Ach het is ook geen geld eigenlijk 36 euro voor dik 5000 pagina's aan lees voer Wel in het Engels dat word nog wel even pittig denk ik. Maar het moet want anders erger ik me kapot denk ik aan vertalingen als Jon snow = Jon sneeuw
Er zitten toch af en toe woorden tussen, die normaal zelden worden gebruikt. Vooral in het begin heb ik nog wel eens iets op moeten zoeken.
duh, als opwarmertje van seizoen 4 die hype hou je toch geen heel jaar voor, februari is het ideale moment om de hypetrein weer op gang te brengen
Ik had eerder november verwacht, dan komt de hype ook alweer op met nieuws over nieuwe acteurs en dergelijke en dan ben je nog op tijd voor de feest maanden. Op deze manier zul je ook meer piracy krijgen, dan dat je het twee maanden na het uitzenden op Blu-Ray brengt.
Natuurlijk niet duh. Dit duurt zo lang. Er zijn zat mensen die dan maar de HD versie met goede subs gaan downloaden. Enne, ik zou ergens in de vakanties de blu-ray uitbrengen, en dan als aanloopje naar seizoen 4 een special edition. En dan de week daarvoor nog een box met seizoen 1 t/m 3.
En nog meer oude karakters die terugkeren voor seizoen 4: Van WiC En de laatste facebook recap. Holy shift!
Blu-ray's en DVD's van series komen altijd pas net voor de release van een nieuwe seizoen in Amerika. Is heel normaal bij alle series en uiteindelijk trekken ze er nog steeds veel centjes uit.
Since 2011, 146 babies in the United States have been named "Khaleesi," presumably because it's the fake-language Dothraki word for "queen" on HBO's Game of Thrones. In other news, a frighteningly small number of babies have been named Tormund Giantsbane, because parents don't want their kids to grow up to be awesome. [Sun]
downloaders gonna dowload, dat maakt mijn punt niet minder waar Ik heb nu ook de HD-rips en laat Sickbeard wanneer de blur ay uitkomt deze automatisch upgraden naar de 1080p Bluray rips die timing van de Bluray release is absoluut vanuit marketing oogpunt zo gekozen maar het zou idd ook niet dom zijn om zoals je zegt in ieder geval voor de kerstdagen een mooie box met seizoen 1 t/m 3 in de winkel te leggen, die zou op een hoop verlanglijstjes staan denk ik
Ik vond seizoen 3 best awesome eigenlijk. Spoiler Had liever gezien dat Robb nog bij Casterly Rock aangekomen was tho, of hij dan gewonnen had of niet doet er niet toe wat mij betreft. En Daenerys. Binnenkort maar verder in boek 3, want daar was ik mee gekapt.