[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Voor een review moet je wel he. Als het gewoon om een non-review ging, dan had ik geen cijfer gegegen. :)

    Beyond 2 Souls kan tof worden, maar een filmpje wat ik laatst zag van de E3 viel me nogal tegen. Het deed me allemaal zeer weinig. Het wordt ook allemaal een beetje paranormaal in die game en van Heavy Rain vond ik het realisme juist zo nice.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2013
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik doel niet zo zeer op jou hoor, ik zag wel dat je voor een review bezig was. Maar ik lees de afgelopen tijd veel reacties van mensen die over het cijfer 10 beginnen en dan dat ze zelf een 9 zouden geven.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Aaaah op die fiets, ja precies. :)

    De multiplayer is trouwens verrassend leuk zeg en je merkt dat mensen echt teamwork gebruiken online. Het zijn maar twee modi, maar zeker wel vermakelijk. Eens kijken wanneer ik die tweede playthrough ga starten. Nog niet vaak gehad met een game dat ik hem gelijk weer wil spelen nadat ik het uitgespeeld heb. :thumbs:
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Oh nee hoor, niet alleen bij mieren. Ook andere insecten. En er is ook een parasiet b.v. die zich in de hersenen van ratten en muizen nestelt en hun natuurlijke angst voor roofdieren (katten vooral) weghaalt. Nah, niet alleen mieren dus. En niet om je angst aan te jagen hoor, maar het is gewoon een kwestie van tijd voordat het overslaat naar mensen. :+
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Kappen nou hoor..damn gek ;)
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Score naar 9.9 voor het benaderen van de realiteit?
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Wat? waar heb je het over?..... Worm in mijn hersenen zegt dat je die eerdere post van mij niet zo serieus moet nemen ;)
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb twee ratten en ook 2 katten. Die parasiet is nog niet in de hersenen van mijn ratten genesteld.

    Mensen hebben die parasiet ook. Amerikanen hebben er vaak last van. Die nemen ook gewoon tijgers, beren en andere roofdieren in huis. Of van die mensen die gewoon een leeuwenverblijf in lopen, dat gebeurt ook weleens.
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het is ook niet zo dat alle ratten het hebben. Maar het komt zeker voor.
    Yep, het is inderdaad mogelijk dat mensen die parasiet ook kunnen hebben. Maar ach, het duurt vast nog wel even voordat die parasiet zo gemuteerd is dat mensen ala zombies mensenvlees gaan waarderen. Hoe dan ook, straks een afspraak om mijn buren op te eten.... egh.. shit, die worm in mijn hersenen zegt dat ik natuurlijk bedoel dat ik bij mijn buren ga eten..... :+
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hahaha oh shit..tja ik moet toegeven. Ik dacht dat je serieus was over die ratten. LOL!

    Nah, 9.8 is prachtig :D
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Damn

    Wat een fakking spel. _O_

    Zit nu op 79% (op hard)

    11 uur 13 minuten gespeeld.

    80 verzamelvoorwerpen verzameld.

    Alleen blijft het vaag dat ik maar 1 trophy heb unlocked. 8)

    Ik probeer zo rustig mogelijk te spelen, wil hem nog niet uitspelen. Maar aan mijn percentage te zien...zal ik hem vanavond of morgen wel uit hebben :mad:
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik weet zeker dat ze dat express gedaan hebben

    anders doen ze al die moeite om de immersion zo hoog mogelijk te houden , minimale verdwijnende HUD en alles en dan zit je er net lekker in en krijg je de hele tijd popups van je trophies

    ze hebben praktisch geen trophies die je tijdens het spelen haalt er in gestopt zodat deze je niet uit het verhaal kunnen halen

    hoezo attention to detail
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Inderdaad, geweldig!

    Wat een goede game! waar ik in het begin nog dacht van hmm waarom die hoge cijfers snap ik het nu helemaal. tegek :)
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hehehe, sukkel
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik kon het niet laten, heb hem een mail gestuurd om het te verwijderen.... :lol:

    En hoppa, afbeelding van de volle CODE, jaja VOLLE CODE is verwijderd.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    PSX doosje ook!? 8)
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Promo versie.

    Net aangekomen bij Bill, goddamn Ellie is echt geniaal. Heerlijke voice acting, maar moet ook steeds lachen om haar karakter en dingen die ze zegt. Toch een klein positief lichtpuntje in de game buiten alle spanning en zenuwen om. _O_
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Heb even gekeken. Deze is helaas van de Xbox en voor de PS3 komt er de 26ste een uit in een Xbox vorm, maar die is weer draadloos en dat wil ik het liefst niet.

    Als iemand nog een tip heeft hoor ik het graag. Ik zoek dus een PS3 controller, die op de Xbox lijkt qua vorm etc en het liefst met draad. :thumbs:
     

Deel Deze Pagina