seth McFarlane series, How I Met Your Mother, Revolution, reeks series die inmiddels gestopt zijn). Ik kan en ga in dat geval echt geen twee maanden wachten tot Netflix en bijvoorbeeld Fox het er een keer naar heeft om ze legaal beschikbaar te maken, terwijl ze illegaal enkele uren na de tijd beschikbaar te zijn.

De techniek is er tegenwoordig dat bijvoorbeeld een Family Guy aflevering met gemak direct na originele airing wereldwijd op Netflix beschikbaar kan zijn (zonder ondertitels ofcourse).

Ik ben echt wel bereid om tegen betaling elke week Family Guy via de legale manier direct te kijken, maar dat is in NL onmogelijk. Via Netflix hebben ze de uitgelezen kans om ook deze mensen een legaal alternatief te bieden. Vinden ze zichzelf te belangrijk en laten ze fans, ondanks de aanwezige mogelijkheid, toch 1-2 maanden wachten, dan kies ik altijd nog voor de minder legale manier tot ze eens een keer hun best gaan doen voor mensen die wel willen betalen, maar er ook wat voor terug verwachten.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar HBO doet het al hier in Nederland. ;)
    GoT is een dag na Amerika al te bekijken op HBO Nederland. :)

18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja HBO heb ik ook geen kwaad woord voor. Die heb ik dan zelf nog niet omdat ik thuis nog afhankelijk ben van mijn vader en zijn TV wensen :p. Gelukkig biedt Eredivisie live alle wedstrijden via Internet aan. Zodra ik later dit jaar een eigen plek heb, komt er wel HBO.

Game of Thrones is voor mij niet eens mijn hoofdreden voor HBO :+ House of Lies _O_

19. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ahh kijk al een mooi voorbeeld van hoe een nieuwe speler iets kan veranderen. Zoals ik ook in een andere post had gezegd dat er nog veel kan en moet veranderen wat betreft uitlenen/doorverkopen van digitale content "in general" en dat Microsoft hier een (mini) stapje in heeft gezet. Steam wilt nu dus al volgen. Ben benieuwd wat dat voor de toekomst gaat betekenen en of alles dus nog makkelijker wordt.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Moet toch vh Europese Hof

Deel Deze Pagina