Dat is juist het enige wat ik nog weet van de game. Dat punt hadden ze tijdens de laatste E3 goed benadrukt waardoor ik toch weer vage interesse had.
shit, vergeten gisteren. Mea Culpa! Vanavond nog een keer aan de slag. Sly lijkt me trouwens een erg matig spel. Koopje oid?
€25. En mij lijkt het niet een matig, maar een leuk spel. Het soort game wat tegenwoordig eigenlijk niet meer gemaakt wordt.
Tellen games die je al eens eerder hebt gespeeld ook als een -1 als je ze weer terug koopt of opnieuw koopt? Het is dan niet echt een nieuwe game meer lijkt me zo.
Ik heb The Last of Us nu ook uitgespeeld. Ik kan alleen Kate Bush citeren: 'Wow! wow! wow! wow! wow! wow! unbelievable!' Wat een topspel zeg. Waarom kunnen er niet meer spellen zijn zoals deze? Ik kan het iedereen van harte aanraden. Als ik deze had moeten recenseren was het zeker een Legendarisch waard.
En weerrrrrrr bijgewerkt. Excuus dat het iets langer duurde, had gisteravond wat computerproblemen en op een tablet dit bijwerken is niet te doen. Verder geen noemenswaardige veranderingen. Yellow doet nu ook mee, geleende games tel ik ook mee, Humble Bundle heb ik voor mezelf alleen meegeteld voor die games waarvoor ik de bundle wilde hebben en die ik dus ook ga spelen. Ik had voor mezelf onderhand al op veel meer uitgespeelde games gehoopt <_< edit: vergeet ik bijna te vermeldend dat ik The Last of Us heb gekocht. Een spel die de -1 een duizend keer waard is
Ik weet niet meer zeker of ik antwoord had gekregen, dus stel ik de vraag even opnieuw: Gratis games tellen niet mee als -1. Maar tellen ze wel als +1 als je ze uitspeelt? Waarom? Ik zie het in de gameplay niet terug. Niet dat ie niet goed is hoor, maar ik hoopte dat iemand me eens kan uitleggen wát er zo goed aan is? Het verhaal?
De graphics zijn echt super Ik geniet echt van de karakters De bijbehorende dialogen zijn genieten Het verhaal is ontzettend tof De verschillende settings zijn erg mooi uitgewerkt De gameplay is inderdaad meer ondersteunend aan bovenstaande punten. Zelf vind ik dat nooit zo erg. edit: Gratis games maar gewoon aan jezelf over laten? Dus als je een gratis spel alleen downloadt en nooit echt van plan bent om te spelen niet mee tellen en anders wel. Is een beetje een grijs gebied. Ik kan me voorstellen dat een gratis Fable 3 wel echt mee telt voor je backlog maar een gekregen code van 1 of ander vaag indie spelletje niet.
Gameplay is het inderdaad niet uniek/beter of wat dan ook dan menig andere game. Niet dat het slecht is, maar daarin onderscheidt deze game zich zeker niet in. Maar hoe ze de beleving erin hebben geplaatst. Het is zo menselijk. De animaties, dialogen, verhaal etc. Dat is van ongekend hoog niveau.
Ik hoop dat er nog een demo voor komt, kan ik het zelf ook even checken. Er zat er toch een bij GoW:Ascension? Dan zal ie vast ook nog wel uitkomen. Hoop ik. Je zei eerst dat gratis games gewoon nooit meetellen als -1. Maar nu moeten we dus zelf kijken of het wel/niet -1 wordt? Hm. Dat gaat een huge probleem worden met PS+... Dan kan ik beter niks opgeven als -1 maar dan (helaas) ook niet als +1. Wordt me anders te verwarrend als ik voor iedere game vooraf moet bedenken of ik het wil uitspelen. Misschien speel ik er een onverwacht uit die ik niet als -1 had opgegeven. Of andersom!
Zal ik het eens duidelijk zeggen: Gewoon -1 voor iedere game die je aanschaft, leent, gratis of niet. Zodra je hem uitspeelt krijg je er gewoon een punt voor. Dan moet je jezelf maar dwingen games uit te spelen. Lijkt me wel het beste zo?