Yep, dreadnought is een schip, en idd Locusts zouden al op het schip kunnen zijn, maar er zijn nog steeds Emergence holes en dat werkt niet goed met een schip Het was wel tof geweest als bij elk gat wat niet dicht bleef het schip wat meer zonk, dat je een beetje door water zou lopen e.d.
4 maps? Zouden er oorspronkelijk 3 zijn toch? Niet dat die ene extra map nu het grote verschil gaat maken, maar is dat toch een teken dat EPIC realiseert dat ze te weinig maps in de game/DLC hebben gestopt?
Ze realiseren wel meer fouten, de hele game is op de schop en volgende TU nog meer. Tot nu toe alleen server side updates, de rest komt met title update, dus vlak voor nieuwe DLC
Niet eens meer aan gedacht hieraan, maar idd zoiets. Eventueel zonder schade/gevaar alleen maar voor de sfeer. Het is overigens wel een aardige map voor gratis.
Nieuwe patch, nieuwe gamemode, de boel. Ik start de game op Spoiler 5min later ben ik alweer op dashboard, ik kan wel janken hoe slecht deze game is
Waarom spelen mensen dit!!? Ik kan me niet voorstellen, Gears 3 is echt ZOVEEL beter Ik wil alleen campaign nog doen
Ga Campaign spelen man en zet 'm daarna in de kast bij je collectie. Heb je er toch nog iets aan... fok GoWJ!
Klopt, die kan naast Gow1 en 2, want deel 3 ligt naast mn 360 just in case ik mn pro skills weer online wil vertonen
Hahahaha echt he!! ik had precies hetzelfde eergisteren. Man wat een kut spel en ik heb ook nog de fucking seasonpass gekocht als een mongool. Echt het miskoop van het jaar.